הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מסיבות_פורים_בהמיות

אז הלכתי למסיבת פורים.


פורים 2014.זירת המסיבות. אז מה אומרים על פורים? "חג גדול לילדים." ואני אומרת: חג קטן לילדים גדולים.
אז הלכתי למסיבת פורים.
אחת כזאת שפותחת את החג (הרי השנה הוא ארוך מתמיד-חמישי-שישי-שבת-ראשון.) כן כן.לבליינים/בעלי מועדנים/מפיקי ארועים וכאלה,כמה שיותר ארוך יותר טוב.ווהם אכן ניצלו את זה היטב(הצצה קטנה ב'עכבר העיר' תבהיר לכם את העיניין)
שלא תבינו אותי לא נכון ,אין לי שום בעיה עם מסיבות,באמת! מסיבות זה כיף. הרי זה הרעיון של מסיבה- לכייף.
זה באמת נחמד שיש מקום טוב לצאת אליו בסבבה.לשמוע מוסיקה טובה.לצחוק לשתות מרטיני או אמארטו סאוור טוב. לרקוד.אפילו את הבוקר שאחרי אני אוהבת,בניגוד לרוב האנשים.אולי בגלל שאני לא חיית מסיבות אז ממש לא מפריע לי לקום מעוכה פעם ב- בבוקר.זה אפילו נחמד. ועוד עכשיו,כשפורים-אז בכלל,גם מתחפשים!! הכי צחוקים.הכי סבבה.הכי ראש טוב. יופי ,אחרי לחץ מטורף בלימודים,שלל טרדות היומיום וכחודש של חוסר עבודה..צריך לצחוק,להזיז את הגוף,להזיע,להשתחרר!
אז הלכתי למסיבה.
אבל זה לא מה שקרה. זאת אומרת כן,התחפשתי. אני ועוד חבר טוב התחפשנו יחד . השקענו בפאקינג תחפושת הזאת שאני תפרתי ושמחנו בה מאוד. צחוקים. אבל כשרק נכנסו למסיבה,רוב הבנות התחפשו ל 'איך כמעט לא להתלבש ובכל זאת להרגיש פורים' זאת אומרת שללבוש רק כנפיים ומחושים של פרפר זה לגמרי נחשב. או כל הבחורים הנורא מצחיקים האלה שבטוחים שלהרכיב חזה נשי ענק מפלסטיק זה קורע מצחוק.קורע.
אז כבר התבאסתי.
חברה שלי צעקה לי "בואי נשתה משהו" אז שתינו.רק שאיזו ילדה בת 16 שאסורה לה בכלל הכניסה למקום איכשהו נכנסה עם בן הזוג המבוגר יותר שלה,וכצפויי הקיאה את נשמתה ממה שהיא שתתה על הבר. אז צרחו על השומרים שצרחו עליה למה היא שיקרה שהיא בוגרת,והיא לא ענתה וחיבקה את הבטן של החבר המפחיד שלה ורעדו לה השפתיים.נורא פורמי. 
אז ירד לי עוד יותר החשק מהמסיבה הזאת. אבל פורים וכל זה,ולשם שינויי הייתה מוזיקה ממש טובה , אז רקדנו.
אבל אי אפשר באמת להנות כשכל רגע את צריכה להדוף מישהו אחר שנדבק אלייך בחוצפה וגועל,ומסריח מזיעה וריח של סיגריות ישנות זולות וודקה רדבול.לא,לא כיף בכלל. 
אז יצאנו לנשום קצת בחוץ עם לימונעע נטולת אלכוהול לחלוטין כדי להכניס לריאות אוויר של הפוגת הגשם,אחרי הסנפת אדי זיעה מסיריחים קצת יותר מידיי, אבל אז ילד נורא חמוד עם החבר המתוק בהחלט גם הוא שלו ,עבר מולנו גם קורקינט פאקינג חשמלי וחשב כמה נפלא וכמה אווירת חג נהדרת יש בלרסס אותי ואת הבחור שליידי בספריי שלג שנשאר לוכנראה מיום העצמאות לפני שנתיים,כי בנוסף לטינופת זה גם היה מסריח יותר מהרגיל.הרבה יותר מהרגיל.
אז כבר לא היה טעם להמשיך להתעקש להישר במסיבה כי כיף, מסתבר לא הולך לצאת לי מהמסיבה הזאת.
נכנסתי לסגור את החשבון ולפרד מכמה חברים שבחרו להישאר. לפני שהסתובבתי אל דלתות היציאה נתתי עוד מבט.
מסיבה של צעירים.,תכל'ס רובם ילדי שמנת שבגרו , ממרכז הארץ,בני בורגנים מבוססים פלוס שלא חסר להם דבר (חינוך השכלה כלכלה+ ועוד) אבל אם היית מביט בהם באותו רגע,כל מה שראית זה המון חלקי גוף חשופים,צעקות עינטוזים (אפילו שהמוסיקה הייתה רחוקה מלהיות מזרחית) ובעיקר מבט תאב ומוזר בעייניים שיוצאות כמעט מחוריהן.ואף אחד שם לא היה מסומם.אסור להכניס שם (בודקים בתיקים) 
מצד אחד כשאני כותבת את זה אני מרגישה הכי פולנייה זקנה בעולם שכל מה שיש לה להגיד זה כמה הדור הצעיר פח.
אבל באמת,באמת שהיה נורא.שתבינו:אני,הכבשה השחורה של המשפחה,אני שהעיפו אותה מהחטיבה,אני ה'מופרעת' ,אני לא יכולתי לעמוד בדיר החזירים הזה שאמור היה לסחוף אותי לילה נהדר מלא בגועל צרוף.אני באמת לא חננה.אני באמת אובייקטיבית(עד כמה שאדם יכול להעיד על עצמו)
אולי זה בגלל שזאת הפעם הראשונה שלי במסיבה שמוגבל בגיל.אני לא יודעת.אפושהו נראה שהתרבות הישראלית-חילונית-ליברלית הולכת והופכת את הפרשנות של בידור פנאי ומסיבות ל-מינויות גסה,אלכוהול-ובכמויות,כדי שנזרום עם המיזמוזים הבלתי פוסקים בין זרים שבבוקר לא מזהים אותך,עם כמה תחנות עצירה בשירותים.
ואתם יודעים מה? זה לא מגניב . הכי לא מגניב בארץ. אם אתה חושב שלהיות גס עד אימה ולגרום לכולם לצחוק ממבוכה ומזה שהם לא רוצים לצאת לא מגניבים,אתה האידיוט.בכל צחוק יש אמת,וקרוב לוודאי שגם בחיי היומיום הבוטות לא סרה ממך.
אם את חושבת שאת צריכה לזרום עם בחורים שיכורים כמו חזירים שמתקרצצים כל הערב אז א':יש לך ערך עצמי של קליפת השום,את הולכת להצטער על זה בבוקר.והבוקר הוא עוד מעט.וחוצמיזה,עם התחפשת לשפנפנה/דרדסית וכד' ודאגת לחבוש רק  את האיבזרים - את אני מצטערת,אבל קצת מגיע לך . (ויכול להיות שאת לא מתלוננת על זה בעצם,הרי תכל'ס זאת הייתה המטרה...)

אז הלכתי למסיבה.מסיבת פורים.כנראה הכי גרועה שהייתי בה בחיים שלי.והייתי הרבה.הייתי אפילו במסיבת תחפושות של חג ההאלווין,באנגליה ,שבגיזרת המסיבות מזכיר מאוד את הקונספט המסיבתי של פורים-להתחפש,לעשות צחוקים והפחדות(מתיחות וכאלה). והיה הרבה,אבל הרבה יותר מתוחכם.מגניב.מקורי.משעשע.מצחיק.כיף!!!
הנקודה שלי היא שזה לא תלויי אוכלוסייה,המסיבות הולכות ותופסות כיוון רע,מגעיל,נוטף רעל,ומהווה זירה איומה להטרדות מיניות וקידום חשיבה,תפיסות והתנהגויות שמורידות את מעמד הנשים לפח.(לא פעם באשמתן,מודה).
אז מה?יכולת להיות שלא היייתי בפוקוס כשהחליטו שלהיות בהמה זה המגניב החדש?או שפשוט כולם נורא מושפעים ממיילי סיירוס וכאלה? או שאולי זה בעצם לגיטימי , בסדר?כך גידלתם את ילדיכם,ואתם רווים נחת ושמחים לראות אותם חוגגים כך? 


אני לא קוראת להפסיק לחגוג ממש לא. להמשיך. לצחוק.לרקוד.לשתות.לשמוח. 
אבל לדעת איך.
איך הייתה מסיבת הפורים שלכם?
שתפו אותי בתגובות,אשמח לדיון!



מה דעתך על אז הלכתי למסיבת פורים. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפורים,דעות
נכתב ע"י pacifica525
בתאריך: 14/03/2014


12 מאמרים | 34304 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לpacifica525
טיפ קטן+טיפ קטן=לא מעט במונחים של סטודנט.
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!