הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
uricalm

טיפול טבעי בדלקת שלפוחית השתן


טיפול טבעי בדלקת שלפוחית השתן
דלקות שלפוחית השתן הן מהדלקות השכיחות ביותר ברפואה. נשים סובלות מהן בתדירות גבוהה פי חמש מאשר גברים. 50% מהנשים יסבלו פעם אחת לפחות במשך חייהם מדלקת שלפוחית השתן, ולעתים דלקות אלה יתפתחו להיות כרוניות (חוזרות). במשך השנים ראיתי נשים ונערות שהגיעו אל סף ייאוש בגלל הישנות הדלקות ולקיחה של כמויות של אנטיביוטיקה אשר גרמה להן לתופעות לוואי של פטריות בנרתיק ושיבוש של העיכול. 80% מדלקות שלפוחית שתן נגרמות על ידי בקטריה בשם: E.Coli,
אשר נמצאת באופן נורמלי במעיים. בקטריה זו מגיעה לשלפוחית השתן אצל נשים עקב הקרבה האנטומית בין פי הטבעת לנרתיק ולשופכה.
בזמן שאצל נשים דלקות שלפוחית השתן הן שכיחות, אצל גברים הן יכולות להיות סימן למחלה יותר רצינית כמו דלקת בלוטת הפרוסטטה (Prostatitis), ודרושה בדיקה מיוחדת.
סמפטומים אופייניים לדלקות שלפוחית השתן הן: דחיפות ותדירות גבוהה במתן שתן, כאבים בבטן התחתונה, תחושת צריבה בעת מתן שתן, ריח חזק בשתן ולפעמים אף דם בשתן. טיפול לא מתאים או חוסר טיפול בזמן הדלקת יכולים לגרום לבעיית כליות רצינית. כאבי גב תחתון בזמן דלקת יכולים להיות הזהרה מוקדמת לחריפות המצב.
הטיפול המקובל בדלקת שלפוחית השתן הוא מתן של אנטיביוטיקה ושתייה מרובה.
שימוש ממושך באנטיביוטיקה יכול להביא להתפתחותם של זני חיידקים אלימים ועמידים לאנטיביוטיקה ולהופעת פטריות עקב הפרת האיזון בפלורה של המעיים (החיידקים הטובים).

יעילותם של חיידקי הפרוביוטיקה בזמן דלקת שלפוחית השתן.
 אנטיביוטיקה, הניתנת לטיפול במצבי דלקת שלפוחית השתן משמידה את החיידקים הידידותיים (חיידקי הפרוביטיקה) השוכנים במערכת העיכול תקינה. חיידקים אלה מגנים על גופנו והם: ל. אסידופילוס, ב. ביפידום ואחרים. הם יוצרים מטריית הגנה לאורך המעיים המונעת את התרבותם של חיידקים מזיקים כגון ה E.Coli ובכך מפחיתים את הסיכוי שחיידק זה יגיע לדרכי השתן. סיבות נוספות לחלות בדלקת שלפוחית השתן הם שלשול או עצירות בגלל שהם יכולים לגרום להיחלשותה של הפלורה של המעיים (החיידקים הטובים).
לקיחה של פרוביוטיקה באופן קבוע יכולה למנוע את החזרה של הדלקת.
יעילותן של החמוציות (Cranberry) בזמן דלקת שלפוחית השתן.
החמוציות מונעות את הידבקותם של חיידקי E.Coli, לרירית הדפנות של שלפוחית השתן ומאפשרות את סילוקם היעיל על ידי זרם השתן. בכך מונעות החמוציות את התפתחותם של זיהומים. ניתן לקחת חמוציות בצורה של מיץ טבעי או בקפסולות המכילות את תמצית הפרי. שתיית קוקטילים של חמוציות לא יעילה נגד הדלקת ואפילו יכולה לתרום להתרבותם של החיידקים בגלל תוספת של הסוכר והריכוז הנמוך של הפרי. לקיחה של חמוציות באופן קבוע יכולה למנוע את הישנות הדלקת.
צמחי מרפא ודלקת שלפוחית השתן
במן שחיידקי הפרוביוטיקה ותמצית החמוציות מתמודדים בהצלחה רבה עם חיידקי ה E.Coli, פורמולות של צמחי מרפא נלחמות בזיהומים גם ממקור וירלי וגם בקטריאלי. הם מסייעים לגוף להפעיל את המערכת החיסונית כנגד תהליך הדלקתי והם יכולים להוריד את רמות ה  Phשל השתן כדי שבקטריות לא יוכלו לגדול.
טיפול נטורופתי בדלקת שלפוחית השתן
בנוסף להמלצות בכתבה ניתן להשתמש גם בפורמולה "Bio Cran" של Supherb, המכילה פרוביוטיקה וחמוציות גם יחד. הפורמולה של צמחי מרפא יורין-גל (Urine Gal) של הומגליל היא מצוינת. שתיית מיץ חמוציות טבעי לא מתוק תורם.
לאלה הרוצים להכין חליטה של צמחים בעצמם, השתמשו ב: בוכו, ענבי דוב (אווה אורסי), חוטמית ואגריפרון, נגד כאבים השתמשו ב: בבונג, מליסה ופרע. בנוסף מומלץ להתרחק ממתוקים, הם מזון לבקטריות, ממיצי פרות, שהופכים את השתן לבסיסי. רצוי להימנע מ: אלכהול, שוקולד וקפה. טוב להוסיף לדיאטה: סלרי, פטרוזיליה ואבטיח. אפשר להשתמש בכדורי שום ובויטמין C. השימוש של פרוביוטיקה הנמצאים או המוספים למוצרי חלב אינו יעיל נגד דלקות. היגיינה ושטיפה מקומית חשובות אך יש להיזהר משטיפת יתר, שיכולה להחדיר את החיידקים פנימה.
הפורמולה URICALM  של חברת נטורופארם, פותחה על ידי ד"ר אנריקה יפה ומסייעת בטיפול בדלקת בשלפוחית השתן.

מוזמנים ליצור קשר
054-2125127 ד"ר אנריקה יפה
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על טיפול טבעי בדלקת שלפוחית השתן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבריאות, בריאות,דלקות,טיפים,מודעות, שתן
נכתב ע"י yeshayad
בתאריך: 18/09/2015
Yeshaya Dinerstein בן 38

30 מאמרים | 71159 כניסות
מאמר זה נקרא 2058 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
 השארת תֶּשֶׁר לyeshayad
אהבתם את המאמרים שלי, תשר יתקבל בברכה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!