הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
dfff

דיקור סיני כפתרון לבעיות קשב וריכוז


סיפור קצר ופיקטיבי על פתרונות אחרים מלבד ריטלין לבעיות קשב וריכוז
אני חושב שתמיד סבלתי מבעיות קשב וריכוז אבל מעולם לא ייחסו לזה חשיבות, ההורים שלי מעולם לא לקחו אותי לאבחון, הם מעולם לא ניסו להכריח אותי לעשות מה שלא רציתי, הם היו מציעים לי לפעול אחרת ומסבירים מדוע.
 
התחלתי לסבול מבעיית הקשב וריכוז שלי רק כאשר הגעתי לחטיבה, המורים החלו לדרוש ממני להיות יותר מרוכז בשיעורים, שאני אכין את שיעורי הבית אחרת אני אכשל ועוד משימות ודרישות כאלה ואחרות, למרות שסבלתי מבעיות של קשב וריכוז מעולם לא רציתי להיות תלמיד גרוע.
 
תמיד עשיתי את הטוב ביותר שיכולתי והייתי מתאמץ בשביל להשיג את התוצאות הטובות ביותר שיכולתי. אבל כנראה שבזמן הלימודים בחטיבה זה כבר לא עזר לי. ההורים שלי ניסו לשבת איתי ולטפל עם תרופות טבעיות בבעיות הקשב וריכוז שלי.
 
ניסינו תמציות צמחים, מדיטציות ועוד שלל תרופות טבעיות אבל שום דבר לא עזר. בסופו של דבר החלטנו ללכת לאבחון ולנסות ולקחת ריטלין. התרופה באמת עזרה לבעיות הקשב וריכוז שלי, לא סבלתי יותר, הייתי מרוכז, הייתי יכול לשבת בשיעורים ולא לאבד ריכוז.
 
אבל מצד שני התחלתי להרגיש מנומנם ומותש, הרגשתי שאני לא עצמי יותר, התחושה שלי הייתה שאם לא הייתי לוקח את הריטלין, שאם הייתי מחפש עוד תחליף טבעי לריטלין אז הייתי יכול לשמור על שמח החיים והאנרגיה שלי.
 
בקשתי מההורים שלי להפסיק את השימוש בריטלין ולחפש תחליף טבעי שיפתור את בעיות הקשב וריכוז שלי, אחרי שלא מצאנו תרופות החלטנו לנסות ולפנות לתחום הרפואה הסינית, ובסופו של דבר החלטתי ביחד עם הוריי ללכת לדיקור סיני.
 
כשהגעתי למדקרת היא שאלה אותה מספר שאלות, הרגשתי קצת כמו אצל פסיכולוג ושאלתי אותה מדוע היא צריכה לדעת את כל הדברים האלו. היא הסבירה לי שהנפש שלנו עובדת בשיתוף פעולה עם הגוף, ולכן כאשר נרצה לפתור בעיות פיזיות נתחיל לפתור את הבעיות הנפשיות בו זמנית.
 
לאחר שני מפגשים בהם רק שוחחנו התחלתי את הדיקור, אני חייב להודות שהסיכות כאבו קצת יותר ממה שציפיתי אבל באמת הרגשתי הרבה יותר נינוח ובריא לאחר מכן. כבר אחרי המפגש הרביעי הרגשתי שיפור והייתי יכול לשמור על ריכוז לאורך זמן במהלך השיעורים.
 
ככל שהגעתי ליותר טיפולים הרגשתי יותר טוב עם עצמי, במקום מסוים הרגשתי שרמת האנרגיה שלי עולה אבל בעיית הקשב והריכוז שלי נפתרת. לא ידעתי להסביר מדוע ולמה זה קורה, אבל הדיקור עבד לא סבלתי מבעיית קשב וריכוז כמו שסבלתי פעם.  
 


מה דעתך על דיקור סיני כפתרון לבעיות קשב וריכוז ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדיקור סיני, ריכוז, בעיות קשב וריכוז, הקשב, סבלתי, הפרעות קשב וריכוז,