הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גלוסיבוקס_ספטמבר_2012

גלוסיבוקס ספטמבר 2012


באיחור של שבועיים, גלוסיבוקס ספטמבר בשעה טובה כבר פה
מה קרה לגלוסיבוקס? שאלתי את עצמי במחצית חודש אוקטובר לאחר שטרם קיבלתי את הקופסה. ספטמבר היה חודש חגים עמוס שגרר אחריו לא מעט איחורים עבור לא מעט גלוסיות שחיכו וציפו לקופסה. כנראה שהסטטיסטיקה לא היתיה לטובתי הפעם ונותרתי בין הבודדות שנפלו בין הכיסאות. הקופסה שלי כנראה לא הייתה מגיעה אם לא הייתי פונה באופן יזום אל גלוסיבוקס אשר טעו במספר ההזמנה שלי מול חברת השליחויות אשר שהגדילה ראש ועזרה לי למצוא את הקופסה שהגיעה אליי בשעה טובה.
אני מודה, אני מאוד אוהבת את גלוסיבוקס, אני מנויה לשירות המבריק הזה מתחילת דרכו ולמרות הפיקשוש החודש כנראה שלא אפסיק את המנוי בקרוב בעיקר בגלל תחושת ההפתעה שגלוסיבוקס מצליחה לייצר בכל חודש מחדש עם קופסה חדשה. לצערי עם קופסת ספטמבר הייתה לי נפילה קשה, ידעתי מראש אילו מוצרים אני צפויה לקבל וזאת לאחר שכל חברותיי כבר קיבלו את הקופסאות שלהן. 
 
ביי ביי לתחושת ההפתעה ועכשיו למוצרים. מה קיבלתי?
 
שמן לשיער של LOREAL - המוצר הגיע בגודל מלא, מה שכבר אמור להחזיר כמעט את כל השקעה על המחיר שאני משלמת לגלוסיבוקס. לצערי המוצר איננו מתאים לי. השמן שאמור להעניק לשיער רכות, חיוניות וברק יצר אצלי בדיוק ההפך והרגשתי שמרחתי גריז על שיערי. ניסיתי את המוצר על פי ההוראות לאחר חפיפה, והשיער היה שמנוני וחסר נפח לחלוטין. לא וויתרתי וניסיתי להשתמש באופציה הנוספת לפני החפיפה ובכל זאת, השיער היה שומני ולא בדיוק נעים למגע. כנראה שהשמן לשיער של לוריאל מתאים יותר לבעלות שיער נפוח או מתולתל, לשיער החלק והדקיק שלי השמן לא העניק כל ערך מוסף ורק עשה ההפך. מישהו בגלוסיבוקס פספס את פרופיל היופי שלי?
 
לק בגוון אפור מבית ESSIE -עוד מוצר בגודל מלא בקופסה וכבר החזרתי את ההשקעה. התגובה הראשונה שלי לצבע הלק הייתה מאכזבת במיוחד, הצבע האפור הכבד נראה לי עגמומי, עצוב וקודר. למה בת אדם שמחה ואופטימית כמוני צריכה למרוח כזה לק קר? ובכל זאת ניסיתי ומרחתי את הלק שנראה שונה לחלוטין על היד והעניק ליד שלי מראה נשי , הצבע הפתיע ואף היה לי נעים בעין. מבין חברותיי שראו את הלק החמיאו לי על המראה, כנראה שעד שלא מנסים לא יודעים באמת. הלק יש לציין מאוד עמיד והחזיק על אצבעותי כ4-5 ימים עד שהתחיל להתקלף וזאת לאור העובדה שאני אמא במשרה מלאה בבית עם תינוקת קטנה ושטיפת כלים וכביסה היא חלק גדול מהיום יום שלי והלק הצליח לעמוד באתגר הקשה הזה והחזיק מעמד.
 
ביוטיפייניג איי לושן של OFRA - גלוסיבוקס ציינו שמדובר בגודל מלא אם כי באתר של OFRA המוצר בגודל המלא הוא גדול יותר בגודלו ועולה 184 ש"ח.
מה זה הבקבוק הכחול הזה? האם אלה המים הכחולים שמילאו לי לפני כמה ימים בתחנת הדלק כשביקשתי נוזל לשמשות? המוצר אמור להוריד נפיחות בעיניים ולהעניק תחושה מרעננת ואף מסיר איפור עיניים קל. ניסיתי את המוצר פעם אחת בלבד. בתור חסרת סבלנות לא כל כך מתאים לי להניח על עיניי פדים ספוגים במים כחולים כל ערב לפני השינה למשך עשר דקות, אך בהחלט שמיש בתור מסיר איפור קל. ובכלל, שמתי לב שהרבה מוצרים להסרת איפור הם בגוון כחול... מעניין.
 
סרום עיניים של CLINIQUE - לכאורה מדובר בדוגמית פצפונת של מוצר נהדר אך יש לאמר לזכות החברה שידעה ליצור דוגמיות בהעתק מושלם לגודל המלא. מאוד אהבתי את הרול שעל הדוגמית מה שלא מחייב למרוח את הסרום עם האצבעות ורק לגלגל מתחת לעיניים. אהבתי!! לאחר שיחה עם חברה נאמר לי כי את  הדוגמית הקטנה הזו היא קיבלה כבר בקופסה של חודש אחר והספיקה לה לחודשיים. שווה.
 
דוגמית לבושם ANGEL - אכזבה גדולה. לא רק שהריח מאוד לא מצא חן בעיניי אלא כבר קיבלתי דוגמית גדולה יותר של המוצרים לפני כמה חודשים. לא אהבתי.
 
בסך הכל מדובר בגלוסיבוקס מאוד מגוונת יחסית לשאר החודשים, למרות האכזבה מהשמן לשיער והבושם אהבתי את הקופסה בכל זאת. גלוסיבוקס עשו זאת שוב ובגדול וחשפו אותי למוצרי טיפוח שלא הייתי חושבת להתנסות בהם לטוב ולרע.
 
בנוגע לפיצוי האיחור הלא צפוי לאחר התכתבות עם שירות הלקוחות זוכיתי ב100 גלוסידוסט אשר לא סיפקו אותי כלל, מדובר בפיצוי לא הולם וזאת על מנת לנצל את הפיצוי יהיה עלי להיות מנויה לגלוסיבוקס עוד חודשים רבים עד שאצבור אלף גלוסידוסט, סחטיין על ה100 נקודות בונוס אבל הדרך לקופסה חינם מגלוסיבוקס עוד ארוכה... לאור העובדה שנהרסה לי חווית ההפתעה והתאכזבתי מאוד לקבל מוצר שכבר קיבלתי בעבר ולא אהבתי (הבושם) במייל אחרון שקיבלתי מגלוסיבוקס נאמר לי כי אקבל מוצר פיצוי אשר בחרתי. מחכה בסבלנות.
 
 
 
 
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על גלוסיבוקס ספטמבר 2012 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מרים ב 23/10/2012 14:21מותק, ידוע לי על בנות אחרות שזוכו ב200 גלוסידוטס . בידקי זאת !תגובה לתגובהמאת miaka ב 23/10/2012 12:37 ( הפרופיל שלי ) היי , אני באופן אישי די ההתאכזבתי מהקופסה האחרונה . החלטתי גם לסיים את מערכת היחסים ביני לבין גלוסי . בעיקר בגלל השירות הצולע שלהם ... אבל אני שמחה לשמוע שאת כן ממשיכה להנות ממנה בכל חודשתגובה לתגובה

ידוע כגלוסיבוקס,גלוסיבוקס ספטמבר,שמן לשיער, סרום לעיניים, לק אפור, ESSIE,