הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
tipoah

אסתטיקה וטיפוח


אסתטיקה וטיפוח
קצת על אסתטיקה ...
שיער - אל תנסי להילחם בשיער שקיבלת. להיפך - תזרמי עם מה שאלוהים נתן לך תאהבי אותו ותגרמי לו להיראות הכי טוב שאפשר. לכל המתולתלות שמנסות להילחם בתלתלים בכל דרך אפשרית - תנו לשיער שלכן להיות משוחרר וטבעי, תשקיעו בו ואל תיתנו לו להיראות יבש ומוזנח. אני מתולתלת ולאחר זמן רב שניסיתי להילחם בשיער שלי, הבנתי שזה לא דורש כל כך הרבה עבודה והתוצאה נראית נפלא (מה גם, שבינינו, תלתלים זה הכי מיוחד). 
לבנות עם שיער חלק מומלץ להקפיד להסתרק ולהעניק לו חיים, ואם התברכת בכזה, לכי עד הסוף - תעשי צמות ותסרוקות שונות ותנצלי אותו עד כמה שאפשר
 תור אישה, הגוף שלך הוא אחד הדברים החשובים שיש לך. לכן, חשוב לדאוג לו ולטפח אותו. גם אם נושא הטיפוח פחות מעניין אותך, כדאי שבכל זאת תיישמי חלק מן הטיפים הבאים: 

1. עשי מקלחת מלחים. מלחים מזינים ניתן לקנות בחנויות לטיפוח הגוף. מלאי אמבטיה ושפכי כמות מלח, ערבבי ופשוט תנוחי והירגעי באמבטיה.

2. לפחות פעם בשבוע השתמשי בקרמים אחרי המקלחת. לדוגמא ניתן להשתמש בקרם גוף, קרם פנים וקרם רגליים.

3. שנת יופי. בתור נערה מתבגרת, מומלץ לישון לפחות 10 שעות ביום, בשביל הגוף ובשביל הנשמה, ולפעמים גם בשביל העור. כפי שידוע לכולנו, ללכת לישון מוקדם לא מתאים לכולן... לכן, אחרי שאת מגיעה הביתה ועושה את המוטל עלייך, קחי לעצמך כמה שעות טובות לשינה.

4. קצת ספורט. אף אחד לא מת מריצה קלה מסביב לרחוב... חשוב שפעמיים או שלוש פעמים בשבוע תזיזי את הגוף שלך. לידיעתך, ללכת מהמחשב למטבח לא נחשב לפעילות גופנית, לכל בעלות התירוצים למיניהן. תנצלו כל רגע נתון שיש לכן בשביל ללכת ברגל: לכו ברגל לבית הספר במקום לנסוע באוטובוס, לכו אחר הצהריים או בערב לסיבוב בטיילת... תוך כדי ההליכה, תהנו מן העולם היפה שיש בחוץ...

אני מקווה שלפחות הטיפים האלה יעזרו לך לשינוי.

מקווה שעזרתי ובעם הבאה יהיה קצת יותר פירוט.




מה דעתך על אסתטיקה וטיפוח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כיופי,טיפוח העור,איך לשמור על מראה צעיר,איך להיראות יפה,כיצד להיות בריאה ויפה