הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חוק-הפללת-לקוחות-זנות

חוק להפללת זנות - רע לכולם?


לחוק הפללת לקוחות זנות, יש רק חסרונות, אז מדוע הוא חוקק?

ביום 31.12.18 אושר החוק להפללת צרכני זנות, הצעת החוק קובעת כי כל אדם שיצרוך או ינסה לצרוך שירותי מין יואשם ויחוייב בקנס כספי. שרת המשפטים שקד: "צריכת זנות היא מעשה פסול מוסרית שפוגע קשות במעמד האשה, המדינה מתנערת באופן מובהק ממעשה פסול זה"

אדם שצורך או מנסה לצרוך זנות עובר עבירה מנהלית שדינה קנס בגובה 2,000 שקל לעבירה ראשונה ו-4,000 שקלים לכל עבירה חוזרת בתוך שלוש שנים. החוק צפוי להיכנס לתוקף בעוד כשנה וחצי, וזאת כדי לאפשר זמן היערכות לגורמי האכיפה‎. במקרים מסוימים יהיה ניתן להגיש כתב אישום בעבירה בהליך הפלילי הרגיל נגד צרכני זנות, כששם העונש המקסימלי יהיה קנס בגובה 75,300 שקל.

אם כך, ארצה לפתוח את הדיון בנוגע לזנות באופן כללי ודיון בחוק הפללת צרכני זנות בפרט.

בראש ובראשונה אציין, לדעתי לכל אדם יש את הזכות לגופו, כל עוד הוא אינו פוגע באחרים ובעצמו במידה מסויימת (התאבדות לדוגמא מוחרגת). איני רואה שוני בין אדם שעושה קעקוע, מעשן, שותה ואוכל אוכל לא בריא, כפגיעה פחות או יותר חמורה ממי שבוחר לעסוק בזנות (איני מדבר על סחר בנשים וכדומה).

לעניין הצעת החוק, בעיני גם מי שמתנגד לזנות באופן כללי, צריך להבין שזנות כמקצוע עתיק יומין, זה לא "מקצוע" שייעלם מהעולם בכזאת קלות, חוק ההפללה רק יוביל עוסקי זנות למחתרת, מה שישלול את יכולת הסינון של לקוחות, דבר שככל הנראה יגרום ליותר מקרי אלימות כנגד זונות.

מה דעתכם, לגבי זנות באופן כללי? ומה דעתכם לגבי חוק הפללת צרכני זנות בפרט?



מה דעתך על חוק להפללת זנות - רע לכולם? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כחוק, הפללת, זנות, תעשיית מין, מוסר