הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
nahal

​עיצוב הגינה עם חלוקי נחל


מחפשים דרך ייחודית להכניס קצת חיים לגינה שלכם או לעצב אותה מחדש? שילוב חלוקי נחל בגינה היא אחת הדרכים הפשוטות והפופולריות לעשות זאת, במינימום מאמץ או השקעה. ישנו מגוון אדיר של חלוקי נחל היום, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הגודל, הסוג והגוון האהובים עליכם. בואו לקבל רעיונות לעיצוב הגינה, ואת כל הפרטים על גדלים וסוגים של חלוקי נחל.

מאיפה מגיעים אלינו חלוקי הנחל?

חלוקי הנחל הם למעשה אבנים קטנות  המלוקטות ברחבי כל העולם על ידי אנשים המתגוררים בסמוך לאזורים של נחלים, לרוב מדובר בכפריים ותושבים מקומיים שמתפרנסים ממכירתם של חלוקי הנחל הללו. לכן תוכלו למצוא סוגים רבים מאוד של חלוקי נחל, מכל המדינות ועם מאפיינים שונים זה מזה; מטיבט ומקניה, חלוקי נחל זכוכית, חלוקי נחל שלג, חלוקי נחל כפתורים, דסקיות, פצפוצים, חלוקי נחל אבני חן ועוד.
חלוקי הנחל נוצרו עם התנגשותן של האבנים עם האדמה והסלעים, ולאחר שמלקטים אותן, הן עוברות תהליכי ליטוש והברקה על מנת להעניק להן את אותו ברק וניצוץ ומרקם חלק ונעים. על פי התהליך שהן עוברות, נוצרים חלוקי נחל עגולים, שטוחים או בצורות שונות, כך ניתן ליצור גוון ועניין כשעושים בהם שימוש לעיצוב הגינה.

שימושים של חלוקי נחל בגינה ובבית

ניתן לגלות יצירתיות רבה למדי בשימוש עם חלוקי הנחל ואין הכרח לסדר אותן בדרך מסוימת או מדויקת מדי, לכן העבודה איתן יחסית נוחה ולא מאומצת. יחד עם זאת, כדאי לקבל יעוץ אישי ולהזמין איש מקצוע לגינה שלכם על מנת שימדוד את השטח, יגדיר את החלקים בהם הייתם רוצים לשלב את חלוקי הנחל, ויתאים את הגדלים והגוונים המועדפים לכם. איש המקצוע גם יפתח בפניכם עולם שלם של אבנים לגינה או הבית כגון מסלעות שאולי לא הכרתם.
חלוקי הנחל עשויים להביא תועלת לא רק בגינה שבחוץ אלא גם לעיצוב פנים הבית ואנשים רבים משלבים אותם גם בחדרי האמבטיה והשירותים שלהם, בכיורים, בתוך קערות נוי בסלון, בעציצים, במטבח ועוד.

חלוקי נחל – לא רק יפים

אם חשבתם לרכוש חלוקי נחל לגינה שלכם, כדאי שתדעו שיש להם יתרונות רבים מלבד יופי ונוי, בין היתר סיוע בשמירה על לחות הקרקע. הלחות המשומרת עוזרת אם כך לפרחים והצמחים ומעודדת את צמיחתם. בנוסף, משום שאין כל צורך להשקות את חלוקי הנחל, הם מהווים אלטרנטיבה נהדרת לגידול דשא או צמחיה.


מה דעתך על ​עיצוב הגינה עם חלוקי נחל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה