הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
1256

התפתחות הטכנולוגיה


בעבר אם בן אדם היה רוצה לתקשר עם אדם אחר או עם אוכלוסייה,הוא היה עושה זאת ע"י יונת דואר,שליח ,מכתב ועוד ועוד. כיום ברוב במקומות בעולם יש אמצעי תקשורת הרבה יותר מהירים כגון :טלפון,פקס,"פייסבוק" וכולי. תקשורת בין אנשים,זה רק אחד התחומים שבהם הטכנולוגיה התערבה,אך השאלה החשובה לנו היא : האם התפתחות הטכנולוגיה היא דבר חיובי?
אכן ממבט שטחי התפתחות הטכנולוגיה באמת נראת רק מועילה,כי הרי מה רע בתקשורת מהירה בין אנשים?

אבל אדם שיעמיק יותר יגלה שיש תחומים שתקשורת מהירה היא דבר שלילי,למשל עבריינים כגון פדופילים יכולים לנצל זאת לרעה ע"י תקשורת עם קטין דרך ה"אינטרנט".
או למשל בתחום הבידור כגון ה"טלויזיה" ,שגורמת (בעיקר בקרב ילדים) לחוסר פעילות גופנית ולהשמנה.


אני לא אומר שיש רק דברים שליליים בהתפתחות הטכנולוגיה,אבל אני כן ממליץ להשים לב ולשלוט בהתפתחות ושהיא לא תשלוט עלינו,למשל אדם שצופה בטלויזיה או בפייסבוק כדאי שיסתכל על השעון ויבדוק כמה זמן הטלויזיה גוזלת ממנו ,האם הוא היה רוצה להקדיש כל כך הרבה זמן לטלויזיה או לפייסבוק?


בהצלחה בהתמודדות נגד הטכנולוגיה.


מה דעתך על התפתחות הטכנולוגיה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת רוניבןיהודה ב 02/05/2014 02:23 ( הפרופיל שלי ) ראשית מי את/ה כותב/ת המאמר? משום מה אין לא כינוי ולא ציור מייצג כתמונתך. שנית: אחלק את דברי לכמה חלקים: א. בכל תחום ובכל נושא טכנולוגי, חדשני כמו פשטני וישן ניתן להשתמש עם הנושא גם למקומות חיוביים מאד וגם לדאבוננו למקומות מאד שליליים. כמו כן לכל דבר בחיים יש אלמנט חיובי ואלמנט שלילי, כל אדם במהלך חייו מאפשר לעצמו ליישם את האלמנט המתאים לו אישית באותה נקודת זמן. ב. זמן שנהנית לבזבז אינו קרוי זמן שהלך לאיבוד לחינם. אותה הנאה בבזבוז הזמן אותה חווית גם אם לא הסבה לך אושר עילאי , אולם היא העניקה באופן ברור סוג של עינוג. זמן אינו קריטריון חשוב בכדי לבטל עינוג זה. ג. מי שמתמכר באופיו, כל דבר עשוי לגרום לא להתמכרות. מי שבאופיו קיים ניגוד גמור להתמכרות, יכול בכל רגע נתון לכשירצה לקום ולשנות את מעשיו. כך שאין בעיה לצפות בטלויזיה או בפייסבוק, אפילו המינון אינו רלוונטי, כל עוד אינו בא על חשבון דברים חשובים יותר שצריכים להתבצע. רוני בן יהודה תגובה לתגובה