הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
תוכניות-השותפים

על תוכניות השותפים של אתר "מנטליקה"


במשך כל הדורות, היה צריך לעבוד קשה כדי להרוויח כסף. מאז ומעולם- העובדים קיבלו כסף על זמן עבודה, או על התוצר
במשך כל הדורות, היה צריך לעבוד קשה כדי להרוויח כסף. מאז ומעולם- העובדים קיבלו כסף על זמן עבודה, או על התוצר. בדור הדיגיטלי שלנו, נוצר סוג חדש של הכנסה. "הכנסה פסיבית". אחת מהדרכים הדיגיטליות החזקות ביותר שיש כדי להרוויח מהכנסה פסיבית- היא תכנית שותפים. אמנם, יש להתאמץ כדי להטמיע את הקישורים של תכניות השותפים ולקדמם. אולם- באמצעות עבודה נכונה, אפשר להרוויח יפה מתכניות שותפים. אחד מהאתרים המציע רווח לכולם מתוכניות השותפים שלו- הוא אתר "מנטליקה".

 כיצד גם שכירים יכולים להתפרנס מתכניות השותפים?


אתר "מנטליקה", מאפשר גם לשכירים להרוויח יפה מהידע שלהם. כל שכיר- למד את המקצוע. ולכן, הצטבר אצלו הרבה ידע. את הידע- יכול העובד השכיר לתרגם למאמרי תוכן מועילים לגולשים. למשל: אדם שעובד בתפקיד יועץ עסקי - יכול לרשום טיפים בייעוץ עסקי לגולשים. את המאמרים מעלה היועץ העסקי לאתר "מנטליקה". הוא עדיין ממשיך לעבוד כיועץ עסקי. אך, הידע שלו שהכניס למאמר, מביא לו כסף בהכנסה פסיבית, באמצעות הקליקים והפעילות של הגולשים באתר.

מהי תכנית שותפים?


ישנם כמה סוגים של תכניות שותפים.
תכנית שותפים לפי עמלות - יש תוכנית שותפים, המתבססת על קישור. החברים בתוכנית מקבלים קישור אישי. עליהם לקדם היטב את הקישור. כאשר יכנסו אל הקישור גולשים ותתבצע עסקה, יקבלו הגולשים עמלה על העסקה.

תכנית שותפים לפי קליקים - אחת מהדוגמאות הנפוצות לתוכנית שותפים זו, היא גוגל אדסנס. באתר של החברים בתוכנית מוצגות מודעות גוגל. החברים בתוכנית השותפים, מקבלים כסף לפי הקלקות על המודעות.
תכנית שותפים לפי תמלוגים מהכנסות כלליות - החברים בתוכנית זו, הם לא המרוויחים הישירים, אלא צד שלישי. למעשה, החברים בתוכנית זו, מרוויחים תמלוגים מכלל ההכנסות של העסק או החברה. דוגמא נפוצה לכך, היא חברת השיווק הרשתי "פוראוור", אשר המשווקים בה שמגיעים למחזור מכירות מסוים חודשי, מתחילים לקבל תמלוגים מכלל ההכנסות של החברה העולמית. באותו עיקרון, פועלים אתרי אינטרנט מסוימים. הם מטמיעים בתוכם תוכניות שותפים מסוגים שונים. הם מציעים לכל אחד לכתוב מאמרים לאתר. הנהלת האתר, מחלקת לכותבים תמלוגים מכלל ההכנסות של האתר.

אילו תכניות שותפים קיימות באתר "מנטליקה"?

אתר "מנטליקה", מתבסס על מספר תכניות שותפים.

  • מודעות גוגל - הנהלת האתר, בחרה בדרך הטובה ביותר להכניס כסף מהאתר. הגולשים באתר, רואים מודעות לפי בחירת גוגל, וכך, יש הקלקות, ויש הכנסות.

  • קידום קישורים - החברים הרשומים באתר, מקבלים קישורים אישיים לקמפיינים שונים. את הקישורים, מקדמים החברים ברחבי הרשת.

  • תכנית שותפים דרך הרשמת חברים - מדוע שלא תרוויחו מהכנסת חברים חדשים לאתר? אתם מקבלים קישור לאתר שלנו. הקישור הוא אישי. את הקישור אתם שותלים בקבוצות פיסבוק או בבלוגים. על כל גולש שנרשם דרך הקישור ומתחיל להרוויח- אתם מקבלים 20% מהרווח שלו.



מה דעתך על על תוכניות השותפים של אתר "מנטליקה" ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה