הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חדר_להשכרה

השכרת חדרים לדיירי משנה


לבעלי דירות המוענינים להרוויח כסף או לחלוק הוצאות דיור באמצעות השכרת חדר פנוי לדייר משנה ומעונינים לדעת איזה סוג של שיתוף,ואיך להתארגן לפני פרסום החדר להשכרה על כך ועוד במאמר זה.

לבעלי דירות המוענינים   להרוויח כסף או לחלוק הוצאות דיור באמצעות השכרת חדר פנוי לדייר משנה  ומעונינים לדעת איזה סוג של שיתוף,ואיך להתארגן לפני פרסום החדר להשכרה על כך ועוד במאמר זה.

 

 איך להשכיר חדר בבית שלך לדייר משנה.

אתה בטח מאתר לעצמך איך זה יהיה להשכיר חדר בבית שלך אומנם מאבדים קצת פרטיות.

תצטרך לשתף חדר בבית שלך כמו המטבח וחדר האמבטיה שלך ,עליך להיות מוכן לתת למישהו אחר להשתמש בריהוט,מוצרי חשמל שהם רכושך הפרטי, אם אתה מרגיש שאתה מוכן לשיתוף כזה כך תתארגן לפני פרסום החדר להשכרה.

 

בחירת החדר.

החלט איזה חדר יהיה מיועד לשוכר רצוי שיהיה חדר גדול מספיק על מנת להכיל ארון,מיטה,מחשב אישי וודא שדלתות חדרי השינה  ניתנים לנעילה בשעת אי שימושם  בעת יציאה לעבודה,בלויים,סידורים .

 

 

שימוש משותף במוצרי החשמל וריהוט הבית

חשוב  אלו מוצרים תצרךלחלוק בהם את השימוש  במוצרים חשמל בסיסים כגון מקרר ,תנור לבישול,מכונת כביסה,ארון .

במידה וניתן לחלוק את המקרר פנה שטח נפרד שבו השותף יוכל להשתמש ולבשל אוכל משלהם.

בחלוקה במכונת הכביסה ניתן לקנות מיכל נוסף לכביסה מלוכלכת על מנת שלא יתערבבו הבגדים .

בחלוקת מקום איחסון הבגדים אפשר לקנות ארון יד שניה במידה ואפשר שיהיה בחדר שבט השוכר משתמש או במיקרה הפחות טוב  לפנות מדף בארון שבו אתה מאחסן בגדים לשימושו של השוכר .

להחליט אם אתה מאפשר שימוש משותף בטלפון הביתי,כבלים,אינטרנט והאם אתה מצפה לשיתוף בהוצאות אלו או שעל הדייר להתקינם בחדרו באופן עצמאי.

 

אלו בדיקות לערוך לדייר פוטניאלי?

לבדוק עם הפונה הפוטנציאלי שלך קבלת שטרות ביטחון  בשום פנים ואופן לא להשכיר בצורה ספוטנית הקשב לאינסטינקטים שלך , באמצעות  ראיון שבו תשלב שאלות אשר יתנו לך מידע על אופי הדייר בסיום הראיום שאל את עצמך  האם הוא טיפוס  אחראי, אמין והאם ניתן  להסתדר איתו קיום ראיון אומנם מעיק בהתחלה אך בסופו יכול להפחית את הסיכויים לבעיות בעתיד.

 

הכנת הסכם שכירות מול דייר משנה

הסכם השכירות לחדר המיועד להשכרה חייב להיות באותו רמה של דירה להשכרה ציין בהסכם השכירות  את כללי הבית לדוגמא  אם אין מוזיקה אחרי השעה  22:00 הכנס כול סעיף שעולה בדעתך וודא שהשוכר מבין אותם ומובן לעמוד בהם ומה יקרה אם יאפר את אחד מהסעיפים ולבסוף לשמור על קו תקשורת פתוח איתו לכול בעיה.

 

לאחר שהחלטת לשתף חדר בבית שלך כך תתארגן לפרסום החדר להשכרה.

בדוק  בלוח נדלן,דירות  מודעות אחרות המציעות השכרת חדרים בבתים פרטיים כדי לקבל מושג על מחירים ממוצעים או רעיונות לכתיבת המודעה.

 כאשר אתה מפרסם להבהיר שאתה להשכיר חדר בבית הפרטי שלך, וזה לא מצב שותף. כך השיחות שתקבל  יהיו שיחות של  שוכרים שמוכנים  לשקול סוג זה של שכירות.

 

כיצד לפרסם חדרים להשכרה  על מנת למצוא שוכר.

 

העברת המסר הנכון

כתבו כותרת מעניינת וציינו בה את  שכר הדירה המבוקש , הכותרת צריכה להעביר את המסר הנכון ולמשוך את קורא המודעה לפניה לבעל הבית בהתעניניות לגבי הפרסום תוכן כגון  "חדר להשכרה " או "חדר פנוי בבית שקט." יעבירו את המסר הנכון.

כלול  בתוכן המודעה את מיקומו בארץ של הבית, כמו גם איזה סוג של מגורים.

 זה יאפשר לשוכרים פוטנציאליים להעריך את אופי  השכונה ולקבל החלטה מושכלת.

 

 

תכונות הדייר

כל הוספה של העדפות שלך  יעזורלך  למשוך את השוכר שאתה מרוצה, כמו מעשן ,לא מעשן, גברים,נשים, וכו.

 

יתרונות מיקום הבית

רשימת היתרונות במיקום הבית  יכולים למשוך יותר פניות מצד שוכרים למשל בית עם גישה לתחבורה ציבורית,קניון,פארק ,סביבה שקטה וכו.

 

בסיום המודעה

כלול את פרטי הקשר שלך על מנת שיוכלו ליצור עימך קשר כמו  כן ציין  לפחות  שם פרטי.

 

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי



מה דעתך על השכרת חדרים לדיירי משנה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כחדרים להשכרה,חדר,חדרים בבית