הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גלוסיבוקס_ינואר_2013

גלוסיבוקס ינואר 2013 אכזבה!


העלאת מחירים של גלוסיבוקס ללא ספק גרמה לכעס רב בקרב לא מעט מנויות של גלוסיבוקס. הקופסה שווה אבל המחיר? כבר לא בטוח ששווה את אפקט ההפתעה.
 
את קופסת דצמבר לצערי לא קיבלתי עקב בלבול עם חברת האשראי שלי שלא עדכנה את גלוסי. נפלתי ולא קיבלתי את הקופסה המיוחלת. גלוסי התנצלו אבל נגמר להם המלאי ואני נותרתי ללא קופסה. למרות תחושת האכזבה הקטנה שלא תהיה לי הפתעה חודשית נעימה (ולא אני לא מדברת על המחזור החודשי) קיבלתי את העובדה ושרדתי. צפיתי בחברותיי מקבלות את הקופסאות,מתלהבות, מחייכות, מתרשמות ומשתמשות במוצרים בהנאה. זה היה חודש טוב לנצל את כל המוצרים שהצטברו שקיבלתי מגלוסיבוקס בכל החודשים שאני מנויה, ניקיתי מעט את מדף המוצרי טיפוח שלי וראיתי שחסרה לי במלאי רק מסקרה ואולי איזה סומק או פודרה. מאז התחלתי את המנוי לגלוסיבוקס במקביל הפסקתי לבקר במחלקות הקוסמטיקה של הפארמים, כבר לא היה לי צורך בהם, גלוסיבוקס סיפקו לי את כל מוצרי הטיפוח הבסיסיים שאני משתמשת בהם ביום יום, ואף חידשו והרחיבו את עולם הטיפוח שלי שהיה כנראה דל מאוד בהשוואה למוצרים שהייתי משתמשת בהם עד לתחילת המנוי.
 
לפני כמה ימים גלוסיבוקס הודיעו על עדכון מחירי הקופסאות. כעת מחיר קופסה עולה ל75 שקלים לא כולל משלוח. ניתנו למנויות אפשרויות של איסוף עצמי באותו מחיר או דמי משלוח עבור שליח עד הבית בתוספת 24 שקלים, דואר רשום עבור 10 שקלים או מנוי קורפורט בסך 75 ש"ח במידה וישנה קבוצה של 5 בנות ומעלה, כך הקופסאות יגיעו לנקודה אחת. גלוסיבוקס היו נדיבים ואפילו פתחו קבוצה בפייסבוק לצורך העניין כך שהמנויות יוכלו להתאגד לקבוצות. תוך יומיים שלושה הקבוצה ניראת במגמת קריסה וכישלון. ישנן כמה בנות שהצליחו למצוא חברות ונקודת איסוף שתהיה נוחה ובפועל? הרעיון הופך לטרחה גדולה מידי בשביל קופסה קטנה שיש בה בסך הכל מוצרי טיפוח ולא יהלומים.
גם מעלים לנו את המחיר וגם אנחנו צריכות להתאמץ למצוא מקום נוח לאסוף את החבילות? גם יקר וגם מסובך, תחושת השוק והניסיון למיקוח על המחיר המפורז מורידה את החשק להמשיך להינות מהחוויה.
בחישוב קל עבור כל קופסה שקיבלתי מגלוסיבוקס, ערך המוצרים יחד אינו עולה על  60-100 שקלים, לא מעט פעמים קיבלתי מוצרים שהם דוגמיות בלבד שלא לדבר על דוגמיות הבושם שקיבלתי ושנאתי כל חודש בחודשו. גלוסיבוקס טוענים שהם רוכשים את המוצרים וגם וגם את הדוגמיות, ובחישוב קל כאשר קונים במרוכז המחיר יורד משמעותית, אם ערך קופסה שאני מקבלת שווה 75 שקלים בממוצע אז  לגלוסיבוקס הקופסה עולה פחות, הרבה פחות, גם אחרי השכר והשיווק וכל ההוצאות הנילוות. אך מי אני שאתערב לגלוסיבוקס בכיס? בינתיים הם אלה שנגעו לי באשראי ורצו לחטוף ממנו עוד 24 שקלים עבור דמי משלוח. עד כאן.
בשורה התחתונה גלוסיבוקס ואני יוצאים להפסקה ונכון להיום ביטלתי את המנוי לפחות לחודש הקרוב, אם ארצה תמיד אפשר להחזיר ואז הקופסה הכייפית תהיה גם יוקרתית יותר, בכל זאת 100 שקלים בחודש לא הולכים ברגל! אלא עם שליח עד הבית ואני בספק עד כמה בא לשלם יותר עבור מוצרים שאינם שווים זאת בסופו של דבר.
 
במקביל לעדכון המחירים קיבלתי את קופסת ינואר לפתח ביתי, מחייכת ומצפה להפתעה. מה יש בקופסה? בכל זאת, מדובר בקופסת יום ההולדת של גלוסיבוקס ובנוסף למוצרים הכילה גם בלון ורוד.
 
 
מסקרה של קרליין בגודל מלא בצבע כחול: אני מודה שהתלהבתי מאוד כשראיתי את המסקרה, בדיוק נגמרה לי המסקרה הנוכחית! אבל... המסקרה בצבע כחול. כחול... מה עושים עם מסקרה כחולה? צעקתי בפייסבוק עוד לפני שניסיתי את המסקרה מפחדת מה הכחול יעשה לריסים שלי? באופן מפתיע, הכחול הוא לא באמת כחול ומדובר בגוון כחול כהה. המסקרה מצוינת, מעבה ומאריכה את הריסים ואכן יוצרת מראה דרמטי כשמה כן היא "לה דיוה". ללא ספק מוצר מפתיע ואיכותי. 
 
קולור גלוס: ליפ גלוס בגודל מלא של קרליין : לא אהבתי את הטעם של השפתון אם כי המרקם והצבע נעימים ויפים. פחות התחברתי לאריזה של המוצר, גדולה ו"שמנה" מידי בשביל גלוס שאני אמורה לזרוק לתוך התיק. הייתי מעדיפה אותו קטן יותר בטעם דובדבנים למשל.
 
ספרי טיפוח לשיער של GLISS בגודל מלא. סלחו לי גלוסיבוקס אבל לא שמתם לב שלא אהבתי את כל המוצרים לשיער ששלחתם לי? בשביל מה יש פרופיל יופי? כל מסכה לשיער ושמן לשיער ששלחתם לי עד כה הפכו את השיער שלי לשומני כמו גריז. השיער שלי הוא חלק, דק ועדין, עוד מוצר שאני אפחד לשים על הראש שלי? כרגע המוצר נח לו בקופסה עד לרגע שבו אהיה מספיק אמיצה לנסות אותו לפני שאעביר אותו לאחת מחברותי שישמחו לקבל אותו. המוצר כנראה יהיה מעולה על כל שיער מלבד זאת שמילאה בפרופיל היופי שלה כמה היא שונאת תכשירי שיער כי הם רק הורסים לה את השיער. אני.
 
ויזיונר של לנקום. דוגמית.  סוג של קרם לחות לפנים שיוצר מראה מושלם לעור הפנים ו"בולע" קמטים ופגמים נראים לעין. אהבתי מאוד את הדוגמית. לאחר שמרחתי את היוזיונר ומעליו מייק אפ הפנים שלי אכן נראו נקיות יותר, זוהרות יותר  במראה אחיד. כנראה מדובר במוצר מאוד מוצלח אם כי יקר מאוד בגודל מלא (457 שקל ל30 מ"ל) היה נעים להתנסות אך הפינוק יקר מידי לטעמי.
 
דוגמית בושם של Flowerbomb של VICTOR@WOLF  אכן מדובר בריח פרחים עז, לפי הגלויה שהייתה מצורפת לקופסה מדובר בבושם חדש שיגיע לחנויות בשבועות הקרובים. לטעמי מדובר בבושם בניחוח גברי שכבר מוכר בשוק אם כי מישהו החליט לגוון ולהפוך את הבושם לבושם נשי ובכאילו חדש. אני לא אהבתי. לא זכור לי שציינתי בפרופיל היופי שלי שאני אוהבת ריחות חזקים. אכזבה. כמו כל חודש, עוד דוגמית בושם שלא אהבתי.
 
לסיכום, מלבד הויזיונר והמסקרה שהם שני מוצרים מעולים כל היתר התגלו בתור מוצרים שכלל אינם מתאימים לי.
 
החלטתי לצאת להפסקה ולבטל את מנוי הגלוסיבוקס שלי, מי יודע אולי עוד אחדש בהמשך, כרגע מאוכזבת מהטעם היקר שגלוסיבוקס השאירו לי בארנק.
כמו כן נראה שלאחרונה צץ מתחרה חדש בשוק לגוליסובוקס, אכן מפתה לנסות!
 
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על גלוסיבוקס ינואר 2013 אכזבה! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מירי ב 04/02/2013 09:23ברור אכזבה אמיתי ולא רק זה גם המחיר כבר עולה דבר שלא משתלם בכלל את הדוגמיות האלה אנחנו יכולות לקבל גם בכל פארם שנלך בכייף יתנו לנו הדיילות.תגובה לתגובה

ידוע כגלוסיבוקס,גלוסיבוקס מעלים מחירים,גלאם גורו, לנקום,מסקרה של קרליין.