הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
mitbah

עיצוב מטבחים בשנת 2017 – טרנדים ומגמות


עומדים בפני התקנת מטבח חדש? אל תלכו לשום מקום לפני שתקראו את השורות הבאות. חקרנו, בדקנו, למדנו וליקטנו עבורכם את הטרנדים החמים ביותר בעיצוב מטבחים בשנת 2017. כל המגמות, כל החידושים וכל מה שיהפוך את המטבח הביתי שלכם לדבר הכי לוהט, טרנדי ומעודכן שיש.
מטבחים הם כמו בגדים. האופנה שלהם משתנה חדשות לבקרים ומטבח שהיה פופולרי במיוחד בשנות בה-90 ייראה כמו מטבח מתקופת האבן בימנו אנו. כדי שלא תילחצו ותיבהלו, אולי כדאי לדייק ולומר שאורך החיים של מטבח הוא מעט רב יותר משל חולצה או שמלה ולכן סגנונות העיצוב הם מעט יותר ארוכי טווח. אז למרות שהאופנות בתחום המטבחים לא מתחלפות בתדירות גבוהה כשל הבגדים, הן בהחלט משתנות. טרנדים שהיו קיימים בשנת 2000 הם היום בדיחה מצחיקה וקרוב לוודאי שטרנדים שמלווים אותנו בשנת 2017 יראו כמו בדיחות לא מוצלחות בעוד כמה שנים. אז מה עושים? קודם כל לא נבהלים. חשוב להבין שגם אם סגנון עיצוב של מטבח נראה כיום הדבר החם הבא ובעוד כמה שנים הוא ייעלם, לא קרה שום דבר. לשמחתנו "שוטר המטבחים" אינו קיים, כך שאף אחד לא יעצור אתכם על הפרת כללי הטרנד במטבחים. מה גם שכל עוד אתם אוהבים את הסגנון שבחרתם, זה לא באמת משנה מהו הטרנד החם ביותר. אם אתם עומדים בפני התקנת מטבח חדש כדאי שתכירו את המגמות הרווחות בעיצוב המטבחים בשנת 2017.

מטבחים בצבעים

אם בעבר הצבעים ששלטו במטבחים היו בעיקר לבן, עץ ואפור על גווניו, הרי שב-2017 זה הולך להשתנות. פלטת הצבעים תלך ותתרחב ונהיה עדים לכניסתם של צבעים חדשים ומגוונים. איך נשמע לכם מטבח כחול? סגול? ואפילו כתום? מוזר לכם? כדאי שתתחילו להתרגל, כיוון שאותם מטבחים צבעוניים לגמרי הולכים לכבוש אותנו ב-2017 ונראה שהמגמה הזו תמשיך גם אל עבר 2018.

משטחי עבודה

יש מישהו שעוד לא שמע על האי במטבח? ברור לכל שלא מדובר בטרנד של 2017, אבל נדמה כי השנה הטרנד הזה ילך ויתרחב. האי הולך ללבוש צורות שונות וחדשות ומשטחי העבודה הולכים להיות מתקדמים הרבה יותר. המשטחים יהיו מחומרים שונים, חזקים יותר ועמידים יותר, וכמובן גם הם ייעשו שימוש בצבעים חזקים.

יוצאים מהארון

טרנד נוסף שהולך ללוות אותנו בשנת 2017 הוא "היציאה מהארון". כמובן שאנחנו מדברים על יציאתם של כלי המטבח השונים ואפילו חומרי הגלם. אם עד היום היה נהוג להסתיר את כל אלו מאחורי ארונות, הרי שהמגמה כיום היא להותיר אותם חשופים. אלו יכולים להיות מדפים פתוחים, ארונות ללא דלתות ומגוון אמצעים אחרים שיציגו לראווה את כלי המטבח שלכם.

שימוש בזכוכית

שנים רבות חששו מעצבי המטבח וכמובן הלקוחות משילוב זכוכית במטבח. החומר המיוחד הזה סבל מיחסי ציבור גרועים במיוחד ורבים האמינו כי אין לו כל מקום במטבח. ב-2017 הכל הולך להשתנות והזכוכית הולכת לקבל מקום של כבוד. תוסיפו לזה את העובדה שהפיתוחים הטכנולוגיים הביאו ליצירתה של זכוכית עמידה במיוחד והנה קיבלתם מתכון למטבח מושלם. לזכוכית יש יתרונות רבים ומגוונים (גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פרקטית) ולכן בהחלט מגיעה לה להגיע לקדמת הבמה ולהיכנס לטרנדים של עיצוב מטבחים בשנת 2017.
 
 


מה דעתך על עיצוב מטבחים בשנת 2017 – טרנדים ומגמות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה