הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אינטרנט

עולם האינטרנט. כל הפרטים שאתם חייבים לדעת.


אינטרנט היא מילה אחת קטנה, אך יש לה משמעויות רבות אחרות. אחרי המילה אינטרנט קיים עולם שלם של ידע, ערכים ומידע . עולם שאתם חייבים להכיר .עולם שנראה לפעמים תמים מבחוץ אך לפעמים גם מסוכן מבפנים
מה פירוש המילה אינטרנט? מה מסתתר מאחורי המילה הקטנה אך כל כך משמעותית בעולמינו? זאת רק שאלה אחת קטנה מתוך מיליון שאלות נוספות, שאלה אחת קטנה שיכולה לספק עולם שלם של תשובות. 

לכן בואו ואספר לכם סוד קטן. עולם האינטרנט הוא עולם גדול וענק בו ניתן למצוא את כל השאלות לכל התשובות הכי מתסבכות והכי נוגעות לנו מכל. אך שאלה אחת עולם האינטרנט אינו יכול לספק לה תשובה , שאלה שנמצאת בכל אחד ואחד מאיתנו והיא האם האינטרנט והגוגל רק מספקים לנו ידע ותשובות לכל השאלות הקטנות או הגדולות שלנו ? או שהאם גוגל וכל אתר אינטרנטי רק לוקחים מאיתנו את הפרטים והסודות הכי כמוסים שלנו תוך שימוש בהם ? שאלה זו היא אחת השאלות שאינה עוזבת אף בן אדם תוך שימוש באינטרנט. 
רוב האנשים מאמינים שהאינטרנט הוא עולם תמים שמספק לנו את השאלות הגדולות בעולם , אך אתם יכולים לענות לי על שאלה אחת? כמה פעמים דיברתם לעצמכם או לכל בן אדם אחר כשהטלפן שלכם היה בקרבת מקום, ולאחר כמה דקות בודדות אתרי האינטרנט השונים מראים לכם בדיוק את הפרסומת המדוייקת הקשורה לאותו נושא שלפני דקה בדיוק דיברתם עליו? 
בואו נגיד שלפחות לאחד מכם או לקרובים שלכם זה קרה . 



כמו שלאנשים יש סודות גם מאחורי עולם האינטרנט יש סודות והרבה!!!!!!!!!!, אך רוב הציבור אינו שם לב לכך .
לפעמים אנו כבני אדם אוהבים שהכל בא לנו בקל ובפשטות בלי לבדוק ולדעת את הסכנות  של הדברים הפשוטים המכילים דברים מורכבים ורציניים ביותר.

אז בואו נחזור לעולם האינטרנט . ישנם בני אדם שרואים את עולם האינטרנט כתמים וטוב , אך אם תשאלו את אלו שמבינים קצת בתחום הם יגידו לכם שהאינטרנט הוא ממש "זאב בדמות של כבשה" שעולם האינטרנט רק נראה תמים ומזהיר ומבוקש ע"י כל העולם , תרתי משמע, אך הוא מסוכן ולא רק בגניבת מידע . 

לפעמים אנו וילדינו נחשפים לתכנים ולהצאות אינטרנטיות שאינם ראויים לצפייה בגילאים קטנים כל כך . היום בגלל כל החשיפה לטכנולוגיה הילדים שלנו מאבדים את הילדות שלהם , במקום לשחק ולהינות כחברת בני גילם הם פשוט נוטשים הכל ומתקתקים באינטרנט וברשתות החבריות , דבר שיכול לפגוע לא רק את הילדות שלהם אלא  גם יכול לפגוע נואשות במצב הנפשי שלהם , ואפילו למצבים גרועים יותר. 

לכן פקחו עיניים , גם אם אתם הורים, או אפילו ילדים או נערים. זיכרו שעולם האינטרנט הוא בדיוק כמו העולם שבחוץ, העולם האמיתי. לפעמים הוא נראה תמים ויוקרתי אך לפעמים מדובר בדבר שאינו חיובי ושיכול לגרום לנו לכל כך הרבה מעשים או רעיונות שכולנו יכולים להתחרט עליהם .

כאחת שגולשת הרבה באינטרנט אני יכולה להגיד שלפעמים העולם לא נראה כפי שהוא נראה .לפעמים העולם שאנו חיים בו נראה כל כך פשוט ותמים אך לפעמים הוא יכול פשוט להטעות ולגרום לנו לעשות מעשים וטעויות שאולי נתחרט עליהם בעתיד.enlightenedsmiley

 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על עולם האינטרנט. כל הפרטים שאתם חייבים לדעת. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת tzuriel ב 04/02/2020 19:51 ( הפרופיל שלי ) אני חושב שהאינטרנט זה הדבר אחי טוב שיצאתגובה לתגובהמאת tzuriel ב 04/02/2020 19:49 ( הפרופיל שלי ) דעתי על עולם האינטרנט זה דבר טוב שמימנו יודעים דברים חדשיםתגובה לתגובה

ידוע כהמלצה, אינטרנט
נכתב ע"י chencohen489
בתאריך: 16/08/2019
חן כהן בת 22

5 מאמרים | 7132 כניסות
מאמר זה נקרא 1435 פעמים 2 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
55%
 השארת תֶּשֶׁר לchencohen489
אם אהבתם את המאמר תוכלו להשאיר טיפ. יום טוב
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!