הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ספק_אינטרנט

בחירת ספק אינטרנט


ברוך הבא לאינטרנט הישראלי. אם גם אתה מחפש ספק זה טוב. אבל רגע, מה צריך לבקש ממנו ? הרעיונות מתרוצצים לך כמו עכברים בראש. עשה סדר.
  • אינטרנט
  • מהירות גלישה
  • אבטחה נגד ווירוסים
  • שירות לקוחות
  • תמיכה טכנית
  • אופן קבלת חשבוניות


והפירוט בהתאמה :

אינטרנט - בוודאי זה הא"ב. הוא קיים בכל מקום אבל אתה טר התחברת אליו. ברגע שייחתם המנוי ייפתחו בפניוך "שעריו". זה מלהיב אגב התכונן לזה אתה תופתע מיופיו ומהכיף לגלוש. האינרנט טומן בחובו אינספור אפשרויות וקשה במספר מילים לתאר את עושר החוויה. הוא זמין 24 שעות הן למידע אינפורמטיבי הן לגלישה מהנה לתחביבים ופתוח לכל אדם ברחבי העולם כדי לתקשר עם אנשים שדומים לו. למצוא חברים, להעלות תמונות ולשתף קבוצות חברים בחוויות החיים שלך.

מהירות גלישה - כמה שיותר אבל בגבול כמה שאתה צריך. מהירות הגלשה נמדדת במגה בייט. כך לדוגמה תשמע ביטויים כמו 2 וחצי מגה בייט, 5 מגבה בייט, 7.5 מגה בייט וכן הלאה. המונח מציין את כמות המידע שניתן להעביר על "הפס" בינך לבין ספק האינרנט שלך מה שאומר שהתכנים "יירדו" (יגיעו מהאינרנט למחשבך) או "יעלו" - upload ממחשבך לאינרנט במהירות גבוהה יותר. מומלץ אגב להתחיל במהירות סטנדרטית מקובלת ואז להעלותה לפי מידת הצורך. 

אבטחה נגד ווירוסים - כידוע האינטרנט נושא עימו סכנות שאורבות לצד ההזדמנויות היפות שבו. על מנת להמנע ככל הניתן ממפגש בלתי צפוי איתם מומלץ כבר ממהתחלה ברמת הבסיס - כלומר בחיבור לספק האינרנט לשים "שומרי ראש" שהם אנטי וירוס. כשמם : אנטי = נגד, וויירוס זה ברור - הדבר שאיננו רוצים להיתקל בו.

שירות לקוחות - דבר חשוב במיוחד בימים הראשונים של ההיכרות עם חברת האינטרנט, ולא פחות מכך : תמיכה טכנית ואם אפשר הזמינה 24 שעות ביממה או כמה שיותר זמן. היא שם למקרה שתיתקל בבעיות התחברות וכדומה. זמינים לשירותך כמו כן גם פתרונות מחשב לעסקים.

ולסיום : כדי לדעת יותר ולעקוב בצורה מקצועית ומאורגנת אחרי מה שקיבלת מומלץ בחום לברר איפה בסופו של דבר מונחים "המסמכים" אותם הדברים ששומרים ומקבעים בכתב את ההסכמים בינך לבין ספק האינרנט שלך ומגדירים את המהירויות, את מחיר החבילה ואת יתרת הדברים שנקבעו בינך לבין ספק האינרנט החדש שלך. בהצלחה !



מה דעתך על בחירת ספק אינטרנט ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת Elro'eeeeee ב 06/12/2014 11:55 ( הפרופיל שלי ) ביט, לא בייט. Byte > Bit Byte = 8 Bitsתגובה לתגובה