הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
portugal-passport

3 סיבות להוצאת דרכון פורטוגלי אירופאי בעת הנוכחית


מהו דרכון פורטוגלי ומי זכאי לו? מהם יתרונותיו של דרכון המשתייך לאיחוד האירופי ואיך מתחילים את התהליך להשגתו
אנו חיים בתקופה מתמשכת בה המצב הביטחוני די רעוע ומיום ליום ישנה הרגשה של חוסר יציבות כלכלית ותעסוקתית. מדינת ישראל היא ללא ספק הבית שלנו אך עם זאת, הרבה אנשים מרגישים כי עליהם לחפש את עצמם במדינות אחרות על מנת להתפתח ולהתקדם מבחינות שונות.

בשל כך, רבים מהסובבים אתכם ודאי עוסקים כבר בימים אלו בניסיון להוציא דרכון אירופאי, בעיקר מתוך ההבנה כי יש לו יתרונות רבים.

באמצעות דרכון אירופאי תוכלו לעבור להתגורר בחו"ל, בכל אחת מן המדינות השייכות לאיחוד האירופי. מדובר בעשרות מדינות מפותחות ומתקדמות, אשר מציעות מגוון הטבות ויתרונות לאזרחים שלהן.

עם זאת, לא קל כל כך לקבל את הדרכון האירופאי אך ישנה אפשרות אחת נוחה ואטרקטיבית שתתאים בעיקר לישראלים שהוריהם או סביהם עלו ארצו ממדינות כמו עיראק, מרוקו, תוניס, אלג'יר, תימן, מצרים, בולגריה ועוד.

סיבות עיקריות להוצאת דרכון פורטוגלי אירופאי

פורטוגל הינה מדינה ביבשת אירופה אשר הצהירה במפורש כי היא תעניק אזרחות ודרכון למי שיוכיח כי הוא צאצא למגורשי ספרד ופורטוגל מן המאה ה-15.

האפשרות להוכיח את הקשר המשפחתי קיימת ונעשית לרוב בעזרת חברות חיצוניות, עורכי דין המתמחים באזרחויות זרות ואף באופן עצמאי. לפרטים נוספים.

התהליך נעשה מול שגרירות פורטוגל ולאחר סיומו תקבלו תשובה אם הנכם זכאים לדרכון או לא. במידה ותנהלו את תהליך הוצאת הדרכון הפורטוגלי כראוי – תהיו זכאים לו תוך מספר חודשים עד שנה.

מומלץ להתחיל תהליך להוצאת דרכון פורטוגלי לפני שהתנאים הופכים קשים יותר. כיום מדובר בתהליך בירוקרטי שדורש להציג מסמכים ואישורים על קשר לפורטוגל, הגשת פנייה מסודרת והצגת ידע ובקיאות בנושא פורטוגל.
 
אלו לא תנאים קשים ולעומת מדינות אחרות באירופה, מדובר בתנאים פשוטים יחסית. גם בשגרירות הפורטוגלית מבינים זאת ולכן יש צ'אנס כי בתקופה הקרובה יוחמרו התנאים והסיכויים לקבלת הדרכון יהיו נמוכים יותר. חשוב להבין כי לאזרחות פורטוגלית יש יתרונות רבים, בעיקר משום שהאזרחות הפורטוגלית היא למעשה אזרחות אירופאית.
 

לפניכם 3 יתרונות לבעלי אזרחות אירופאית (יש עוד רבים):

  1. ללמוד לתואר ראשון / שני / דוקטורט באירופה
באמצעות אזרחות אירופאית תוכלו ללמוד לימודים גבוהים בכל אחת מן המדינות השייכות לאיחוד האירופי. מדובר בלימודים מתקדמים, ברמה גבוהה והחשוב מכל : התשלום בעבור שנת לימוד נמוך משמעותית ממה שתצטרכו לשלם בישראל. יתרה מכך, במדינות מסוימות ניתנת האפשרות ללמוד בחינם אם יש לכם אזרחות אירופאית.
  1. לחיות בכל אחת מן המדינות באיחוד האירופי באופן חוקי
מי לא רוצה לגור או לטייל באירופה?! באמצעות האזרחות האירופאית תוכלו להתקדם מבחינה תעסוקתית וקריירה בכל אחת מן המדינות באיחוד. על מנת לעבוד באירופה באופן חוקי תצטרכו להציג אשרת עבודה או אזרחות – מה שיקל עליכם משמעותית במידה ותחזיקו בדרכון פורטוגלי.
  1. ניתן להיכנס לארה"ב , קנדה, אוסטרליה – ללא הגבלות וקשיים
אזרחים אירופאיים יכולים לטייל לכל אחת מן הארצות הנ"ל ללא הגבלות או קשיים של ויזה והיתרי כניסה ורק בשל העובדה כי יש להם דרכון אירופאי. דבר זה חשוב מאוד ואינו אפשרי לבעלי אזרחות ישראלית בלבד.


מה דעתך על 3 סיבות להוצאת דרכון פורטוגלי אירופאי בעת הנוכחית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדרכון פורטוגלי