הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
slither

הכל על Slither.io!


Slither.io הוא משחק מרובה משתתפים שפותח על ידי אותם המפתחים שפיתחו את המשחק המוכר אגאר-יו. במאמר הזה נסביר אודות המשחק ונפרט מה צריך לעשות בו.

בסוף חודש אפריל 2015, יצא המשחק המוכר לכולם בשם האגאר-יו. לאגאר-יו נפוצו גרסאות רבות בשפות שונות וביניהם גם בעברית –בלובס. הבאנו לכם גם בנוסף את חמשת המשחקים הטובים ביותר הדומים לגרסאת האגאר-יו – כאן. כמו שהנכם יודעים, המשחק זכה לפרסום וקהל רחב בכל רחבי העולם ויצא במגוון שפות ויכולות מיוחדות.

לאחרונה יצא משחק חדש בשם slither.io , משחק דפדפן המדמה את פעולת הבועות והתאים באגאר-יו אך בצורה קצת שונה מהחיקויים שנפוצו. צורת המשחק של slither.io היא שבמקום עיגולים שעליהם לאכול תאים בכדי לגדול, אתם תולעים שעל מנת לגדול באורך וברוחב עליכם לאכול נקודות זוהרות בכמין כוורת של תולעים שהוא השרת הראשי כרגע של המשחק.
משחק זה איננו חיקוי ויוצר על ידי היוצרים המקוריים של אגאר-יו – חברת מיניקליפ.

איך משחקים?

על מנת לשחק ולהגיע לאורך ולרוחב הגדול ביותר, עליכם להתקדם באמצעות כיוון התולעת שלכם עם העכבר, כמו שמשחקים באגאר-יו ודומיו. במשחק ניתן להכשיל שחקנים אחרים על ידי עקיפתם וחסימת ראש התולעת של השחקן השני ואם התולעת השנייה נוגעת בראשה בגוף התולעת שלכם, התולעת של השחקן נהפכת לנקודות זוהרות שנמצאות לפי המסלול שהשחקן השני היה נמצא בו לפני פסילתו. כמובן שדבר זה יכול לקרות גם לכם ולכן עליכם להיזהר ולא לתת לראש התולעת שלכם להפגע מתולעים אחרות.

טריקים וצבעים

במשחק דפדפן זה, ניתן להגביר את מהירות התולעת שלכם על ידי לחיצה על הלחצן הימני בעכבר שלכם. על ידי כך התולעת שלכם מאבדת מן המסה שלה אך דבר זה יכול לשמש אתכם על מנת להכשיל שחקנים אחרים ולאכול אותם.
בslither.io ניתן גם להתחבר לאחד מאמצעי המדיה – פייסבוק או טוויטר, ועל ידי כך לקבל צבע מיוחד לתולעת שלכם.

קישור למשחק: http://slither.io/

 


מה דעתך על הכל על Slither.io! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת hrthyhrtyhsrtt gr ב 27/06/2016 12:33jrtתגובה לתגובה

ידוע כAgar.io, Slither.io, משחק מהנה, משחק דפדפן, משחק התולעים