הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
royal_wedding

חתונה מלכותית


בשעת צהריים של יום שישי גם אני מצאתי את עצמי צופה באירוע המדיה של החתונה המלכותית של הדוכס והדוכסית שגרם לי להרגיש שאני צופה בסרטי האגדות של דיסני. היה יפה, היה מוקפד, האלכיאמית שואלת האם חיי האגדות באמת כל כך קסומים?

על החתונה וההכנות של קייט וויליאם שמעתי מזה שבועות, לא הייתי סגורה על התאריך גם לא חשבתי לרגע לצפות במשדר אך כשזה קרה לא יכולתי להתנתק. היה מקסים לצפות בשפע האזרחים ברחובות מתרגשים לרגל החתונה, העיר כל כך מסודרת ונקיה, מה תלבש המלכה? איזו שמלה תהיה לכלה? על כל השאלות האלה הטלוויזיה ענתה בקלות.

זפזפתי בין ערוץ עשר ל2  ל1, בסופו של דבר השידור הנעים ביותר לעין היה בשידור HD  של הערוץ הראשון, אולי השתלם לשלם את האגרה?ללא פרסומות מעיקות, פרשנות מוקפדת ולא מציקה. ונחזור לעניינו, האגדה. לצפות בקייט מגיעה בשמלה היפיפייה שלה, השובל המוקפד, ההינומה העדינה, הכול כל כך מוקפד ובטעם, קלאסי, מלכותי, נסיכה אמתית. נראית מתרגשת ממש טיפה, מאופקת, מפזרת חיוכים, מחליפה כמה מילים ולא מפסיקה להסתכל סביב. ואני כבר תוהה כמה כלות ירצו את השמלה שלה לחתונה שלהן...

הכול אפשר היה לראות, שמי שארגן את החתונה דאג שהאזרח  יראה כל חלק קטן, שהכול יהיה מצולם, ממש ניתן היה להרגיש שכולנו שם, בכנסייה, עומדים לצד הכלה. מדהים הוא עולם האגדות המשתלב עם המדיה, כל העולם ראה את הכלה בשמלתה המרשימה לפני החתן שחיכה בשקט ובסבלנות עד שקייט הגיעה לכנסיה.

לא היה צריך להתאמץ במיוחד לראות איך שניה לפני הטקס הוא אמר לה כמה היא יפה, השניים נראו כל כך רציניים ואני רק חיכיתי לרגע אנושי ואמתי שבו זה לא יראה כל כך מושלם כמו באגדות כי שם יש רגשות ופה הן לא קיימות, הייתה חסרה לי הדביקות, מעט חיבה, בני הזוג בקושי מסתכלים אחד על השני והנשיקה שנתנו בציבור הייתה סמלית בלבד. מה? כבר נגמרו להם הפרפרים? בין כל הרשמיות, חוקי המלכה, טקס, טבעות, תפילה ושירה.... נראה שחסרה שם אהבה.

על הנישואים האלה אני מהמרת כאתגר אמתי, אולי זו רק הטעיה ששניהם נראים כל כך אדישים ובפועל יתכן ובקרוב המלכה תראה מהם נינים? הזוג נראה בשל ומוכן, גם כל העולם מצפה לצפות בהמשך השושלת.

כמה מילים על השמלה? ענקית, יפיפייה. כמה מילים על האיפור? מוקפד מאוד, כמעט מצועצע, לא ניתן לראות כלום, אם קייט מסמיקה, נבוכה או עצובה, איפרו אותה כמו בובה. והעוגה? ואוו, יצירת אמנות בפני עצמה, שמרו לי חתיכה.

ואני שואלת, האם החיים בארמון באמת כל כך קסומים? האם החיים שם באמת כל כך יפים? שפע חוקים, שפע טקסים, הכול רשמי, הכול מוקפד, כנראה שזה מושלם מידי ואין מקום לספונטניות והנאות אמתיות כמו בחיים הפשוטים והבורגניים.

ורק לסיום, השיר שנכתב ע"י גורג' מייקל לרגל החתונה, מקסים ומרגיש, כזה שייתן מעט אבקת קסמים ויפזר אולי מעט מהאהבה שבחתונה הזו, לדעתי האישית, פשוט נעדרה.אהבתי.

 



מה דעתך על חתונה מלכותית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהחתונה של קייט ווליאם, המלכה אליזבת, חתונה מלכותית,שיר החתונה של קייט ווליאם,