הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
aizovpnimparquet

על פרקטים ועיצוב פנים הבית


על פרקטים ועיצוב פנים הבית שלושה אלמנטים חשובים בדרך לשיפור מראה הדירה ועיצוב פנים הבית, ריצוף ופרקט, צבע ותאורה, אבזור וריהוט. בואו ללמוד הכל על פרקטים עצוב פנים ויתר השיפורים

על פרקטים ועיצוב פנים הבית מאת יורם פרקט



בבואנו לדון עיצוב פנים הבית אנו חושבים על דברים רבים ושונים. עיצוב הבית נדרש בדרך כלל בעת שיפוצים כללים או בעת בנייה. כך או כך, ישנם 3 מרכיבים שבלעדיהם לא יהיה עיצוב מושלם
 
ריהוט תאורה ואבזור
 
לא נוכל להתייחס לעיצוב פנים בלא לקחת בחשבון את כל הרהיטים, אביזרים, מוצרי נוי ותאורה שלמעשה עושים את הבית ייחודי ואין בלתו. כדי להעניק עיצוב מושלם לבית יש צורך לתת את הדעת לרהיטים השונים כדי שישתלבו זה בזה ויתאימו לסגנון אותו רוצים להעניק. אפשר לבחור סגנון ריהוט שונה לכל אחד מהחדרים. בכל מקרה, יש צורך להתאים סגנון ריהוט לאביזרים השונים ואף לקחת בחשבון בחירת תאורה נכונה במיקום הנוח. יש נורות רגילות, נורות הלוגן, פלוריסאנט והעדכון האחרון נורות חסכוניות. גם להתאמת נברשות ומנורות יש חלק משמעותי בעיצהבית . פריט נוי קטן או מנורה יכולה להיות אביזר עיצובי ממדרגה ראשונה. הדבר האחרון בדרך כלל לאחר כל מה שמרכיב את עיצוב הפנים הוא פריטי נוי ואבזור קטנים יותר שמעניקים את החותם הייחודי לאותו מקום.
 
צבע קירות, חלונות ודלתות
 
כל מה שהוא השלד של הבית. סיוד וצביעת הקירות. בחירה בסוג החלונות, בגודלם ובצורתם. תריסים. בנושא סיוד וצביעת הקירות נציין בעבר קירות אותו חדר כולו באותו צבע וגוון. כיום הופך מאד אופנתי לעשות קיר אחד, שניים או חלק מקיר כלשהו בצבע מסויים ויתר קירות החדר בצבע שונה. יש בעצם יותר אפשרויות מבעבר ומבחר גדול יותר של צבעים גוונים וטקסטורות. בעניין דלתות יש לתת משקל חשוב מאד לדלת החיצונית כי אחרי הכל היא פתח הבית והרושם הראשוני שנוצר. ומובן שגם לבחירת דלתות הפנים של הבית ושל חדרי הבית יש משקל.
 
ריצוף ופרקטים במיוחד
 
בעבר בכלל לא היה מקום לרכיב זה שהופך יותר ויותר לבעל אפשרויות רבות ומגוונות. למעשה הרצפה היא בהחלט רכיב חשוב ביותר במראה עיצוב הפנים הביתי. בחירת ריצוף שונה היא בלבד יכולה לשנות מקצה לקצה את מראה אותו מקום בדיוק. כיום ניתן לבחור בין ריצוף קרמיקה, שיש, PVC, בטון מוחלק או רצפת פרקטים. רצפת פרקטים הופכת מאד אופנתית ומבוקשת בשנים האחרונות. בבחירת ריצוף קרמיקה יש לבחור בין קרמיקה איכותית ובעלת גודל מתאים לחלל השטח. רצפת שיש היא קרה ואלגנטית. בבחירת ריצוף פרקטים יש לבחור בין פרקט עץ לבין פרקט למינציה סינטטי. כיום ניתן לבחור סוגי ריצוף שונים לחדרים השונים בבית ולהעניק לכל מקום עיצוב ייחודי משלו.
 
סיכום
 
בית עם ריהוט נפלא אבל עם קירות מלוכלכים יראה רע. בית עם חלונות רעועים אינו יכול להיות מוצלח. יחד עם זאת, גם שינוי קטן יכול לעשות הבדל גדול. אם למשל נחליף את רצפת הקרמיקה בפרקטים המראה יהיה שונה לחלוטין. אבל למעשה כדי להעניק סגנון ואוירה מושלמת יש משקל לכל שלושת מרכיבי עיצוב הפנים הללו שמשתלבים זה בזה לכדי יצירת החיים שאנו גרים בה, הבית שלנו.
 
בהצלחה

יורם פרקט מכירה והתקנה

טל: 050-9911998

נגר מעצב פנים מומחה לריצוף עץ ופרקטים מכל הסוגים




מה דעתך על על פרקטים ועיצוב פנים הבית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפרקטים עיצוב פנים ריצוף ופרקט לבית