הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
aaa

הנודע והלא נודע


מאמר זה יעסוק בדברים מוזרים ברחבי העולם שלנו שמודעים לכולנו וגם לא מודעים . זהו מאמר אחד מין קבוצה אשר התפרסמו זה לאחר זה . ששייכם לדברים מסתוריים
משולש ברמודה: 


משולש ברמודה הוא אזור באוקיינוס האטלנטי שצורתו משולשת, וקודקודיו הם איי ברמודה בצפון החוף המזרחי של פלורידה במערב ופוארטו ריקו בדרום. שטחו של המשולש כ- 1,000,000 קילומטרים רבועים. המשולש הוא מקום שבו תחבורה משני סוגים עוברת טיסות ושייט במקום "המשולש " קוראים המון תאונות לא מוסברות התאונה המפורסמת בהן היא היעלמותם של חמישה מפציצים אמריקניים בטיסת אימון שגרתית בדצמבר 1945, שנודעה כ"טיסה 19". 

טיסה 19 זהיא היתה טיסה של חמישה מפציצים אמריקניים בטיסץ אימון שרגתית שבטעות מכוונת או לא הטיסה פנתה בטעות לכיוון האוקיינוס הפתוח במקום אל עבר היבשה לאחר זמן מה שמגדל הפיקוח ניסה לעזור ללא הצלחה אבד הקשר עם המטוסים .האסון הזה התעצם מתי מטוס הצלה נשלח לחפש את הטיסה האבודה  אך הוא אבד . גורלם של 27 אנשי הצוות של הטיסה ואנשי הצוות של מטוס ההצלה לא נודע עד היום, כאשר סוימה החקירה הרשמית של הצי קבעה שאנשי צוות הטיסה נאלצו לבצע נחיתת התרסקות במים סוערים לאחר שאזל הדלק במטוסיהם, ואילו מטוס ההצלה התפוצץ באוויר בעקבות  תקלה טכנית. 

במהלך השנים הועלו מספר 
תאוריות  חלופיות להיעלמות המטוסים. מרבית התאוריות מתמקדות במשולש ברמודה, אזור שנפוצו עליו שמועות כי קיים בו, כביכול, כוח מסתורי הגורם להיעלמותם של כלי שיט ושל כלי טיס העוברים בו ,בין ההסברים הפסבדו-מדעיים שהוצעו ל"תעלומה", של משולש ברמודה, נמנו שדה מגנטי לא מוכר המושך מתכות לים, חוצנים השוכנים באזור או עיוותי זמן מדומים .
 

הטיסה 19 זהו מקרה אחד מבין רבים אשר קראו במשולש ברמודה , מתוך המיקרים הללו יש מקרים נרמאלים אשר הסברים תקין והגיוני לידע האנושי ולמוח האנושי אולם יש מקרים שסותרים כל היגיון אנושי ואת המוח האנושי לכן יש אין סוף השארות לגבי משולש ברמודה כמו כן כוח משיכה לא סביר או חוצנים אשר שוכנים באיזור וגם מפלצות לא ידועות שחייות באיזור זה .


 


מה דעתך על הנודע והלא נודע ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת פרוספר ב 04/03/2016 20:45המאמר הזה ממש מרצה לגבי הנושא של משולש ברמודה אני מחכה לקרוא את המאמרי ההמשך של הנודע והלא נודע תגובה לתגובה

נכתב ע"י raz123
בתאריך: 02/03/2016
רז עמר בן 24

2 מאמרים | 4422 כניסות
מאמר זה נקרא 2109 פעמים 1 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
42%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
תגיות
000חמישה