הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
mnny

ההלוואה שהצילה אותי


סיפור קצר ופקטיבי על כיצד הלוואה קטנה יכולה להציל חיים שלמים
זה קרה לפני שבע שנים, יום ראשון ה-10.5, הייתה אמורה להיכנס המשכורת לחשבון בנק, ובמקום זה התחילו החובות לרדת, זה היה אחד הימים הנוראים ביותר שחוויתי, פעם ראשונה מזה שנים ראיתי את חשבון הבנק שלי במינוס של 950,000 ₪, לא ידעתי איך להתמודד אם זה.
 
כל זה קרה בגלל השקעה אחת לא נכונה, חשבתי שאני חכם גדול. הלכתי, למדתי השקעות, שוק ההון, ניתוח שוק, כל מה שצריך, לפי הספר, אבל בסוף גם אני נפלתי, עשיתי טעות ונכנסתי למינוס של 950,000 ₪, למזלי עוד לא הייתי צריך לפרנס משפחה.
 
לא ידעתי איך להתמודד עם הצרה שנפלה אלי, התחלתי לעבוד בשתי עבודות, הייתי מגיע הביתה ב-02:00 לפנות בוקר וקם ב-06:00 ועדיין לא הייתי מצליח לכסות את המינוס ולהחזיק בבית עם המשכנתא. החלטתי לנסות את מזלי ולפנות לבנק.
 
הבנק הציע לי הלוואה שתכסה את המינוס ואני יוכל להחזיר אותה בתנאי נוחים וריבית נמוכה. לא האמנתי כמה מזל יש לי שהבנק הסכים לזה. כבר באותו שבוע דברתי עם אבא שלי ובקשתי שיבוא ויחתום על ערבות מול הבנק בשביל שאני יקבל את ההלוואה.
 
למרות הלחץ והרצון לחתום ולקבל את ההלוואה ולחזור לחיות עם ראש שקט, אבא שלי הזכיר לי, לבדוק וללכת למספר בנקים, כי זה שאותו בנק הציע לי הצעה משתלמת לא אומר שהבנק ליד לא יציע לי משהו יותר משתלם, וכך היה, במשך חודש עברתי בין בנק לבנק ובקשתי את ההלוואה וחיפשתי את ההצעה המשתלמת ביותר.
 
בסוף מצאתי אותה בבנק לאומי, הלוואה בתנאים שלא האמנתי שהם נתנו לי מציעים לי אותה בתנאים האלו, הייתי מאושר, סופסוף אני יוכל לחזור לעבוד בעבודה אחת, לצאת לבלות, להיפגש עם חברים, כל מה שעשיתי לפני ההשקעה הנוראית הזו.
 
אז לקחתי את ההלוואה עם ריבית משתלמת, והתחלתי להחזיר לאט בלי לחץ עם ראש שקט, ככה במשך שש שנים החזרתי את ההלוואה, עד שכל הכסף חזר לבנק בלי הלחץ, בלי כל הבלגן. ההלוואה שבנק לאומי נתן לי הצילה לי את החיים ואפשרה לי להמשיך ולחיות את החיים שלי בראש שקט.
 
חזרתי לבלות, לצאת עם חברים, לשתות, הכרתי את מי שעומדת להיות אשתי, החזרתי את המשכנתא על הבית, חזרתי לעבוד בעבודה אחת, והכל בזכות אותה הלוואה שעזרה לי להחזיר את השליטה והשלווה לחיים.
 


מה דעתך על ההלוואה שהצילה אותי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהלוואה, הלוואות, לקיחת הלוואה, הלוואה מצילת חיים, כיצד הלוואה עזרה לי להתמודד, להציל הלוואה, הלוואה מבנק, לקיחת הלוואה