הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ass

ההלוואה שבזכותה התעשרתי


סיפור קצר ופיקטיבי על כיצד הלוואה אחת יכולה לשנות מסלול חיים שלם ולעזור לאדם להרוויח ולהשיג את הכסף שהוא רוצה
שהשתחררתי מהצבא היו לי חלומות מאוד גדולים, רציתי לכבוש את העולם, אמרתי שאני יהפוך להיות איש עסקים מצליח, ארוויח מיליונים תוך כמה שנים, הייתי בטוח שכל מה שאני צריך זה רעיון טוב וזהו, משם כל מה שאני ארצה פשוט אגיע.
 
לא האמנתי שהייתי כל כך קרוב לאמת מצד אחד ומצד שני כמה הייתי רחוק ולכמה דברים אחרים הייתי זקוק בשביל להצליח ולהתעשר. אחרי שהשתחררתי אמרתי שאני אלך והתחיל ללמוד השקעות, שוק ההון, אקח הלוואה ואתחיל לשחק עם הכסף בבורסה עד שאני אצליח להחזיר את ההלוואה לבנק ומשם ימשיך לשחק עם הכסף שלי עד המיליון הראשון שלי.
 
לא האמנתי איזו טעות זו הייתה, כמובן ששום בנק לא אסכים לתת לי הלוואה בסכומים שרציתי במיוחד לא להשקעות בבורסה, הבנתי שאני צריך להתחיל ולשנות את דרך הפעולה שלי אחרת לעולם לא אשיג הלוואה ובוודאי לא התעשר.
 
הלכתי ולמדתי לבנות תכנית עסקית, לא שזה עזר לי הרבה כאשר לא היה לי רעיון לעסק אבל חשבתי שזו תהיה התחלה טובה בשביל להבין כיצד עולם העסקים עובד. אחרי משהו כמו חצי שנה בה עברתי בין עבודות שונות, חשבתי על עסקים שונים, סופסוף הבנתי מה אני רוצה לעשות.
 
החלטתי שאני רוצה להקים עסק אינטרנטי, הבנתי שכיום מתגלגל הרבה מאוד כסף באינטרנט ואני רוצה להיות חלק מהעולם הזה, הפעם החלטתי לבנות לי תכנית עסקית מסודרת לפני שאני אפנה לבנק ואבקש הלוואה. החלטתי שאני רוצה להרוויח את הכסף שלי דרך מכירה באיביי.
 
התחלתי ללמוד את תחום המכירות באיביי ועשיתי סקר שוק ארוך במטרה להבין איזה מוצרים נמכרים ואיפה הכי זול יהיה לי לקנות אותם, אחרי שהבנתי ומצאתי את המוצרים, בניתי לי תכנית עסקית מסודרת במטרה לשכנע את הבנק להביא לי הלוואה.
 
כאשר פניתי לבנק עם התוכנית העסקית שלי הוא הסכים להביא לי הלוואה אחרי שקבלתי את ההלוואה התחלתי לסחור באופן יומי באיביי והתחלתי להרוויח, עם הזמן הרווחתי יותר כסף והשקעתי יותר כסף בהשקעות שונות. בהמשך אפילו פתחתי קורסים שונים שבהם למדתי כיצד לסחור בהצלחה באיביי.
 
בזכות ההלוואה הצלחתי להגיע להישגים אליהם חלמתי ולהגיע לתוצאות שרציתי, התעשרתי. וכל זה בזכות הבנק שהסכים לתת לי את אותה הלוואה ראשונית למרות שהיום אני יודע שהתוכנית העסקית שלי הייתה בנויה בצורה נוראית. 
 


מה דעתך על ההלוואה שבזכותה התעשרתי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהלוואה, הלוואות להתעשר, איביי, כסף, כסף באינטרנט, ממון, מימון