הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
hasbara

כך ננצח במאבק ההסברה


הצעה להקמת ערוץ לוויין ישראלי בשפה הערבית
לפעמים אני חושב שמגיע לנו. מגיע לנו שכל החפץ יחבוט בנו השכם והערב. מגיע לנו לשמש כשעיר לעזאזל של ההיסטוריה, שישנאו אותנו, שיעלילו עלינו. והרי שתיקתנו מעידה על האשמה. ואומנם, אנחנו אשמים בכך שאנו טומנים את ראשנו בחול, בכך שלמרות הקלות היחסית ועל אף הישגינו המרשימים בתחומים אחרים, לא עשינו אף לא את הצעד הראשון כדי להגן על עצמנו מפני השקר והתעמולה, להגן על האמת והצדק, על האינטליגנציה והשפיות.
הקמת ערוץ חדשות ותוכן ישראלי ללוויין בשפה הערבית והאנגלית הוא פתרון לצרות רבות שאנו סובלים מהן. התועלות שניתן להפיק ממנו הן עצומות. ערוץ זה יזכה לחשיפה בינ"ל עצומה. בעוד שכולם מתעניינים בעמדתנו, אנו שותקים ומפקירים את השדה ההסברתי לאויבנו. ערוץ זה יכול להפוך את היוצרות ולקדם את הנרטיב הישראלי בדעת הקהל העולמית, לקרב בין אזרחי ישראל היהודים והערבים, לקדם את יחסינו עם המדינות השכנות והקהילה הבינ"ל, לספק מקומות עבודה רבים לאקדמאיים ישראליים יהודים וערבים ורווח כלכלי, חברתי, תרבותי ופוליטי לעם ולמדינה.
אך בארץ כמו בארץ, העם מאס זה מכבר באקטואליה, פוליטיקה, הסברה וכל מה שביניהן, ועל כן לא נראה כי ממנו תבוא הישועה. לעניות דעתי, מי שבאמת יכול להניע את הגלגל הוא אדם בודד או קבוצה שתפתח ערוץ זה כעסק פרטי שיתחרה ברשתות האחרות ויעלה את ישראל על מפת התקשורת העולמית ויעניק קול בלתי אמצעי לעם ישראל בעולם. 


מה דעתך על כך ננצח במאבק ההסברה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת pacifica525 ב 23/03/2014 14:19 ( הפרופיל שלי ) יפה אמרת.מסכימה בהחלט.תגובה לתגובה

ידוע כערוץ, ערבית, תקשורת, אנגלית, הסברה