הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
המכבסה_החברתית!_אפשר_להרוויח_הרבה_כסף!

המכבסה החברתית! אפשר להרוויח הרבה כסף!


אתר שנותן להרוויח כסף מכל מיני פעולות פשוטות!!

עבדתם מספיק

לפרסם את הקמפיין שלכם בכל המקומות שאתם מכירים אבל עדיין זה לא הספיק? אנשים נתנו לכם לייקים ראו סירטונים אבל זה עדיין לא נתן לכם את החשיפה שאתם צריכים בכל הארץ?

מתחילים לגדול

אצלנו תוכלו לחשוף את הפרסומת שלכם דרך כל אחת מהרשתות החברתיות שאנחנו עובדים איתם (אנחנו עובדים כמעט עם כולם) ולהביא עוד לקוחות בקנה מידה הרבה יותר גדול, ברגע שאנשים יתנו לכם לייקים ויראו את כל הפרסומים שלכם תוכלו ליצור מעגלים חברתיים שיתנו לכם חשיפה אין סופית.

שיטה פשוטה וקלה

סחר בין הרשתות החברתיות - שיטה פשוטה וקלה שלא דורשת מאמץ ומביאה תוצאות משמעותיות.
  • תעלו את הקמפיין שלכם לאתר (סרטון, תמונה או באנר)
  • תפרסמו קמפיינים קיימים של משתמשים כמותכם
  • תצברו מטבעות על כל פרסום
  • תשתמשו במטבעות לתת ערך גבוה יותר לפרסומים שלכם
  • אחרים גם יפרסמו אתכם מאותה הסיבה

שני מסלולים לבחירה

מסלול ראשון: V.I.P בתשלום שנותן העדפה על כל חשיפה שלכם על פני אחרים ואז כל הפרסומים שלכם יעלו לראש רשימת המפרסמים, וכשאתם מפרסמים את האחרים תקבלו יותר מטבעות. 
מסלול שני: חינם בו תוכלו לפי השיטה שלנו לפרסם ולהתפרסם.

מסלול ה V.I.P

ידוע שכדי להצליח צריך קצת להשקיע. כל שקל חשוב וגם הזמן שלכם יקר ביותר, אבל אתם עדיין צריכים שישמעו עליכם כמה שיותר ברמה ארצית. האנטרנט מוצף בפרסומות שמנסות לתפוס את צומת ליבנו... רוב הגולשים מדפדפים באנטרנט במהירות גבוהה מאוד, הם יחפשו במנועי חיפוש לפי המלל שהם רשמו ואם הם לא מצאו בדפים הראשונים הם ינסו מלל חדש אחר. דפוס ההתנהגות הזה מסביר את רצונם של בעלי האתרים להופיע בצמרת הדירוג של מנועי החיפוש. אנחנו במכבסה החברתית פתחנו את מסלול ה V.I.P בעלות סימלית שייתן לכם המון. כשתופיעו בראש הרשימה הפרסומית ותזכו לחשיפה גדולה יותר, תקבלו על כל הקלקה יותר מטבעות שתוכלו לשדרג איתם את הפרסומות שלכם, גם הבונוס היומי יהיה גדול הרבה יותר. במסלול V.I.P שלנו תראו שהשקעתם מעט, קבלתם תמורה גדולה וגם חסכתם המון זמן.

מסלול החינם

כידוע לכם בעולם הפרסום כל פרסומת עולה כסף... הרבה כסף! יצרתם כבר את הדף/סרטון/באנר השיווקי שלכם וניסתם לפרסם אותו ללא עלות או לפחות במינימום השקעה ועדיין מה לעשות אתם לא שם... באתר המכבסה החברתית יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם, פרסום ממש נוח פשוט והכי טוב ללא עלות! כן! ללא עלות או התחייבות מצדכם וכשתתחילו לפרסם את עצמכם, יווצר לכם מעגל חברתי גדול יותר שיחשוף אתכם ליותר לקוחות מבעבר. תוכלו גם להקליק על פרסומים של אחרים באתר ותקבלו מטבעות נוספות. יהיה לכם גם בונוס יומי שיתן לכם עוד מטבעות על הפעילות השותפת. אנשים אחרים יפרסמו אתכם מאותה הסיבה, ובכל שלב שתרצו תוכלו לעבור למסלול ה V.I.P


http://www.oogleshops.co.il/privateLinkCampaign.php?code=NZ18TAY5DZO1QD2642379


מה דעתך על המכבסה החברתית! אפשר להרוויח הרבה כסף! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה