הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מפלצת_ביישנית

מפלצת ביישנית


אני כבר ריחפתי בחלומות נעימים כשהשמיכה נמשכה מעלי , ורגל קטנטנה ולא שעירה של הכלבלב ליטפה את רגלי. "אביתר תחזור למיטה שלך" "אבא,אתה יודע, שיש לי מפלצת איומה שיוצאת מהמנורה ,אני מפחד נורא..."
בדיוק בשביל זה קיבלת מנורת לילה ,וחרב גדולה חדשה ליום ההולדת ,תוכל להילחם בה ,מה אתה אומר?
היא חזקה ממני  ומפחידה!!! ואתה הבטחת שתכסה את  המנורה בחדר עם נייר דבק כך שלא אראה אותה ,זוכר ?עד אז אני ישן אתך
למרות שהיה כבר מאוחר , קמתי והדבקתי נייר דבק שחור על המנורה הגדולה וחזרתי למיטה. עכשיו שנינו נוכל לישון .
אחרי דקה נשמעה צעקה מכיוון חדרו של אביתר : ",המפלצת  על הקיר", קפצתי מהמיטה ובדרך לקחתי את החרב שהייתה מונחת  על המיטה שלו, ונעמדתי מוכן לקרב. אבל גם אני לא האמנתי למראה עיני :מפלצת ענקית שחורה  ומקורזלת עם ציפורניים חדות נעמדה מולי על הקיר בגודל טבעי ,בפה פעור ואיימה ממש לטרוף אותי ואם מקשיבים טוב  אפשר היה לשמוע אותה צועקת. עמדתי ממש נדהם, ונראה היה שבפעם הראשונה האמנתי גם אני, שיש מפלצות.
מה עושים ?שאל אביתר, שעמד על המיטה עם חרב שלופה והיה מוכן לערוף את ראשה .
שום דבר, עניתי והדלקתי את מנורת הלילה . רואה אין שום מפלצות. זה רק באגדות ובסיפורים .
אבל המפלצת רק ברחה לקרן זווית והפכה קטנה ומפחידה  עוד יותר. זו מפלצת ביישנית, ניסיתי... וכיביתי את מנורת הלילה של אביתר . עכשיו שנינו  היינו בחושך מוחלט
"אבא, מה אתה מחזיק ביד? חרב. עניתי אתה יודע , לא מסלקים את החושך בחרב אלא באור, צחק אביתר והמפלצות שלי עשויות חושך, ואני פוחד מהחושך!!!
הנחתי את החרב ונכנסתי עם אביתר למיטה לחיבוק.  הדלקתי  את מנורת הלילה ואמרתי , "תראה איך מעט אור מסלק הרבה חושך". אביתר היה דרוך ושנינו הבטנו אל הקיר בו המפלצת  הופיעה, קצת נבהלנו בהתחלה, במיוחד כשצחקה את הצחוק המבהיל שלה ,.אחר כך נהיה  שקט והיא נעלמה. התכסינו בשמיכה וצחקנו. אמרתי לך זו מפלצת ביישנית, היא קצת נעלבה אז התנצלנו וביקשנו שתחזור... .ובפנס היד הארנו דמויות עם הידיים, וגם המפלצת צחקה . כשסיפרנו לה סיפורים, ובדיחות שאביתר המציא, כך צחקנו עד לב שמיים ,כשאביתר קיפץ על המיטה והשכנים לא הבינו מה קרה ... כשהתחבקנו ונרדמו בלי לכבות את המנורה והפנס....,..,.
......מאז הוא עוד משחק עם המפלצת ,ויש לו חרבות בחדר ולפעמים גם בתוך המיטה, אבל את החושך הוא מגרש עם אור ולא עם חרב וכשאבא אומר לו שמפלצות יש רק באגדות, אז אביתר אומר :באגדות בסיפורים...וגם ובחדר שלי
 


מה דעתך על מפלצת ביישנית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמפלצת,ביישנית