הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
carmel_apple_pop

קרמל אפל פופ מקפיצים את האלכימאית


האלכימאית יצאה לבלות ברחובות תל אביב במועדון צפוף ונעים היא רקדה וקיפצה, שרה את כל המילים ואפילו קיבלה פרח מהסולן.

קרמל אפל פופ הם ללא ספק להקת הפאנק רוק אלטרנטיב הכי טובה שקיימת בסצנה, בעצם אני משוחדת. ככה זה כשאת נשואה למוזיקאי. ואם כבר אז כמה מילים על הלהקה. הכרתי אותם עוד כשהם היו רק בחיתולים בעת כתיבת החומרים, את ההופעה הראשונה לא ראיתי אבל את רוב אלה שבאו אחר כך לא פספסתי ותמיד דואגת להיות בין הראשונים בקהל.

יש להם אנרגיות, המילים המעט ציניות, חופש לגבולות, לדמיון ולפורענות, כאלה הם, חיים קצת בקומיקס, כמו המתופף. יש בהם קלאסיקה, נעימה כזו לאוזן שבזמן הופעה אתה רק רוצה לשמוע מה עוד יש להם להציע עבורך, במיוחד אם יש סקסופון ברגע שגורם לקהל לתהות איזה סגנון זה ומה הם מנגנים? ג'אז או מר באנגל או משהו אחר?

השם של הלהקה אגב, הוא על שם הסוכרייה המכוערת והטעימה בעולם. זה לא הוגן, כי אני משוחדת אבל את הסוכרייה הזו אני בהחלט זוללת בקצב. היא חומה מבחוץ וירוקה מבפנים, חמוצה מתוקה ובלתי נשכחת, ממש כמו ההופעה.

יש להם אפילו אלבום "סופר סקסי" עד מאוד. הם יצירתיים ואוהבים לראות את הקהל משתולל, למרות שלאחרונה חסרה פה כמות רצינית של הופעות במועדונים ופסטיבלים קרמל אפל פופ עובדים ומשתדלים למצוא זמן להראות עצמם על הבמה בכל זאת.

קרמל אפל פופ, הייתם טובים, האלכימאית נהנתה ואף זכתה לצילום מצלם ולמשקה אלכוהולי טעים בטעם אפרסק. הערב אמנם הסתיים, אך את הערב הזה לא אשכח כל כך מהר, על האפשרות לצאת לבלות, להרגיש קצת חירות ובעיקר להרגיש קצת פחות אחראית ומבוגרת אלא צעירה בנפשי כמו גילי.



מה דעתך על קרמל אפל פופ מקפיצים את האלכימאית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקרמל אפל פופ, הופעה
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 21/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302329 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!