הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שנת_2015_בפתח_ויש_לי_מה_להגיד_לכם

שנת 2015 בפתח ויש לי מה להגיד לכם


אהלן חברים יקרים מה שלומכם ? אז שנת 2015 בפתח ורציתי לסכם את שנת 2014 שעוד קצת תחלוף, טוב אז זו לא הייתה עוד איזה שנה פשוטה, אבל היא גם לא הייתה רעה היא הייתה יחסית טובה, כמו שאתם יודעים אין טוב בלי רע, השנה הזאת הצבתי לעצמי יעדים שלצערי לא הצלחתי כ"כ לעמוד בהם אז התאכזבתי קצת מעצמי, אבל למדתי דברים חדשים למדתי שבן אדם שרוצה להיות עצמאי ולהתקדם לבד בחיים שלו, צריך המון משמעת עצמית, להיות אחראי , להיות ממש דבק במטרה ולקיים כל יעד שהציב לעצמו כמטרה.

אהלן חברים יקרים מה שלומכם ?

אז שנת 2015 בפתח ורציתי לסכם את שנת 2014 שעוד קצת תחלוף, טוב אז זו לא הייתה עוד איזה שנה פשוטה, אבל היא גם לא הייתה רעה היא הייתה יחסית טובה, כמו שאתם יודעים אין טוב בלי רע, השנה הזאת הצבתי לעצמי יעדים שלצערי לא הצלחתי כ"כ לעמוד בהם אז התאכזבתי קצת מעצמי, אבל למדתי דברים חדשים למדתי שבן אדם שרוצה להיות עצמאי ולהתקדם לבד בחיים שלו, צריך המון משמעת עצמית, להיות אחראי , להיות ממש דבק במטרה ולקיים כל יעד שהציב לעצמו כמטרה.

הכרתי המון אנשים מקסימים השנה ואני רוצה להודות לכם !

למדתי למי כן עושים עבודה ולמדתי שלפעמים צריך להגיד לא ללקוחות, אין מה לעשות אבל ישנם הרבה אנשים קשים.

אני מרגישה שלמה וטוב עם מה שעשיתי השנה ואני רוצה להמשיך להתקדם, להמשיך לעורר השראה, לעזור לאנשים, להגשים חלומות, ולצעוד עוד צעדים קטנים שיתרמו להצלחה שלי ולהצלחה שלכם !

השנה יש לי מטרות אני רוצה לפתח עוד מוצרים אני רוצה לתת עוד שירותים, חדשנות זו המילה של השנה החדשה חדשנות ויצירתיות, אני כ"כ שמחה שתרמתי לאנשים השנה הזאת, גם אתם תרמתי לי המון תודה ל- 4,000 המנויים שעקבו אחרי השנה, תודה ללקוחות תודה לכולם והכי חשוב תודה לבורא עולם :)

אני רוצה להגיד לכם בעלי עסקים מתחילים מניסיוני אל תפחדו ! אל תפחדו להיכשל, אל תפחדו ליפול אל תפחדו לעשות דברים שאתם חושבים שיתרמו לכם, תעשו הכל, כל עוד יש לכם את האפשרות לעשות- תעשו !

גם אני נכשלתי והצלחתי נפלתי וקמתי והכי חשוב הוא שלמדתי מכל המסע הזה, למדתי ועכשיו אני יודעת מה כן לעשות ומה לא לעשות, בסה"כ מה שאני באה להגיד לכם זה שהכישלונות האלה לימדו אותי, איך אני עכשיו הולכת להצליח, איך אני עושה הפעם כמו שצריך את הדברים, אל תפגעו מביקורות של אנשים או לקוחות שלכם אני רוצה להגיד לכם שקיבלתי הרבה ביקורות השנה וביקורת בסה"כ בונה נקודה.

אל תלכו ראש בראש עם הלקוחות שלכם תנסו להיפתח אליהם  נסו להבין אותם לראות מה הם רוצים ובמה אתם יכולים לעזור להם, ואם יש לכם את האפשרות לעזור להם פשוט תעשו זאת זה המתכון להצלחה ! אם אין באפשרותכם לעזור להם פשוט תגידו הם יבינו זאת !

אני רוצה לחזור על זה שתיקחו את כל הביקורות שתקבלו כביקורת בונה אל תעלבו ואל תפגעו מהם, תשכילו מהם ותדעו להבא איך לא לגרום לביקורות האלה להגיע אליכם אני כבר בניתי לעצמי תכנית אסטרטגית לשנת 2015 מה אתכם ? בניתם ?

אני אשמח לשמוע את דעתכם על המאמר שלי !!

ואני תמיד כאן כדי לענות ולעזור כמה שרק אפשר, אני רוצה לאחל לכם שתהיה לכם שנה טובה, שנה של אור שנה של עושר והכי חשוב אושר ושלמות תהיו מאושרים ושלמים עם מה שאתם עושים, שנה של המון הצלחה, פרנסה טובה ושפע אמן !

עלו והצליחו !!!!!

אני כאן תמיד לשמוע את דעתכם אוהבת המון !!

ב-ה-צ-ל-ח-ה : )



מה דעתך על שנת 2015 בפתח ויש לי מה להגיד לכם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת menachem ב 30/12/2014 01:50 ( הפרופיל שלי ) ברוכה הבאה לפורום! יפה מאוד. המשיכי לכתוב עוד מאמרים.תגובה לתגובה