הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חנית

השלט


תמיד אזכור את אותו שלט מולו חניתי בימי המכללה שלי, בו כתוב "חנית נכים". הייתי בטוח שזאת הטעות, הרי "חנית" היא כלי נשק פרהיסטורי שבעזרתו נהגו בני האדם באותה תקופה לצוד את ארוחתם הבאה.

היום לראשונה הבחנתי בשלט שעליו כתוב "חניית נכים". משהו לא הסתדר לי, האם זאת שגיאת כתיב? תמיד אזכור את אותו שלט מולו חניתי בימי המכללה שלי, בו כתוב "חנית נכים". הייתי בטוח שזאת הטעות, הרי "חנית" היא כלי נשק פרהיסטורי שבעזרתו נהגו בני האדם באותה תקופה לצוד את ארוחתם הבאה. עוד באותם ימים רוויי אינטליגנציה, השתעשעתי בדמיוני בו נוצר כלי מסוג אחר...
 
חנית הנכים
כלי אשר שימש את האדם הקדמון במצוד אחר הנכים הסוררים. מכל האנטילופות והפילים, היו אלו הנכים, אותם יצורים מסוכנים. היו למעשה המסוכנים ביותר אשר הטילו מורא על הכפר הפרימיטיבי. בלילות, מסביב למדורה, סופרו סיפורי גיבורים על כיצד צדו את אותן חיות מתגלגלות בעלות אורות מנצנצים וצליל צפצוף מקוטע. על קירות המערות צוירו דמויות גפרור מיושבות (כך נוצר התמרור המפורסם) ואחריהן שובל של אנשים שנדרסו.
 
אותו מקל ארוך למטרתו הספציפית, הומצא בטעות כאשר איש קדמון ושעיר ניסה לקפוץ במוט מעל ג'ירפה. לאחר מספר פעמים בהם נתקע באבן, עץ, עץ מצויר על אבן וצוואר של ג'ירף, זרק אותו איש את המוט וזה נתקע בגלגליו של נכה תמים שבמקרה היה עסוק בהצצה על נשות הקדמונים הערומות. דבר זה גרם לנכה לעוף באוויר תוך עשיית סלטה, פליק-פלק ונחיתה בשפגאט מאוד לא נעים.
 
במשך שנים רבות היה מצוד-נכים הספורט המועדף. חניתות-נכים נמכרו באלפיהן וגם כך תחפושות למסיבות (שהתגלו כמסוכנות לשימוש עקב הצורך בהחדרת גלגל אבן לישבן). אך עם השנים, התקדם האדם ומצא לו סוגי ספורט בטוחים יותר כגון: קפיצת בנג'י, צניחה חופשית ומתן שתן על גדרות מחושמלות. כל מה שנותר מאותם ימים הוא שלט בלבד עם דמות ראש  על חצי עיגול וכיתוב עילג לחלוטין.
 
באתר חפירות ארכיאולוגי בטיבט, נמצאו חניתות-נכים מעוטרות בצבעי בז' וכתום. מומחים טוענים שאלו הן החניתות המקוריות של ראשי השבטים הקדומים אשר במאה 16 הביאו נכים מהיבשות הרטובות. הנכים המפוחלצים הובלו על גבי גמלים. הגמלים הובלו בסירות דייגים וסירות הדייגים הובלו חזרה למושבה ע"י גמלים נוספים (כל קשר בין הגמלים למציאות ובינם ובין עצמם הינו מקרי לחלוטין).
 
גיא דרשר 2009© כל הזכויות שמורות ע"י גרוזיני גדול ומפחיד מאוד!
מוגש בחסות "לא נחנכים".

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על השלט ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כחנית הנכים