הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
dg

דיאטה מצילת חיים


סיפור קצר ופקיטיבי על כיצד דיאטה יכולה לעזור לנו לשפר את הבריאות ואיכות החיים שלנו
הסיפור שלי מתחיל מהילדות, כבר שהייתי קטן נחשבתי לילד גדול אם נגיד בעדינות, האמת, הייתי שמן, בכיתה ז' כבר שקלתי יותר מ-90 קילו ולא הייתי ילד גבוהה או שרירי במיוחד. אם הזמן המצב לא השתפר והמשכתי לעלות במשקל.
 
לא גייסו אותי לצבא בגלל עודף משקל, סבלתי מחוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, לא הייתה לי חברה וסבלתי, פשוט סבלתי בצורה נוראית. רוב האנשים חושבים שאנשים כמוני לא מנסים להרזות, לא מנסים דיאטות שונות, חושבים שאנחנו נהנים להיות שמנים.
 
לכל אותם אנשים, אתם טועים! אני סבלתי מכל רגע, ניסיתי אין ספור דיאטות, מדיאטת חלבונים, פחמימות, שיקיים, מיצים, טבעונות, צמחונות כבר הפסקתי לספור כמה דיאטות ניסיתי, תכניות אימונים, נרשמתי ופרשתי מיותר מחמישה חדרי כושר שונים במלחמה שלי בהשמנה.
 
לבסוף שכמעט ויתרתי על המצב וכמעט השלמתי עם מר גורלי, נתקלתי בפרסומת קטנה באחד מאתרי הכושר והדיאטות שגלשתי בהם. דיאטה בשיטת הנ.ל.פי, לא יודע למה, החלטתי לבדוק מה זו הדיאטה המשונה הזו שמעולם לא שמעתי אליה, משהו משך אותי ללחוץ על הכפתור וליצור עם המאמן הזה קשר.
 
דברתי עם המאמן והוא הסביר לי מה זו הדיאטה הזו, נ.ל.פי הוא תחום שלם שמדבר על ההשפעה של השפה שלנו על התחושות, המחשבות והפעולות שלנו. זה היה נשמע לי מעניין והחלטתי לנסות, הגעתי לפגישה הראשונה וכבר באותו הרגע ראיתי שזה שונה מכל הדיאטות אותן ניסיתי, במקום להתמקד על מה אלי לעשות התחלנו להתמקד על הצורה בה אני מדבר וחושב על אוכל.
 
ראיתי שכבר זה שהחלטתי להגיד שאני עושה דיאטה ואני לא משמין יותר הייתה בעיה, שאלי להגיד שאני משנה את התזונה כי המילים מעודדות יותר ושאני מתחיל להרזות ולא שאני לא משמין יותר. אחרי ששיניתי את השפה שלי התחלתי להתאמן ולא כי הייתי חייב, כי רציתי.
 
הצלחתי אחרי כל כך הרבה שנים לשנות את התזונה ואורך החיים שלי, ירדתי ממשקל של 140 קילו למשקל של 80 קילו, ירדתי ממידה 48 למידה 32 במכנסים, הרגשתי כמו אדם חדש, כילו פשוט נולדתי מחדש. לא האמנתי כמה שמח אני.
 
כל זה תודות לאותה דיאטה מדהימה, לא עוד דיאטות של שיקיים, חלבונים או לא יודע מה, לא עוד דיאטות שאתה יכול להתמיד בהן חצי שנה ואז אתה עולה חזרה במשקל, דיאטה אמתית שעוזרת לך לשמור על המשקל לאורך זמן, ליהנות מהאימונים. לשנות את הגישה שלך לחיים.
 


מה דעתך על דיאטה מצילת חיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדיאטה, דיאטות, הצלחה בדיאטה, להצליח בדיאטות, דיאטה מצילה, להרזות, הרזיה מהירה,