הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_תהפוך_לאלפא_מן_שכולם_רוצים_להיות_לידו_ועמו

איך תהפוך לאלפא מן שכולם רוצים להיות לידו ועמו


אנו חיים בעולם שבו למסיכה יש כוח רב. אפילו אם היא לעתים קרובות לטווח קצר, או זמנית, אך השפעתה היא עצומה- עלינו ועל הסובבים אותנו. ולכן אם אתה רוצה למשוך אליך נשים אז פעל על פי ההוראות הבאות:

1.      בנה סביבה חברתית- דבר עם אנשים בכל מקום ובכל זמן- מכוערים, נשים, גברים, מוכרים בסופר, שכנים- הכול מהכול- כדי לשפשף ולייעל את מיומנות השיחה שלך.
2.      השתדל להיראות  רענן, נקי ושמח כל הזמן. אפילו אם אתה לא מרגיש בזה, ונאלץ לזייף זאת- אם תזייף זאת על ידי הגוף שלך- אז גם הנפש שלך תתעורר מהדיכאון.
3.      כשאתה נמצא במקום הומה אדם, דאג לכך שאנשים מתקבצים סביבך-ספר סיפורים- מצחיקים, מרגשים, הכל כדי שכולם יסתכלו עליך.
4.      לך זקוף, הסתכל לאנשים בעיניים.
5.      רכוש ידידים וידידות כי אדם עם הרבה חברים- זה אומר שכיף להיות איתו. אדם ללא חברים אומר שלא כל כך כיף לבלות עמו- כך על פי החברה הבוחנת אותך, אז חשוב שתבנה לעצמך סביבה אוהבת ואוהדת שתמיד משבחת אותך.
6.      אם כל זה קשה לך- אז הכי טוב הוא לחקות אנשים שנראה לך שהולך להם עם נשים ובחיים בפרט. חקה את ההליכה שלהם, הדיבור שלהם, צורת התקשורת שלהם עם אנשים, וראה איך הנשים מתקבצות סביבך.
7.      אתה צריך לרכוש חברים גברים. כי גברים צריכים גברים אחרים, לשם ספורט, שיחה על נשים, בילויים גבריים. חשוב מאוד שהאישה תראה שיש לך חברים ושאינך מנודה מהחברה.
8.      תכיר אנשים מכל מקום ולכל מקום אליו אתה הולך. אפילו אם זה בחו"ל. אי אפשר לדעת מתי אותו אחד שהכרת לפני חמש שנים בתאלינד יבוא לעזרתך היום בהרצליה.
9.      צחק הרבה. כל הזמן. היה שטותי ולמד את שיטותיו של מלך האריות, הלא הוא האריה.
10. כשאתה הולך בחבורה תמיד תלך ראשון. היה מוביל. תוביל-וכולם ילכו אחריך.

בהצלחה!


מה דעתך על איך תהפוך לאלפא מן שכולם רוצים להיות לידו ועמו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת sodsod ב 01/07/2014 02:16 ( הפרופיל שלי ) אתה רציני?תגובה לתגובה