הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
משבר_הקורונה

משבר הקורונה


זה נוח להאשים את הממשלה באחריות למשבר, אבל יש כאן צד שממנו בחרו להתעלם.
הצד הזה הוא אנחנו: האזרחים.
בתור מרצה, שלמרות שאני לא חייב ללבוש מסכה בזמן השיעור, אני לובש מסכה, וממשיך ללמד כשהמסיכה עליי, נתקלתי בהתחלה (לפני שהתרגלו לזה שאני עם מסכה) להערות כמו: לא יקרה לך כלום אם תדבק בקורונה, או אין קורונה.
זה נוח להאשים את הממשלה כמה היא לא בסדר, אבל לציבור הרחב נוח להתעלם ממשהו: ההתנהגות שלהם עצמם.
ההערות שאני רואה באינטרנט כמו:
זה כולהה שפעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת כולה שפעתתתתתתתתתתתתתתתתת מעיד על זלזול בקורנה.
נוהג רווח בציבור כשמדברים על קורונה הוא לחייך בזלזול,או שאומרים: קורנה מה קורנה, על מה זה מעיד לדעתכם? לא על זלזול? ואחרך כך אומרים שהממשלה היא כשלון בניהול משבר הקורונה בזמן שהאנשים שאומרים את זה בעצמם אשמים.
הייתי לא מזמן בשמורת טבע, והייתי בין הבודדים שחבש מסכה שם, ואנשים הסתכלו עליי בלעג. על מה זה מעיד לדעתכם? ואחר כך מגיעים ל-7000 חולים מאומתים ביום, לא שלאנשים איכפת. זה הרי רק קורונה.
והכי "מגדילים" לעשות הם אלו שחובשים את המסכה על הסנטר. זה יותר נוח ... כמו להאשים את הממשלה..
אבל אחר כך יש סגר כי הזלזול של האנשים מרקיע לשחקים, ואז הם אומרים: למה יש סגר? ומפגינים נגד ביבי, מתקהלים בהמוניהם בים, ואומרים: אנחנו לא רוצים סגר, תירוץ טוב ההפגנה לא? אפשר להגיע ולהיות בים בלי חולצה, והכי חשוב להתקהל כדי להדביק עוד כמה אנשים בקורונה, אבל אנחנו אשמים? לא. זאת הממשלה שאשמה. רק הממשלה.
כן, גם אני נדבקתי בקורונה והבראתי. למזלי לא חליתי בצורה רצינית חוץ מיום וחצי של חום, הבעיה שאנשים צריכים להבין שיש אוכלוסיות בסיכון שיכולות להפגע מאוד, ומספיק שחולה קורונה יהיה איתם באותו חדר (במיוחד ללא מסכה) הם יכולים לחלות בקורונה ולהפגע מזה בצורה קשה, ואני לא מדבר כאן רק על קשישים, אלא גם על צעירים שחולים בסכרת ומחלות אחרות שמוגדרים כאוכלוסיה בסיכון. מהם צריך להתעלם? אותם אפשר להזניח? למה? כי לא נוח לנו ללכת עם מסכה??

מורה פרטית מומלצת לאדריכלות דרך הקישור: שיעורים פרטיים באדריכלות
 


מה דעתך על משבר הקורונה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כזלזול, מסכה, קורונה, סגר