הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
subway_surfers_-_משחק_בטלפון

Subway Surfers - משחק בטלפון


הסבר מלא על המשחק - Subway Surfers
Subway Surfers הוא משחק תלת ממדי שפותח על ידי KILOO & SYBO. המשחק סובב סביב נערים שמציירים גרפיטי על רכבות, דבר שהופך אותם לנרדפים על ידי השומר בתחנת הרכבת וכלבו. המשחקיות היא באופן די דומה ל-Temple Run, והמטרה היא לרוץ כמה שיותר רחוק ולקבל כמה שיותר נקודות תוך כדי ביצוע משימות לצורך הגדלת הנקודות, ולהימנע מתפיסת השחקן על ידי השומר, מהתנגשות ברכבות, בשלטים או בקירות שבצדדים. המשחק בנוי מ-30 סטים של משימות, כאשר כל סט מכיל 3 משימות וסיום הסט מביא להגדלת המכפלה של הנקודות שמקבלים - החל מפי 1 עד לפי 30 (בהתאם למספר הסטים).

המשחק מורכב משלושה פסי רכבת שרצים על אחד מהם. המטרה היא לצבור כמה שיותר נקודות על ידי השגת מטבעות וריצה לאורך כמה שיותר זמן. בתחילת המשחק צמוד אלייך שומר, אבל אתה רץ יותר מהר ממנו ואחרי בערך שש שניות אתה מגדיל את הפער בניכם. במהלכים מסוימים אתה מתעכב מסיבה מסוימת והוא נצמד אלייך שוב. אם אתה נפסל, רואים את השומר לוקח אותך ונגמר המשחק. במהלך הריצה, ככל שאתה מתקדם יותר ויותר, כך המשחק נהיה מהיר וקשה יותר. בכל יום יש משימה חדשה שבה תופסים במהלך המשחק אותיות ירוקות שמרכיבות מילה. בגרסאות הישנות הפרס היה 500/750 מטבעות (תלוי באורך המילה), אך בגרסאות האחרונות מקבלים קופסת הפתעה מיוחדת, שניתן לקבל אותה רק פעם ביום, ושבדרך כלל הפרסים בה יותר שווים מהקופסאות הרגילות.

ישנן גם משימות שבועיות, שבהן אתה צריך לתפוס דברים שקשורים לעיר שהמשחק מציג (לדוגמה, במקסיקו המשימה הייתה לתפוס פלפלים אדומים חריפים).

בפעם הראשונה שמשחקים, אחרי ההתקנה, המכשיר מראה לך את הוראות המשחק על ידי חץ רחב ולבן, שמראה לך מתי להחליק את האצבע.

תנועות - ניתן לקפוץ על ידי הזזת האצבע למעלה כדי להתחמק ממחסום, או להשיג עזר במשחק. ניתן להתגלגל על ידי הזזת האצבע למטה כדי להתחמק ממחסום. על ידי הזזת האצבע ימינה או שמאלה, ניתן להחליף את פס הרכבת עליו אתה רץ. אם אתה מזיז את האצבע ימינה או שמאלה בכדי לנוע אל מקום בלתי אפשרי, אתה מתעכב והשומר נצמד אלייך.

מכשולים - יש מחסומים שכיום משמשים ל"אין כניסה, עבודות בניה": בחלקם אפשר להתגלגל או לקפוץ, בחלקם אפשר רק לקפוץ ובחלקם אפשר רק להתגלגל. יש גם רכבות שעומדות, שנוסעות וכאלה שיש עליהם עליה.

שיפורים - במהלך המשחק ניתן לקנות הטבות שונות תמורת הכסף במשחק - דמויות שונות, בונוסים או עזרות.

בונוסים:
בסך הכל יש 5 בונוסים אפשריים. הבונוסים מופיעים במהלך המשחק. את כל בונוס ניתן לשפר עד 4 פעמים (לא כולל הפעם שבו קונים את הבונוס). הבונוסים הם:
1. תיק סילון - בעת אסיפתו השחקן טס למרחק רב ובדרך יש כסף ללא הפסקה.
2. נעליים - בעת אסיפתו לשחקן יש קפיצה גבוהה פי 3 מהקפיצה הרגילה.
3. מגנט - בעת אסיפתו ממגנט הנער את המטבעות אליו במקום לפנות למקום שבו נמצא הכסף.
4. מכפיל נקודות - בעת אסיפתו כמות מכפלת הנקודות שצובר השחקן מוכפלת פי שניים מהכמות הרגילה שלו.
5. מקל פוגו - מקפיץ את הדמות גבוה ואפשר לאסוף למעלה נקודות עד שהדמות נוחתת.

עזרות - ניתן גם לרכוש מספר עזרות בחנות המשחק. ה"עזרות" מועילות כדי להגיע למרחק רב יותר ולקבל יותר נקודות.

1. סקייטבורד - כשלוחצים פעמיים על המסך, הנער שם סקייטבורד, שמעניק לו הגנה מפני פסילות. הסקייטבורד מוגבל בזמן. מעת סיום זמן הסקייטבורד (אם עקב פסילה ואם עקב תום זמנם) מתחיל זמן מה בו לא ניתן לשים סקייטבורד חדש.
2. קופסת מסתורין - אותה ניתן לרכוש בחנות המשחק או שהיא נמצאת באמצע המשחק וניתן לקחת אותה, כאשר מקבלים את הקופסה בסיום הסיבוב לוחצים על הקופסה והיא מביאה פרסים:כמות של כסף, כאלה של לאסוף, אחד מהעזרות ומפתח.
3. Headstart (יתרון) - בדומה לבונוס המכפיל מהירות, העזר גורם לנער לטוס במהירות גבוהה ללא מאמץ מידי המשחק. את העזר ניתן להפעיל בתחילת המשחק בלבד. זהו הסוג הראשון של ההדסטרט והוא מגיע למרחק של 250 מטרים.
4. Mega Headstart (מגה יתרון) - הסוג השני להדסטרט, הוא יותר מהיר, יותר ארוך ומגיע למרחק 1,000 מטרים ולא כמו ההדסטרט הרגיל שמגיע ל-250 מטרים.
5. פלוס 5 - כמו מכפיל הנקדות רק ועוד חמש, לכל המשחק.
6. דילוג על משימות - עזר זה עוזר לדלג על משימות מסוימות.


תוכלו למצוא ב-Google Play את המשחק Subway Surfers ואז אתם תוכלו להוריד את המשחק לטלפון ולשחק במשחק.

תמונה מהמשחק:


מה דעתך על Subway Surfers - משחק בטלפון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י raz555
בתאריך: 01/04/2016
רז בורוכוב בן 24

8 מאמרים | 11142 כניסות
דירוג המאמר
57%
 השארת תֶּשֶׁר לraz555
אני אשמח לקבל כסף מהאתר הזה.
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!