הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
speech_congress_bibi

ביבי נואם בקונגרס


הנגיעה האישית, הנימה מעט צינית, מחייכת והרצינית פשוט עושה את זה, הוא נואם כל כך מעולה ושם את כולם בכיס הקטן שלו, אז למה לעזאזל אף אחד לא מאמין לו?

זה לא שלא היה לי מה לעשות בשעות הערב וכך יצא שצפיתי בנאום המרגש של ראש הממשלה בקונגרס, שידור ישיר מארצות הברית. אני לא מבינה גדולה בפוליטיקה.למעשה, אני מאוד לא סגורה על הדעה הפוליטית שלי לאן היא נוטה אבל אני כן יודעת שביבי הוא מסוג האנשים שיצליחו למכור קרח לאסקימוסים. 

הנאום של ביבי היה אחד ה-נאומים. אני לא מכירה מספיק אנשים שידעו לנאום היטב כמוהו, לבחור את המילים הנכונות שיגרמו לי באמת להאמין לכל מילה שלו. (אלון אולמן הצליח אבל זה עניין אישי, לא מדיני וגולבלי). אהבתי את משפטי המחץ של ביבי, כיצד הוא מצמק את ישראל בגודלה הגיאוגרפי בתיאוריה ומשווה אותה לכביש עוקף וושינגטון, כיצד הוא מדבר על חשיבותה של ירושלים שאין לפרקה, אפשר היה ממש להרגיש את בן גוריון מוחא כפיים מהקבר כיצד ביבי מדבר על הכרה במדינה יהודית.הרצל ובן גוריון, אתם יכולים להיות רגועים, ביבי עושה את העבודה הציונית כמו שרציתם, מנסה לפחות.

אהבתי את ההתייחסות שלו לחמאס, בלי בלבולי שכל ובלי התייפיפות יתר, באומץ ובגאווה הוא דיבר על הרצונות והשאיפות שלו. לקח על עצמו הרבה אחריות בלהטיח את האמת בפרצוף לנגד עיניי האמריקאים,שרה בשמלתה הירוקה ושאר העולם. דרוש אומץ וכריזמה להגיד מילים כאלה, אבל בנינו, ביבי סומכת עליך, יש לך מספיק יועצי תדמית ואנשי תקשורת שתומכים ועוזרים לך שעזרו לך בכתיבת נאום זה ובחירת המילים הנכונות, את הנימה האישית הם השאירו לך, אתה פשוט מקצוען בתחום הנאומים.

גם הפרשנות של ערוץ 2 לנאום לא חסכה לביבי מחמאות, הכריזמה של ביבי נשפכת מכל עבר, יש לו טון כזה ומבט רוזה שפת גוף כזו שמסקרנת, מה הוא מחביא שם בשרוול, מה יהיה המשפט הבא שהוא יגיד? הוא אלוף באיומים, אלוף בלהפחיד והפעם הגישה שבה נגד היתה עוד אחת מההצלחות שלו, נימה אופטימית, חזקה, נימה שפונה לרגש אבל לא מתוך רצון להפחיד או לאיים, נימה שמדברת על כמיהה לשלום שגם לו נמאס מכל הדיבורים והטילים, הוא רוצה מאבקים אחרים של פוליטיקה, לא כאלה שהוא יצטרך לשאת באחריות שלהם בשביל להחזיר את גלעד שליט, זהו נטל מספיק כבד.

את מחיאות הכפיים והתמיכה שהביע הקהל באולם אי אפשר היה להסתיר, אלה היו חיוכים מנומסים של שמחה והפתעה, של נכונות לפעול, הרבה לחיצות ידיים ואפילו נשיקות. מישהו שם התלהב מהנאום של ביבי, עכשיו רק נותר לראות מה יעשו עם זה הלאה, ידברו על הנאום אבל יקבעו פגישות דפלומטיות? יזמנו את אבו מאזן? ינטרלו את הטילים מעזה לשדרות? יעלו יותר לארץ ויקימו התנחלויות? נחכה ונראה.

בסופו של דבר, נאום אחד חזק וטוב הוא אינו מספיק למטרה מסוימת, אך אין ספק שעבר כאן מסר חזק וברור, ישראל לא נעלמת, בנתיים.




מה דעתך על ביבי נואם בקונגרס ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת Adele2001 ב 09/08/2021 14:26 ( הפרופיל שלי ) ביבי האדם הכי נכון לישראל. נכון שאף אדם בפוליטיקה לא טהור ולא מושחט. אבל אתה חייב להיות זאב כשהמדינה שלך מוקפת במדינות אויב, ויש בעולם עוד מדינות חזקות כמו ארה"ב ורוסיה. בנט בחיים לא יצליח לבנות כאלו קשרים חזקים עם מדינות מסוימות ואפילו חזקות כמו ביבי. ביבי לשלטון. לא סתם השם שלו בן ימין - נתן יהו. שליח ה'. תגובה לתגובהמאת שי ב 24/09/2011 00:16כל הכבוד לביבי. אמנם כלכלית הוא גומר אותנו אבל בטחונית נראה שיש על מילסמוך...תגובה לתגובה

ידוע כביבי נואם בקונגרס,נאום ראש הממשלה בקונגרס,בנימין נתניהו נואם בקונגרס בארצות הברית