הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פרקט_מעוצב

היופי של העץ החוזק של הלמינציה


קצת מידע על סוגי פרקטים וההבדלים בינהם.
 
טרנד הפרקטים הגיעה לישראל מאירופה וארה"ב, ונחשב עד לסוף שנות ה-80 כמוצר יחודי של האלפיון העליון. עד אז הפרקט זה היה רק מקום איפה  שההזיעו שחקני כדורסל , אך למרות המהפכות הרבות בענף, רצפת פרקט מעץ מלא עדיין מזוהה עם יוקרה, יופי ואסתטיקה. עד לאחרונה היה ניתן לשלוט רק באופן מוגבל על גווני רצפת הפרקט, והבחירה בהם הייתה נערכת מתוך מספר מוגבל של גוונים וטקסטורה.  לאחרונה הגיעה מהפכת הסטיילינג האישי גם לרצפה. טכניקת צביעה מיוחדת מביאה למעשה את מהפכת הפוטושופ אל עולם עיצוב הבית. מעתה, אומרים נביאי המהפכה -  לא חייבים להתאים את צבע הסלון לרצפה, לפעמים יפה ומשתלם יותר לנהוג בצורה הפוכה בתכלית. האדריכלים ומעצבים הכי פופולארים בענף, כבר התאימו ללקוחותיהם את הפרקט המעוצב במספר בתים אותם תכננו ועיצבו בשנים האחרונות.
בחברת אירוקו אחד מהחברות בישראל שמווקת פרקטים מכל הסוגים בערוץ ישיר ללקוחת דרך אתר אינטרנט סופר משוכלל, מחלקים את שוק הפרקט לשלושה חלקים:
למינציה הזול והפופולארי –כמעט כמו בכל תחום, רוב הישראלים (כ-80%) מעדיפים את הזול על  פני האיכותי. הלמינציה דמוית הפרקט, שזו למעשה פורמייקה איכותית – כבשה את המסדרונות של משרדים רבים בניסיון לשוות להם מראה ביתי וחמים.
עץ שיכבתי– פרקט המורכב מלוחות עץ ארוכים או קצרים המורכבים משכבת עץ אחידה או מחולקים למספר שכבות המודבקות זו לזו בלחץ. פרקט זה נחשב  לפרקט האיכותי ביותר שבנמצא. מגוון העצים הניתנים לבחירה בסוג זה וגוניהם סבלו כל השנים מגיוון דל ומוגבל.
פרקטים מעוצבים – בדומה לעולם מעצבי האופנה, המקוריות והייחודיות היא מילת המפתח בתחום פרקט המעוצב – אין צורך לשלם מחיר גבוה על מנת להניח רצפה ייחודית בביתם, רצפה שעשויה להקרין אווירה וייחודיות על עיצוב הבית כולו. הפרקט המעוצב עשוי היום מסוגים רבים של עצים , העובר עיבוד המתאים את מרקמו וצבעו לרצונותיו וצרכיו של הלקוח. לקוחות רבים מעוניינים להתאים את הקירות והרצפה לריהוט וקישוטים שאותם רכשו במהלך השנים. היום יש מערכות הדמיה מדהימות בה ניתן לראות את סיגנון הבית עם הפרקט המשתלב בתוכו...
לאירוקו יש אתר אינטרנט שמאפשר לקרות את הדגמי פרקט גם לפי טקסטורה וצבע וגם עם תמונות של חללים בהם מותקן הפרקט עצמו. בנוסף ניתן להזמין דוגמה הביתה לצורך מושוש החומר. לאירוקו יש גם מערכת שידור חי שמאפשרת ליצור קשר מיידי בין הלקוח והאנשי הצוות כך שהלקוח נהנה מקנייה יותר בטוחה
אתר החברה:www.iroko.co.il
לפרטים נוספים ניתן להתקשר לאירוקו פרקטים : 077-5513845


מה דעתך על היופי של העץ החוזק של הלמינציה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפרקט עץ, פרקט תלת שכבתי, פרקט למינציה, פרקטים,