הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
t55

האגדות שהלכו מאיתנו


אין ספק שזו אחת התקופות הקשות ביותר למדינת ישראל ושהיא שתקבל מקום מאוד נכבד בספרי ההיסטוריה לפחות ל40 -50 שנים הבאות.

.הבומים שקיבלנו אחד אחרי השני ללא התראה  הצליחו לזעזע כמעט מדינה שלמה .כל אדם כמעט באשר הוא הרגיש כאב אישי או צביטה בלב אפילו אם הוא גם לא השתייך באופן מגזרי או עדתי לאחד מהם וראה או שוחח איתם אישית במציאות לעולם .ככה זה שמדובר באגדות כמו הרב עובדיה יוסף גדול הרבנים הספרדים שהיה בדורנו שלמרות גילו המופלג וביטואיו החריפים וקיצוניתו במקרים מסוימים זכה לאהדה רבה במותו יותר מבחייו ועל זאת תעיד כמות האנשים המתפרסת על כל רובדי האוכלוסיה ההלוויה הגדולה ביותר מקום המדינה כשמינית מהארץ שחלקו לו את הכבוד האחרון  .

אריק איינשטין גדול הזמר הישראלי. מבין כלל ההספדים דווקא זכור לי משפט פשוט של ראש הממשלה בנימין נתניהו = אמרת אריק אינשטין אמרת ארץ ישראל המשפט הזה פשוט ביטא את כל מפעל חייו ותרומתו לקהילה במשפט אחד ולא היה צריך יותר. ספי ריבלין שלדעת רבים מגדולי הקומיקאים בארץ אם לא הגדול מכולם שלא הפסיק בעבודתו למרות שכמעט נלקח ממנו כמה פעמים בשש שנות מחלתו הכלי הכי חשוב לצורך עבודתו וזה לא רק שלא עצר אותו מלהמשיך אלא גם הוסיף לו מוטיבציה  וחומר להמשך. אלו העמודי התווך שעליהם בעצם גדלנו חלק לא מבוטל מחיינו הוקדש להערצתם כל אחד לפי תחומו ועיסוקיו ושכל זה בא בטווח זמנים מאוד קצר ומתמשך אי אפשר שלא לשים לב לצירופי מקרים האלוקיים שלא נמצאים תחת שליטת ידנו אם אפשר לומר זאת בלשון עדינה .וכמו כן ברגע שהדברים תלויים במלאך המוות כנראה שאין לאף אדם או אוכלוסיה מסוימת פרוטקציה מיוחדת כי אחרת אין לי הסבר מיוחד להמשך הסופה הקטלנית  שהמשיכה לגלוש ולקטוף אנשים ידועי שם.

גם מחוץ לארצנו הקטנה כמו נלסון מנדלה חתן פרס נובל לשלום ונשיא אפריקה שהיה אחד מהנשיאים הכי בולטים שקמו בעולם במאה ה-20 ושנקרא בפי עמו אבי האומה עוד בהיותו חי. ומבין האישים שיכולים להתמודד ביתר קלות על התואר איש המאה .פול ויליאם ווקר השחקן הצעיר הזכור לנו מסרטי מהיר ועצבני טים ליין נסיעה ממולכדת שלי אישית המוות שלו היה יותר קשה לעיכול מאחרים. איך אדם מלא חיים שכביכול לא היה חסר לו כמעט שום דבר מת בגיל כל כך צעיר וזאת בדיוק לאחר שחזר מאירוע הצדקה שהוא יזם ועם הכלי שהוא הכי אהב. ועוד לא גמרנו את הרשימה כן תתפלאו הזמר הלבנוני ודיע א-סאפי שלא בטוח שאתם מכירים אותו אבל הוא היה מגדולי הזמרים הערבים במאה ה-20 וגם כן לדעת רבים מהמגזר גדול הזמר הערבי של המאה ה- 20 גם כן השאיר הלם ואבל כבד במגזר הערבי. ולהבדיל נסיים עם עוד נפטר ששיך לאותו תקופה ג'ורג הכלב הגדול בהיסטוריה שכיכב לא מעט בספרי שיאי הגינס בעקבות גובהו היוצא דופן 1.10 מטרים הלך גם כן לעולמו לפני חודש והוא היה בן 8 שנים במותו .

ואנו מקווים שבאמת כאן זה יעצר. יהי זכרם ברוך 



מה דעתך על האגדות שהלכו מאיתנו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאריק איינשטין, ספי ריבלין,נלסון מנדלה,פול ווקר ,וודיע אל סאפי, שלא,כן,כמעט,אדם,גדול,לו,הזמר,הכי,אישית,שהיה