הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
זול_בלונדון

זול בלונדון


חווייה אישית שלי את לונדון כמקום שאפשר למצוא בו מציאות.
בפברואר 2012 ביקרתי באנגליה וחוויתי את לונדון האחרת.
בניגוד לדעה הרווחת, כי לונדון יקרה, אני גיליתי שאפשר גם אחרת. זהו הראשון מבין סדרת מאמרים על כיצד חוויתי את לונדון וכמה ממנה נשאר עמי עד היום.

שוק קאמדן

 
השווקים של קאמדן מלהיבים בססגוניותם הרבה, התחלתי את מסעי ברחוב של חנויות מרהיבות, אשר  פסלים מעטרים אותן (ניתן לראות בתמונה). חנויות בגדים, נעליים, מוצרי בריאות, בגדים למועדונים בעלי מנורות ומגוון גימיקים הזוהרים בחשיכה. מגוון מעניין של אנשים סבבו אותי, שלל גילאים ניראו ושלל שפות דוברו סביבי. תייר נחמד מכר ספרוני מדיטציה במחיר אשר הקונה קובע והעניק גם חיוך בחינם.

שוק הבגדים היווה אטרקציה בפני עצמה. שפע של בגדים במחירים מצחיקים. שימלה חמימה בעלת דוגמת ינשופים, שלא מביישת יציאה לבילוי בארץ. פריטים רבים בסכום שאינו עולה על שלושים שקלים. מקום מומלץ מאוד למי שמעוניינת לעדכן את המלתחה שלה וגם הגברים בהחלט יכולים למצוא שם שפע של פריטים אופנתיים ומדליקים. הצטערתי כי את  עיקר השופינג שם ערכתי יום לפני הטיסה לארץ, אחרת הייתי מתפרעת הרבה יותר...

המזון בשוק קאמדן מאוד מומלץ ומאוד עשיר. יש המון מזון אסיאתי והמוכרים קוראים ללקוחות, מנופפים אליהם לשלום ומחייכים אליהם כדי שיקנו אצלם צלחת מפנקת של פתאי או מנות אסיאתיות אחרות במחיר לכל כיס, ולא ניתן שלא לצאת שבעים ומחוייכים לאחר ארוחה שכזאת.

למרות שרוחות פברואר הקרות טפחו על פניי נהנתי מכל ביס! בנוסף למזון האסיאתי ישנם דוכני מזון מהיר נוספים ואף בתי קפה, רובם במחירים זולים יותר מאשר בארץ.

טבעת אבן השמש בסכום של כשלושים שקלים, מוצרי בריאות בחנות טבע במחירים ללא תחרות, שיטוט בדוכנים מעוצבים, קירות צבעוניים ומעין חדרים מעניינים ומלאי פריטים אשר חווייה לתור בהם. בגדים מאוד צבעוניים, בגדים אלגנטיים, שמלות, חולצות, מעילים, נעליים. מקום מדהים למי שרוצה לצאת עם סחורה רבה ונזק מועט. סחורה איכותית שמחזיקה מעמד בכביסות.

הופתעתי לטובה מעל ומעבר למצופה ואני ממליצה בחום על המקום!

 


מה דעתך על זול בלונדון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת menachem ב 08/02/2015 23:42 ( הפרופיל שלי ) מאמר מקסים, עבר די הרבה זמן מהביקור האחרון שלי בלונדון, והמאמר מחייה את הזכרונות, אהבתי.תגובה לתגובהבתגובה לmenachem מאת רויטל הוכברג ב 27/08/2020 22:25תודה רבה (: מזדהה בגעגועיי ללונדון...

ידוע כלונדון, טיול בלונדון, שוק קאמדן, לקנות בזול בלונדון