הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קצת_אופנה

קצת אופנה


אופנה על קצה המזלג, אבל יהיו המשכים כמובן....

כל מה שרציתם לדעת על אופנה, ולא היה לכם את מי לשאול...

היי , קוראים לי לין ואני רוצה להראות לכם את השקפת העולם שלי לגבי אופנה, אני מקווה שתקחו מזה משהו, כי אופנה זה האהבה הפרטית והקטנה שלי. הכתבה הזו ברובה עוסקת באופנה לנשים.

אתם מכירים את האנשים האלו שעוברים לידכם, ותופסים לכם את העין? במודע או לא מודע.. יוצא לכם אחרי מבט מהם לחשוב. כל התצומת לב מופנית אליהם כשהם עוברים, ההליכה שלהם, הביטחון שלהם, ויותר מזה העוצמה שהם משדרים.הכל קשור בבגדים, ובמראה חיצוני כמובן. מי שיגיד לכם אחרת - שקרן. 

כולנו שמענו בחיים את המשפט:"אהבה ממבט ראשון", ואם זה ממבט ראשון זה חייב להיות על סמך רושם ראשוני, שכמובן גם הוא נוצר ממראה כללי (בגדים, ומראה חיצוני). הרי אף אחד לא מסתכל על מישהו ומתאהב בו כי נראה לו שיש לו אופי טוב. המראה- הוא שקובע את האהבה הזאת.
בשביל לדעת איך להתלבש, אתם צריכים לדעת מי אתם, מה אתם רוצים מעצמכם והכי חשוב מה ברצונכם לשדר.

אני ביום יום שלי, אוהבת להראות בצורה של "לא התאמצתי אבל בכל זאת אני נראית מיליון דולר". הצורה הזו זה לבוש פשוט פשוט עם אביזר אחד ייחודי שנותן למראה הכללי הופעה של "וואו!" . אני בטוחה שחלק ממכם לא מבינים מה אני רוצה מהחיים שלכם, ומאיפה נפלתי עליכם. אז אני אסביר, המראה הזה כולל בתוכו בגדים פשוטים כמו ג'ינס או טייץ נעל בובה סריג רגיל או חולצה פשוטה. ועל כל הפשטות הזאת אביזר מיוחד שיתן להופעה משהו אחר, כאילו מעולם אחר. במקרים מסויימים זה אחד מהדברים המרכזיים כמו : טייץ עם דוגמה או מעיל עם נוכחות. וברוב המקרים מדובר על אקססוריז שמשנה הכל, מייחד את ההופעה. שרשרת גרוטסקית שנותנת נוכחות חזקה או נעל עקב בצבע זועק במקום נעל בובה. 

אופנה מראה עד כמה אתה אמיץ ולאן אתה עוד מסוגל ללכת... ולכל צורת לבוש יש משמעות שונה. אין מה לעשות, לא כולם נולדו עם אהבה לאופנה, וחלק אפילו להפך. שונאים אופנה. זה בסדר לכל אחד יש את העיסוקים שלו, אבל אם הגעתם למאמר שלי, אני מאמינה שבאיזה שהוא מקום זה חשוב לכם.

על מנת להרכיב את המראה המושלם בשבילך את צריך כמה דברים:
א. החשוב ביותר! אבחון מבנה הגוף - עמדו ערומים מול מראה מלאה, והפסיקו לשקר לעצמכם.
ב. תיקון בעזרת גזרות בגדים ושיער- החליטו אילו גזרות יטשטשו או ידגישו את מבנה גופכם. 
ג. התאמת צבעים- הוסיפו את הצבעים החסרים לכם למערכת הלבוש והאקססוריז. 
ד. התאמת חומר וטקסטיל- בחרו חומרים שיחליקו, יחטבו או ידגישו את תווי גופכם.
ה. בחירת סטייל- דמיינו כמו מי אתם רוצים להראות, מה אתם רוצים לשדר לעולם. ברור שאפשר לשנות על פי מצב הרוח.
ו. עדכוני אופנה- בתחילת העונה עלעלו במגזיני אופנה, הם יספקו לכם את הבסיס הרצוי ויעזרו לכם להבין מי נגד מי ומה יהיה הדבר הכי חם מחר. ואל תקשיבו רק להם!!! תדעו מה אתם רוצים לשדר במראה שלכם, ותביאו אותה בענק לאלו שלא האמינו כמה יפים ובטוחים בעצמכם אתם יכולים להיות.

אז, תתחילו להפציץ בבגדים, ותגבירו את הרושם הטוב שאתם יכולים לעשות!

בגדים, הם אמירה!!



מה דעתך על קצת אופנה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה