הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_האקרים_פורצים_לחשבון_פייסבוק_ואיך_לעצור_אותם

איך האקרים פורצים לחשבון פייסבוק ואיך לעצור אותם?


פייסבוק הוא, ללא ספק, אתר הרשתות חברתיות הפופולרי ביותר עם יותר מ -500 מיליון משתמשים פעילים. בשל הפופולריות שלו, האקרים רבים (או שאני צריך לומר קרקרים?) מעורבים באופן פעיל בפריצת החשבונות פייסבוק של משתמשים תמימים. מאמר זה מתאר את אסטרטגיות רבות שהאקרים כגון להשתמש בו כדי לקבל גישה לחשבונות הפייסבוק של מאות משתמשים בכל יום ואיך אתה יכול לעצור אותם מפריצה לחשבון שלך.


האק כתובת דוא"ל


אני תמיד תמהתי על הסלחנות של פייסבוק בנושא זה. כל האקר צריך לעשות הוא לדעת את כתובת הדוא"ל שלך והוא יוצג אישור המציג את השם שלך, גם אם הוא נכנס לסיסמה השגויה. איך בקלות האקר אז יכול לפרוץ חשבון הפייסבוק שלך אם הסיסמה שלך אם הוא "מנחש" (אם אתה משתמש בסיסמא חלשה) או עונה על שאלת האבטחה שלך! זה משהו שאני מקווה שפייסבוק תשפר במהירות. עד שפייסבוק תעשה זאת, הנה כמה טריקים שאתה יכול להשתמש בהם כדי להגן על עצמך מפגיעות זו.

איך לשמור על כתובת הדואר האלקטרוני שלך?
פשוט בצעו את הפעולות הבאות: -

כדי להסתיר את כתובת הדואר האלקטרוני שלך מכולם על ידי לחיצה על ערוך את הפרופיל> פרטי יצירת קשר> לחיצה על הסמל ליד כתובת הדוא"ל שלך> בדיקה "רק אני".

שנה את כתובת הדואר האלקטרוני הראשית שלך לאחד שידועה רק לך על ידי הולך הגדרות חשבון> דוא"ל> ושינוי הדואר האלקטרוני הראשי שלך לאחד החדש (ידוע רק לך) והסרת כתובת הדוא"ל הקודמת שלך.

לאבטחה נוספת, כאשר בהגדרות חשבון, לבדוק "גלישה מאובטחת" ו- "שלח לי דוא"ל כאשר מחשב חדש או יומני מכשיר ניידים לחשבון זה 'ולחצו על שמור.


פישינג

פישינג הוא אחת הדרכים הקלות ביותר כדי לגרום למשתמשים שנתנו את אישורי הכניסה שלהם. כל האקר עושה היא הגדרת דף אינטרנט דומה בעיצוב לזה של דף הבית של פייסבוק, לצרף תסריט שרת צדדי כדי לעקוב אחר שם המשתמש והסיסמה נכנסו ולאחסן אותו ביומן. שליחת הודעות דוא"ל לאנשים קבעו כי מישהו תייג תמונה שלהם בפייסבוק באותו הפורמט כמו פייסבוק ונותן קישור הבא לאתר פישינג מצמצמת עוד יותר את הסיכוי שהיא יתגלה כמזויף. לפעמים, יישומי פייסבוק דואר זבל, כמו אלה מבטיחים לספר שראה את הפרופיל שלכם בפייסבוק, באופן אוטומטי לפרסם קישורים לאתרי פישינג.מגמה חדשה בקרב phishers היא יצירת פייסבוק נראה-כמו-ווידג'טים על גניבת אישורי הכניסה של המשתמש.

כיצד למנוע את עצמך מלהיות phished?
בכל המחיר, להימנע מלחיצה על קישורים חשודים. יתר על כן, תמיד לבדוק את כתובת האתר בשורת הכתובת לפני החתימה ב. הימנע מלהיכנס דרך "יישומונים פייסבוק" שונים המוצעים על ידי אתרי אינטרנט ובלוגים. במקום זאת, השתמש בדף הבית של פייסבוק כדי להיכנס. נסה תמיד להשתמש בחיפוש בטוח בעת חיפוש. אם אתם מצליחים לקבל phished, לדווח על האתר כדי שאחרים יוכלו לקבל אזהרה לפני שאתם מבקרים אותו.



Keylogging באמצעות Keyloggers

Keylogger הוא סוג של וירוס מחשב העוקב אחר משיכות מפתח. ניתן להתקין Keyloggers מרחוק על מערכת מחשב על ידי קרקר כדי להקליט את כל הפעילות שהולכת במחשבו של הקורבן. Keylogging מותקן בקלןת יותר אם יש ל-האקר גישה פיזית למחשב של הקורבן.

איך לעצור keyloggers?
התקן אנטי וירוס טוב ולעדכן אותו בתדירות גבוהה. אל תלחצו על קישורים חשודים ולהימנע מהורדת תוכנות לא חוקיות. כמו כן, להימנע מהתקנת סרגלי כלים ותוכנות דואר זבל כזה אחרים. תמיד לסרוק כונני פלאש ועט של האדם השלישי-לפני השימוש בהם במחשב שלך.

מדריך מפורט: - PC Security tips to make computer secure



הנדסה חברתית

הנדסה חברתית כרוכה בשימוש בכל טריק כדי להטעות את המשתמש לתוך מה שהופך את עצמו חשוף למעלליו. זה יכול לערב שום דבר מלשלוח הודעות דוא"ל לזייף, מתיימר להיות מפייסבוק, אומר לך לשנות את הסיסמה שלך ל12345678 להאקר זדוני מקבל את התשובה לשאלת האבטחה שלך בצ'אט או דיון ידידותי.

כיצד למנוע את עצמך מלהיות מהונדס חברתי?
הישאר מודע במהלך שיחות ודיונים. השתמש בשאלת אבטחה קשוחה, רצוי אחד שתשובה עליה לא היית לגלות לאף אחד. יתר על כן, פייסבוק, או כל חברה אחרת לצורך העניין, לעולם לא תבקש ממך לשנות את הסיסמה שלך ל12345678 או לעשות משהו טיפשי כמו מבקש ממך לשלוח את פרטי ההתחברות שלך כדי להוכיח שאתה משתמש פעיל. תמיד לחשוב לפני שלוקחים פעולות ודואר החיים שלך בפייסבוק יהיו בטוחים מפני האקרים מחפשים לפרוץ חשבונות פייסבוק.


מה דעתך על איך האקרים פורצים לחשבון פייסבוק ואיך לעצור אותם? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת davidb ב 14/12/2014 22:02 ( הפרופיל שלי ) מעולה!!!תגובה לתגובהמאת David ב 03/12/2014 11:26Looking nice..תגובה לתגובהמאת gilpazk ב 01/12/2014 14:10 ( הפרופיל שלי ) מאמר מצויין, למדתי הרבה.תגובה לתגובהמאת שםחסויי(: ב 01/12/2014 14:00גדול!!!תגובה לתגובהמאת יוסי כהן ב 01/12/2014 13:50שיטות מוכרות אך טובות אבל בסך הכל מאמר נחמדתגובה לתגובהבתגובה ליוסי כהן מאת לביא ב 01/12/2014 16:01השיטות לא כל כך מוכרות. בתגובה ליוסי כהן מאת לביא ב 01/12/2014 15:59השיטות לא כל כך מוכרות.