הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מכירת_רכב_עכשיו

מכירת רכב עכשיו


אתם רוצים לקנות רכב חדש מיד שניה או מיד ראשונה כדאי לכם לפנות אל חברה בעלת מוניטין בתחום של השכרת רכב וליסינג. חברה כזאת תיתן לכם רכב במחיר תחרותי ובמצב מצוין.
אתם רוצים לקנות רכב חדש מיד שניה או מיד ראשונה כדאי לכם לפנות אל חברה בעלת מוניטין בתחום של השכרת רכב וליסינג. חברה כזאת תיתן לכם רכב במחיר תחרותי ובמצב מצוין.

תחילה נעבור על המצב שבו אתם מחפשים מכירת רכב מיד שניה, במקום לכתת את רגליכם בין מפרסמי המודעות השונים אתם יכולים לפנות אל חברת השכרת רכב וליסינג בעלת מוניטין שתאפשר לכם לקבל רכב ממיגוון רחב של דגמים וגם במחיר תחרותי מאוד. אצל חברה כזאת לא תצטרכו לחשוש מרכב שעבר תאונה או נגנב. בנוסף תקבלו רכב בעל מצב תחזוקתי מעולה.


מכירת רכב מיד ראשונה

עכשיו ניגש למקרה שבו אתם מחפשים לקנות רכב מיד ראשונה. מכירת רכב מיד ראשונה מתבצעת אצל חברות גדולות להשכרת רכב וליסינג בגלל שהן לעתים רוכשות כמויות גדולות של רכבים מהיבואן שבארץ אבל נוצר אצלן עודף של רכבים מדגמים מסוימים שאותם הם מוכרים. העובדה שהחברות הגדולות בתחום של השכרת רכב וליסינג משיגות הנחות גדולות מהיבואנים (בגלל הכמויות הגדולות של רכבים שהן רוכשות) מאפשרות להן למכור לכם את המכוניות במחירים זולים יותר משל היבואן ועדיין להרוויח כסף מהמכירה.

אתם מקבלים רכב זהה לרכב אצל היבואן אבל במחיר נמוך יותר וזאת הזדמנות מצוינת בשבילכם להרוויח אלפי שקלים בצורה נוחה וקלה לביצוע.


רשימת רכבים שהם פופולריים אצל חברות הליסינג והשכרת הרכב בישראל:

בקטגוריית המיניוואנים - קיה קרניבל, פורד גאלקסי, יונדאי i800, טויוטה סיינה.

בקטגוריה של רכבי הפנאי -  סקודה יטי, סובארו פורסטר, סובארו XV, ניסאן ג'וק, יונדאי ix35, יונדאי סנטה פה, קיה ספורטאז', מאזדה CX5.

בקטגוריית מכוניות המנהלים - טויוטה אוונסיס, סיטרואן C5, סקודה סופרב, מאזדה 6, פורד מונדאו, יונדאי i40.

בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות - פורד פוקוס, יונדאי i30, מאזדה 3, מיצובישי לנסר, טויוטה קורולה, סיטרואן C4.

בקטגוריית מכוניות הסופר מיני - סקודה פאביה, פיאט פונטו, פורד פיאסטה, סיאט איביזה, יונדאי i20.

בקטגוריה של מכוניות המיני - סוזוקי אלטו,  פיאט פנדה, קיה פיקנטו, יונדאי i10, סיטרואן C1, פיז'ו 107.


סיכום

לכן, אם חשקה נפשכם במכונית חדשה מיד שניה או מיד ראשונה, כדאי לכם לפנות אל חברה ידועה ובעלת מוניטין בתחום של השכרת רכב וליסינג, גם תחסכו זמן וגם תקבלו מחירים מצוינים, אז חבל לפספס את ההזדמנות הזאת.

מכירת רכב במחיר זול יותר מאפשרת לכם להתקדם למכונית חדשה, מבלי להיכנס לחוב גדול.

בהצלחה ונהיגה בטוחה ומהנה.

 


מה דעתך על מכירת רכב עכשיו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמכירת רכב עכשיו