הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ספרים_מומלצים_לבני_נוער

ספרים מומלצים לבני נוער


הנעימו את זמנכם בסיפורי אהבה ראשונה והתבגרות בספרים מומלצים לבני נוער
שלום לקוראים ולתולעי הספרים!

היום אני רוצה להמליץ על ספרים לבני נוער! כן אף פעם לא מאוחר מידי להרגיש מחדש את האהבה הראשונה ניצתת מחדש! זה מרגש לקרוא סיפור אהבה וסיפור התבגרות של אותו זוג ובעיקר זה יוצר הזדהות עם גיבורי הספרים הללו! אני רוצה להנעים את זמנכם היום עם המלצותי על ספרים לבני נוער!

אז שנתחיל? :)

הספר הראשון שאני מאוד ממליצה עליו הוא ״אשמת הכוכבים״ מאת ג׳ון גרין.
כן ג׳ון גרין שבה את כולם בקסמי סיפור האהבה המוצלח בין שני בני נוער החולים במחלה הארורה , סרטן.
הסופר הוכיח לקוראיו שסיפורי אהבה הם לא רק באגדות והם לא שייכים לשם הענקי הבינלאומי והכובש ארצות ״דיסני״! גרין מוכיח בספר שאהבה היא ללא תנאים לא משנה מה הן מגבלותייך.

הדמויות הראשיות הן הייזל גרייס ואוגוסטוס וואטרס ובשמו הכינוי לאוגוסטוס הוא - גאס.
הדמויות מתחילות את סיפורן המשותף בקבוצת תמיכה לבני נוער החולים בסרטן הנמצאת בכנסייה.
גאס והייזל מפתחים מערכת יחסים המתבססת על אהבתם לספרים,מהות החיים ובעיקר המחנה המשותף לשניהם לצערנו הרב. 
גאס והייזל יוצאים למסע בעקבות סופר גרמני שהייזל רוצה לשמוע את סיפור ההמשך לספר שהיא קוראת שוב ושוב, אבל הזוג הצעיר לא הפך את הסופר הגרמני ליעדם העיקרית. בקריאת הספר הייזל מספרת על מחשבותיה על המוות ועל הוריה. הייזל מספרת על נשירתה מהתיכון עקב הסרטן שלקתה בו בגיל קטן.

הייזל הינה נערה בת 17 החולה בסרטן הריאות , הייזל מתארת איך היא מרגישה שריאותיה מתמלאות בנוזלים וזה מקשה על נשימתה ועל אורח חייה. 

הביקורת שלי על הספר ״אשמת הכוכבים״ 
הסיפור מתחיל כעצוב ומאוד מציאותי, המון חולי סרטן לא מחפשים אהבה כי ידוע להם לצערי הרב שחייהם יכולים להסתיים בכל רגע. שהמשכתי לקרוא את הספר הרגשתי שאוגוסטוס וואטרס הוא טיפות של שמש בחייה של הייזל, אוגוסטוס וואטרס הוא דמות מאוד עגולה ואופטימית ובעיקר יודעת שחיים רק פעם אחת ואסור לפקפק בכך.
הייזל הביישנית והסגורה פוגשת את גאס (אוגוסטוס וואטרס) והוא משנה את פני חייה לתמיד באמצעות הענקת אהבה, תמיכה ובעיקר את מתנת החברות. 

אני נהנתי מהספר והתרגשתי מכל מילה שנכתבה בדפיו.


״אשמת הכוכבים״ מאת ג׳ון גרין קיבל אצלי 5 כוכבים מתוך 5 כוכבים - כל הכבוד לג׳ון גרין על סיפור אהבה שובר מגבלות וחוצה יבשות! מה שנותר לקוראים זה רק לשבת אחורה עם הרגליים למעלה ולהישאב אל חייהם של הדמויות הריאליסטיות והאהובות.


מה דעתך על ספרים מומלצים לבני נוער ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאשמת הכוכבים המלצות, ספרים לבני נוער, ספרים מומלצים