הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
FAMILY

לול לתינוק ולתינוקת


עומדים להביא ילד? אין לכם שמץ של מושג כיצד לנהוג? לפני שמתחילים תנשמו עמוק, באמת שאין צורך לדאוג ולהיכנס לפאניקה. בימים אלה לסדר חדר חדש לפצפון זו בכלל לא מטלה מורכבת!
כאשר צעירים נהפכים להורים הם גם ישר נחשפים לבעיות ודאגות שלא חשבו עליהן לפני כן. לפתע צריך לרכוש מיטת תינוק, אוכל מיוחד, למגן את כל הבית ולעשות שינוי מהותי באורח החיים. כולנו יודעים שחיינו טרם שלב ההורות הם פשוטים יותר מאשר החיים שמגיעים אחרי הלידה. רוצים לקרוא בהרחבה?

מרגישים אבודים בגלל הדברים הרבים שיש לקנות?

עולם הזאטוטים עשיר במונחים שרובנו לא הכרנו עד ללידה. החל מהעגלות המשונות וכלה באביזרי הרכב ובלול שילוו את העולל מהלידה ועד להתבגרות. מהסיבה הזאת כשיוולד התינוק חשוב לקנות מס' אביזרים חיוניים.

כולנו יודעים שהרחבת התא המשפחתי זה עניין יקר, לכן ע"מ לעשות הכל בצורה משתלמת, בלי לבזבז סתם, מאוד חשוב להבין מה באמת דרוש לתינוק ועל איזה דברים רצוי לדלג. ברשתות ימליצו לכם בחום על רשימה ארוכה של דברים; בקבוקים מיוחדים, מנשאים מיוחדים בוסטרים ועוד מוצרים. חלקם מאוד שימושיים, אך חלקם הם פריבלגיה.

מתלבטים לגבי לול לתינוק ?  
שימו לב היטב מהם המוצרים הנמכרים, שקלו לעומק אם הדבר הזה מצדיקו את מחירו. ממש אין צורך להביא את כלל תכולת החנות, רוב הסיכויים הם שחלק משמעותי מהמוצרים תוכלו להחכיר ממכרים שיש להם ילדים קטנים.

אם זה ילדכם, אתם תרצו בשבילו רק את הטוב ביותר, אבל אל תשכחו שלא בכל הפעמים מותגים גדולים הם גם המוצרים הטובים ביותר. פעמים רבות המחיר המוגזם לא מצדיק את האיכות והרמה של המוצר, ואין שום בעיה לבחור במוצרים פחות מוכרים.




מה דעתך על לול לתינוק ולתינוקת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה