הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הדרך_לארגון_הכנס_המושלם

הדרך לארגון הכנס המושלם


עומדים בפני ארגון של כנס חשוב? השורות הבאות נכתבו בדיוק בשבילכם...
אנחנו לא צריכים לספר לכם עד כמה המשימה של ארגון כנס עלולה להיות מלחיצה, אתם וודאי חווים את הלחץ הזה בעצמכם. יחד עם זאת, ישנה דרך לארגן כנס מוצלח מבלי להילחץ ותוך כדי הגברה משמעותית של סיכויי ההצלחה של הכנס שלכם. שימו לב, ככה זה עובד.

בחרו אולם כנסים מצטיין

רגע רגע, מה זה אולם כנסים מצטיין? אולם כנסים מצטיין  זה אולם שיכול לתת לכם שקט וביטחון שהכנס שלכם יהיה מוצלח במיוחד. אולם כנסים בעל ניסיון באירוח של כנסים, שיש לו את כל הציוד הדרוש בשביל לארח את הכנס שלכם בצורה הטובה ביותר. מקרן, מסכים, כסאות ושולחנות, עמדת קפה וכו'. הקפידו לבדוק בדיוק מה כלול באולם הכנסים ולמה עליכם לדאוג בעצמכם. כמו כן עליכם לוודא שגודל האולם מספיק כדי לארח את כל מוזמני הכנס, שיש בו מספיק מקומות חנייה ושההגעה אליו קלה ונוחה.

בחירת הרצאות ותכנים מעניינים

הטיפ הזה הוא בערך המובן מאליו... הרי מי יבחר באופן מכוון בתכנים לא מעניינים? כנראה שאף אחד. ובכל זאת, צריך לחדד את העניין כדי שתשקיעו את מרבית המאמצים שלכם בבחירת התוכן המדויק ביותר לכנס שלכם. נסו לחקור ולבחון כמה שיותר כדי למצוא את המרצים המעניינים ביותר שהולכים כמה שיותר לחדש לכם. ככל שהמרצים יהיו מעניינים ומחדשים יותר, כך המשתתפים יהיו מרותקים יותר ויוכלו  לציין לשבח את הכנס שארגנתם.

דאגו לכיבוד קל ושתייה

אז אחרי שבחרתם אולם, בחרתם מרצים, הזמנתם משתתפים לכנס, עליכם לדאוג להם למשהו לאכול... וכן, זה בהחלט תחת תחום אחריותכם... בתור מארגני הכנס עליכם לדאוג שיהיה כיבוד קל, שתייה קלה וחמה ונשנושים שינעימו את השוהים בכנס. ישנם כנסים שנמשכים לאורך מספר שעות, יש משתתפים שמגיעים ממרחק רב אל הכנס ולכן עליכם לדאוג לכיבוד קל.
 
 


מה דעתך על הדרך לארגון הכנס המושלם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה