הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מרוששים_גם_אנחנו

מרוששים? גם אנחנו


כמה פעמים מצאתם את עצמכם בלי שקל בכיס? כמה פעמים בחיים חלמתם על הכנסה פסיבית נוספת?
מרוץ החיים מוביל אותנו לחשוב על דברים מאוד טפלים ולא חשובים, כגון: כסף, קריירה, הכנסה פאסיבית וכו'.

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מתכוננים לשיחה עם הבנקאי? מסבירים לאישה\ לבעל שאת הטיול נצטרך לדחות כי אנחנו קצת לחוצים?

חולמים על הכנסה פאסיבית? כסף קל וחיים נוחים?

הרשו לי לנפץ את הבועה, אין דבר כזה בחיים! הקדוש ברוך הוא ברא את העולם ונתן לנו הבטחה: "בזיעת אפך תאכל לחם". לפיכך, עלינו להזיע כדי לאכול כראוי. אין מה לעשות זה טיבעו של העולם.

אז מה עושים? חיים בהתאם להכנסה הקיימת, בלי פנטזיות מטורפות על.. כל אחד והחלום שלו.

עלינו להיות שמחים בחלקנו, לשאוף קדימה, אבל לא להיות מתוסכלים מכך שהדברים לא מגיעים בקצב שאנו רוצים. לא לקחת הלוואות  - זה דבר שבסופו של דבר יפיל אותנו למטה, וכן לחיות בהתאם להכנסות. 

כולם חולמים על לקנות בית. חלום יפה, אך אשליה! למה? כי משלמים למעשה על 4 קירות פי 2 מהעלות שלהם ( עקב המשכנתא), ובסופו של דבר, לאחר 30-35 שנה,מי שיהנה מהבית יהיו הילדים. אפשר לחסוך את הכספים הללו באפיק השקעה סולידי, לחיות בשכירות, ולממש אח"כ את הכסף ברכישת בית ללא משכנתא. קשה אבל אפשרי.

זהו רק מאמר הפתיחה שלי, סוג של היכרות ביני לבינכם.

צפו לעוד הרבה כאלה.


מה דעתך על מרוששים? גם אנחנו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת kobi ב 07/03/2013 18:31 ( הפרופיל שלי ) נחמד אבל אני אישית חושב שה אם אתה לא חיי את החלום שלכה בעולם הזה לא היה לך הזדמנות לממש אותו בעולם אבה אתה לא חייב להזיה בשביל כסף אבל את כן חייב לכדיש את החיים שלך במימוש הפוטנציאל שלך כסף הוא רק כלי אבל אם יש לך מידה שה שדרגתה אותו לה ידה ו אתה נותן ארך לאנשים ו לכמה שה יותר אנשים היה לך גם כסף תגובה לתגובהמאת אביטל ב 03/03/2013 13:56כפי שהרונג סטונס אמרו "את לא תמיד מקבלת מה שאת רוצה" - "אבל את כן מקבלת מה שאת צריכה", יש כאלו שלא יהיו מליונרים אבל תהיה להם קורת גג ומשפחה חמה וזה מה שהם צריכיםתגובה לתגובה