הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
usaflight

למה הטיסה לארה"ב כל כך יקרה בקיץ


במידה והחלטת לטוס לארה"ב, חשוב מאוד שתדע למה הטיסות האלו כל כך יקרות לנוסע, המטייל והנופש.
אין ספק בכלל שאחת מהטיסות היקרות ביותר היוצאות מישראל מדי יום היא הטיסה אל ניו יורק (טיסה ישירה) אבל שלא תחשבו שטיסות קונקשיין הם זולות כל כך, לפעמים אנו נתקלים ומופתעים לראות טיסות המשך שנמכרות במחירים אפילו יקרים יותר מאשר הטיסות הישירות ליעד.

במאמר שלפנינו אנו נסקור את כל הנושא של עלויות כרטיסי הטיסה לארצות הברית, כאשר כיום אין ספק שהמחירים והעלויות של טיסה שכזו הם גבוהים וצריך להבין למה, כי אחרי הכל חבל שתישאר עם שאלות.

אורך הטיסה

כיום אורך הטיסה משפיע רבות על המחיר והעלות, טיסה ארוכה יותר תעלה בהתאם וזה מאוד בסיסי גם, למשל הטיסה היקרה ביותר משטחה של מדינת ישראל זה לאוסטרליה, כאשר אורך הטיסה יכול להגיע בממוצע ל 24 שעות, לאחר שמבצעים טיסות המשך דרך יעדי המזרח הרחוק, כיום אורך הטיסה הוא דבר שמשפיע על המחיר וחברות התעופה מנצלות את ההזדמנות לגבות יותר, אך אין ספק בכלל שבסופו של דבר גם למחיר הדלק הסילוני ישנה השפעה ישירה על המצב.

מחיר הדלק הסילוני

המחירים של הדלק בשנות האלפיים לצערנו הם יקרים ולא הכי זולים כמו בשנות ה 90 ולפני כן, כיום כל ליטר דלק עולה הרבה כסף, מה שמשפיע רבות על במחירי כרטיסי הטיסה, אחרי הכל מי שהוא חייב לשלם על הטיסה ועל הדלק, מה שבדרך כלל נופל על הצרכן.

מיסים והיטלים

אחד מהפרמטרים היותר חשובים, חברת לופטנזה למשל הגרמנית נחשבת לאחת מהחברות היקרות בעולם ובמקרה של טיסות לארצות הברית אפילו יקרה יותר מחברת אל על וקונטיננטל שמבצעות טיסות ישירות וקצרות יותר, הסיבה שלופטנזה יקרה יותר זה בגלל המיסים וההיטלים שהינה גובה על הנוסע, מה שבין היתר מביא אותה בישראל למצב לא טוב של אי רכישת כרטיסי טיסה.

וותק ורזומה

אין ספק שחברה בעלת שם ורזומה משפיעה גם על המחיר של השירות שלה, וכך בנושא של חברות תעופה המבצעות טיסות לניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס ושאר היעדים בעולם, כיום חברת אירסוויט למשל האוקראינית גובה מחיר נמוך יותר מאשר חברת אייר פראנס, כאשר הדבר אינו תלוי במחיר הדלק ואורך הטיסה במקרה הנ"ל, אלא על רק וותק, רזומה ואיכות הטיסה.


המאמר נכתב באדיבות חברת נהורה טורס המתמחה במכירה של טיסות לארצות הברית ויעד אמריקה.


מה דעתך על למה הטיסה לארה"ב כל כך יקרה בקיץ ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת יובל בן ישי ב 04/11/2012 11:11חברות התעופה מנצלות את האזרחים הרוצים לינפוש בחול בתקופת הקיץ עם הילדים ולכן חברות התעופה מיקרות את המחירים תגובה לתגובה

ידוע כטיסות לארה"ב, מחיר טיסה לארה"ב, מחירי טיסות לארה"ב, ארצות הברית