הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
panel-parquet

פנלים לפרקט


את הפרקט כולם כבר מכירים ועל הפרקט פורסמו הרבה מאמרים אבל מעט כותבים מידע על פנלים לפרקט שהם חלק בלתי נפרד מריצוף פרקטים. איזה סוגי פנלים קיימים, איך לבחור פנלים לפרקט, טיפים ועצות על פרקטים לפרקטים
על  פנלים לפרקט
  
סקירה של ענף הריצוף בארץ לצרכים ביתיים ולצרכיים עסקיים מגלה כי רצפות פרקט שברו שיאים כאחד מסוגי הריצוף הנפוצים ביותר בישראל והפרקט למינציה מכל סוגי הפרקטים מוביל בראש.
 
לפרקט למינציה יתרונות רבים וחשובים כמו מבחר גדול, מחיר זול יחסית, מהירות וקלות התקנה ועוד ואין פלא שהוא מוביל בין סוגי הפרקטים השונים הקיימים.
 
חלק בלתי נפרד מריצוף הפרקט הם פנלים לפרקט, שכן למעט מקרים חריגים כאשר קונים פרקט קונים גם פנלים תואמים לפרקט.
 
מחיר פרקט יחושב תמיד בתוספת עלות פנלים תואמים לפרקט. וכאן יש אפשרות לבחור בין פנל תואם לדגם הפרקט למינציה שבחרתם, כלומר פנל באותו גוון ודוגמא של הפרקט.
 
או - לבחור בפנל לבן כתחליף. הבחירה בפנל לבן לפרקט מקובלת אף היא יותר ויותר.
 
בחירה בפנלים לפרקט בצבע הפרקט גורמת למסגרת לרצפת הפרקט מאותו צבע והמקום נראה אחיד אבל מתוחם. בעוד שבחירה בפנל לבן גורמת לתחושה מרחבית שונה כאילו הפרקט נכנס מתחת לקיר.
 
אבל הבחירה בפנל לבן או בפנלים לפרקט בצבע הפרקט תלויה בעיקר בטעם האישי.
 
אפשרות נוספת שקיימים לגבי פנלים לפרקט היא לבחור בפנל מגוון כלומר פנל צבוע. הדבר נעשה בדרך כלל כאשר יש קירות שאינם לבנים ורוצים שהפנלים לפרקט יהיו בגוון של הקיר ולא פנל לבן או פנל בצבע רצפת הפרקט.
 
תהליך גיוון פרקטים נעשה מראש ולא בבית הלקוח על ידי צביעת הפנלים בצבע המדויק הרצוי.
 
פנלים בצבע הפרקט או פנל לבן נחשבים כסנדרט ולכן מגולמים במחיר עסקת פרקטים אבל בחירה בפנל מגוון תייקר את העלות ותדרוש מכם תוספת מחיר.
 
חשוב לדעת כי יש שני אפשרויות בסיסיות להתקנת פנלים לפרקט. האחת כאשר מתקינים את הפנלים לפרקט ישירות על גבי הפנלים הקיימים בדירה. אפשרות זו פופולארית מאד כשמדובר על מקום קיים.
 
אפשרות נוספת היא להסיר את הפנל אבן הקיים במקום, לדאוג מראש לתיקוני טיח וצבע נדרשים ואחר כך להתקין את הפרקט והפנלים לפרקט ישירות על גבי הקיר בשולי רצפת הפרקט.
 
אפשרות זו של התקנת פנלים ישירות על הקיר מקובלת גם כאשר מדובר בדירה חדשהאו בבית בנייה שמראש דואגים שלא לשים פנלים רגילים במקום שבו יבואו פנלים לפרקט.
 
שאלה שנשאלת שוב ושוב היא האם חובה להסיר את הפנלים מאבן. התשובה היא לא. בדר"כ מתקינים את הפנלים לפרקט ישירות על גבי הפנלים הקיימים והתוצאה משביעת רצון.
 
האמת היא שהתוצאה של התקנת פנלים לפרקט ישירות על גבי הקיר יפה יותר מאשר האפשרות המקובלת בהתקנת הפנלים לפרקט על הפנלים הקיימים.
 
יחד עם זאת, העלות הכרוכה בפירוק פנלים קיימים, הצורך בתיקוני טיח וצבע והזמן שהדבר לוקח לא תמיד מצדיקים את המאמץ.
 
בסופו של דבר אם מדובר בדירה קיימת ניתן בהחלט בלב שקט להתקין פנלים בדרך הרגילה על גבי הפנלים הקיימים בדירה ואם מדובר בדירה חדשה או בבנייה שטרם הושלמה רצוי לבקש מראש שלא לשים פנלים אבן בחדרים כדי לאפשר התקנת פנלים לפרקט ישירות על הקיר.
 
בסופו של דבר, רצפת פרקט תיראה יפה ומרשימה בכל מקרה אם בוצעה על ידי בעל מקצוע מיומן והתקנת הפרקט והפנלים לפרקט נעשו בצורה מדוייקת עם גימורים ופינישים יפים.
 
והעיקר - תתחדשו
 
 
יורם פרקט מכירה והתקנה
 
טל: 050-9911998
 
ממייסדי ענף הפרקט בישראל
 
 
© כל הזכוית שמורות ליורם פרקט מכירה והתקנה ואין לעשות שימוש בתוכן ללא קרדיט ראוי למחבר.


מה דעתך על פנלים לפרקט ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה