הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
deshe

טיפים לבחירת דשא סינטטי


דשא סינטטי הוא פתרון מצוין למי שרוצה גינה ירוקה כל השנה, למי שרוצה לחסוך כסף ומשאבים ובאופן כללי למי שאוהב את החיים הטובים (ולא רוצה לעבוד קשה מידי...).
אז איך בוחרים את הדשא הסינטטי המושלם? הרי השוק מלא בכל-כך הרבה דגמים וסוגים, בכל-כך הרבה הבטחות לדשא הטוב ביותר ב"מחירים שיש רק אצלנו" וכו' וכו'. אז איך לא נאבדים בין כל המגוון העצום הזה? איך בוחרים את הדשא המתאים ביותר עבורכם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע בחירות מדויקות.

סוג הדשא

ההתפתחות העצומה שהתרחשה בשוק הדשא הסינטטי בשנים האחרונות הביאה להתמקצעות גדולה בתחום. הכוונה היא שכיום לכל מטרה יש את סוג הדשא המתאים ביותר עבורה. כך למשל דשא סינטטי לגינות ציבוריות ולפרויקטים גדולים ברשויות מקומיות צריך להיות דשא איכותי במיוחד, דשא שעמיד לדריכה מאסיבית ודשא שלא יישחק וייקרע במהירות. דשא לפרויקטים עירוניים חייב להיות דשא איכותי במיוחד מהסוג הטוב ביותר. ניתן לראות עיריות רבות שעברו להשתמש בדשא סינטטי והבינו את היתרונות הרבים של זה. דשא סינטטי באשדוד, למשל, קיים בשפע במגוון פרויקטים גדולים.

צבע הדשא

דשא סינטטי הוא מוצר מתוחכם ומתקדם שנועד ליצור לנו גינות ומטופחות מושקעות במיוחד.  כמו שיש סוגים רבים של דשא סינטטי, ישנם גם גוונים רבים לפלא הירוק. הטיפ הנוכחי נוגע לכך שעליכם לבחור את הצבע המתאים ביותר עבור השימוש שלכם. אל תקלו ראש בכך ואל תתפשרו! לצבע הדשא שתבחרו ישנה השפעה גדולה על התוצאה הסופית. בדקו, חקרו, הבינו וחפשו עד שתמצאו את צבע הדשא המתאים ביותר עבורכם.

צפיפות ומשקל הדשא

ככל שהדשא הסינטטי שתבחרו יהיה צפוף יותר, כך הוא גם ישקול יותר וכך הוא ככל הנראה גם יהיה איכותי יותר. הקפידו לבדוק מהי צפיפות הדשא שאתם קונים ולהשתדל שהיא תהיה גבוהה וגדולה ככל הניתן. השוק מוצף במוצרי דשא סינטטי זולים במיוחד שיפתו אתכם לרכוש אותם. בפועל יהיה זה דשא סינטטי בצפיפות ובמשקל נמוכים מאוד שיתבלה ויישחק במהרה לאחר זמן קצר מאוד. בדיוק בגלל זה, עליכם "לבדוק בציציות" את משקל וצפיפות הדשא שכן רק כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר במוצר איכותי שישמש אתכם לאורך זמן.
 


מה דעתך על טיפים לבחירת דשא סינטטי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה