הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
koser

להיראות טוב בלי חדר כושר


נמאס לכם לבזבז כסף וזמן על חדר כושר? מעולה, כאן תוכלו ללמוד איך להתאמן באוויר הפתוח.
רוצים להתאמן? אבל כל פעם שאתם נרשמים לחדר כושר,
אחרי שבוע וחצי נמאס לכם ואתם מעבדים גם את הכסף שבזבזתם
וגם כל האימונים שעשיתם רק גרמו לכם לאכול יותר?
אז יש דרך לעשות את זה בדרך פשוטה ונוחה.

אני ימליץ לכם על אימון שהוא גם לא דורש תשלום וגם לא לוקח יותר מידי זמן. טוב בואו ניגש לעניין,יש לכם פארק קרוב לבית שיש בוא מתח ומקבילים? מצוין.לא מצאתם? אז תעשו בדיקה קטנה בפארקים לידכם,היום יש המון פארקים שיש בהם אחלה ציוד לעשות בוא כושר יעיל ובריא.
איך עושים אימון עם מכשירים בפארק? שאלה מצוינת,אז ככה נתחיל באימון כוח למתחילים, אז דבר ראשון שנעשה זה חימום קל,זה יכול להיות ריצה בקצב קל למשך 5-15 דקות או אופניים לאותו הזמן, וכו..העיקר לעשות חימום לשרירים.עכשיו הגענו לחלק המעניין, תחילת האימון כוח.
האימון עצמו מתבסס על 4 תרגילים בסיסיים שהם, מתח, מקבילים, שכיבות שמיכה, ובטן.
כדי להתחיל לעשות את האימון ולדעת קמה חזרות לעשות( חזרות זהו מספר הפעמים שאתם עושים את התרגיל) אז באימון הראשון נעשה בדיקה לעצמנו ונראה כמה אנחנו יכולים לעשות. לדוגמה, נלך למתח ונעשה הכי הרבה שאנחנו יכולים, נניח ועשינו 10 חזרות, ובאמת נתנו את הכל בלי לוותר לעצמנו אז יופי עכשיו נמשיך למקבילים ושם נעשה את אותו הדבר ושוב נניח שעשינו 10 חזרות, מעולה עכשיו נמשיך ונעשה שכיבות שמיכה, שם שוב נניח שעשינו 10 חזרות אחלה, עכשיו אנחנו יודעים לאימון הבא כמה אנחנו יכולים. ועכשיו שאנחנו באימון הבא אנחנו נעשה 30 אחוז מימה שעשינו. למה נעשה את זה? כי עכשיו אנחנו הולכים לעשות סטים(סטים זהו מספר הפעמים שאנחנו עושים את אותו התרגיל). קמה? אז כל תרגיל אנחנו עושים 4 סטים ומחקים דקה וחצי בין סט לסט ושתי דקות בין תרגיל לתרגיל. לדוגמה עשינו באימון הראשון 10 מתח נכון, אז עכשיו אתם עושים 30 אחוז מימה שעשינו בפעם הראשונה, שזה יוצא 3 מתח ואז מחקים דקה וחצי ואז עושים שוב 3 מתח ככה 4 פעמים ואז מחקים 2 דקות ועוברים למקבילים, שם אתם עושים את אותו הדבר בדיוק, נכון עשינו 10 באימון הראשון אז שוב 30 אחוז ממה שהצלחנו שזה יוצא 3 וככה 4 סטים. ושוב פעם בשכיבות שמיכה. עכשיו אני יודע שחלקכם לא יצליחו לעשות אפילו לא מתח אחד או מקבילים אז אין לכם מה לדאוג כל מי שמתחיל להתאמן נורא קשה לו בהתחלה אבל מיד אחרי זה זה נהיה קל יותר וכף יותר. אז מי שלא מצליח לעשות מתח אז הוא נעזר בחבר, מה החבר עושה? אז ככה הוא טופס אותכם מהגב ועוזר לכם לעלות קמה פעמים, ככה כמה אימונים ותראו איך אתם מצליחים לעשות לבד אחר כך. ואותו הדבר במקבילים ושכיבות שמיכה.
עכשיו בטח אתם שואלים את עצמכם מה עם הבטן? אז לא שכחתי פשוט בטן זהו החלק המסובך יותר, כי יש המון תרגילים שהם כולם טובים, לכן אני הולך להמליץ לכם על אימון שלי אבל אתם יכולים לבחור כל תרגיל אחר שאתם רוצים. אז איך אני ממליץ לעשות? אז אם אתם עם חבר אז שכל אחד יתפוס לשני את הרגליים ואם לא אז תמצאו מקום לדחוף מתחתיו את הרגליים ואז תשימו את הידיים מאחורי הראש ותעלו עד שאתם נוגעים עם המרפקים בברכיים ותרדו כמעט עד למטה, עד שתיגעו טיפה עם הגב ברצפה. ככה לעשות 4 סטים של 10 חזרות.
קמה זמן אנחנו מחקים בין אימון לאימון? מחקים יומיים בין אימון לאימון, יום כן יום לא. אני ממליץ לעשות 3 אימונים בשבוע ולא יותר.
עכשיו אחרי שהתחלתם להתמיד אתם תראו שיהיה לכם נורא קל לעשות את אימון לכן אתם תתחילו להוסיף בקמות שאתם עושים עד שתצליחו להגיע ל 4 סטים של 10 חזרות. מי שכאן נהייה לו קל אז דבר ראשון כל הכבוד ודבר שני מוסיפים משקל, איך עושים את זה? לוקחים תיק ושמים בוא משקולת, להשתמש במשקל רק בתרגילי מתח ומקבילים ולא בשכיבות שמיכה מכיוון שזה לא בריא לגב. ובבטן אתם יכולים לשים מאחורי הראש משקולת ולעשות את אותו הדבר.

זהו אחלה אימון שמביא תוצאות יחסית מהירות והוא לא לוקח לכם לא כסף וממש לא הרבה זמן, גג כל האימון צריך לקחת לכם כשעה, ואפשר לעשות אותו בכל שעה במהלך היום. ומי שחושב שאימון הזה לא עובד, אז שינסה ויראה איך השינוי מתחיל יותר מהר מימה שהוא ציפה.
מקווה שעזרתי לכם להתאמן ולעשות את הצעד הראשון לגוף חטוב ובריא.
אז אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לרשום כאן בתגובות ואני ישמח לענות( גם סתם תגובות זה יהיה אחלה)
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על להיראות טוב בלי חדר כושר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כתוכנית אימון, חדר כושר, חיים בריאים, אימון בחוץ, בריאות