הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
tma

תמ"א 38 בפתח תקווה


תמ"א 38 זו תוכנית מתאר ארצית שמטרתה לעודד התחדשות עירונית בערים השונות ברחבי הארץ על מנת לשמור ולהגן על התושבים מפני רעידת אדמה, אשר יכולה להתקיים בכל רגע, אז איפה הבלנים מתכננים לבנות עכשיו?
קבלנים ויזמים רבים מאמינים שתמ"א 38 זו התוכנית שתשנה את חוקי המשחק בעולם הנדל"ן, הם מאמינים כי באמצעות תמ"א 38 ניתן יהיה להוסיף יחידות דיור, לשפר את רמת החיים של הדיירים הקיימים, לשפר את פני העיר בה תתקיים התמ"א ועוד ברמת עלות נמוכה יחסית ליזם וללא עלות כלל מצד הדיירים!

עם זאת פרויקט מסוג זה חייב להיות רווחי ולכן הקבלנים מחפשים את הערים הגדולות, המרכזיות ושעלות הדירות בהן היא יקרה. לכן רוב הערים בהן התחילו פרויקטים מסוג תמ"א 38 הן בעיקר תל אביב, רמת גן וגבעתיים. למרות זאת כיום ישנה נדידה של קבלנים לערים הקטנות יותר, בעלות הרווחיות הקטנה יותר יחסית.

יזמים וקבלנים רבים מאמינים כיום שתמ"א 38 בפתח תקווה זה הצעד הבא. הם מאמינים כי פרויקט מסוג תמ"א 38 בפתח תקווה יהיה משתלם כמעט כמו פרויקט מסוג זה בתל אביב, אך עם פחות בעיות מבחינת העירייה ודיירים שמוכנים ורוצים לעזור להוציא את הפרויקט לפועל עם מעט התנגדויות האפשרויות.

צריך לזכור כי למרות שתמ"א 38 בפתח תקווה זה ככל הנראה הצעד הבא בעולם התמ"א, ישנה עדיין הבעיה העיקרית שהיא הדיירים. אם הדיירים אינם מוכנים לעזור ולהגיע להסכמה ככל הנראה שהפרויקט לא יצא לפועל. על מנת שפרויקט מסוג תמ"א 38 בפתח תקווה יצא לפועל חשוב שתהיה הסכמה של מאה אחוז מצד הדיירים.

אם ברצונכם להוציא פרויקט תמ"א 38 בפתח תקווה לפועל או אפילו בכל אחת מהערים השונות, יהוד, גבעתיים, גבעת שמואל וכו' מומלץ שתהיה חברה שתלווה אותכם לאורך הדרך. אחת החברות המומלצות היא קבוצת GDC. 

לסיכום, אם ברצונכם להוציא פרויקט של תמ"א 38 בבניין שלכם, מומלץ לבדוק אם יש הסכמה של 100% בבניין על מנת שהיה קל להוציא את הפרויקט ולאחר מכן מומלץ ליצור קשר עם חברה שאחראית ומלווה את הדיירים על מנת לקבל את המירב מהיזם או הקבלן. 

בהצלחה.


מה דעתך על תמ"א 38 בפתח תקווה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כתמ"א 38, בנייה, פתח תקווה, תמ"א 38 בפתח תקווה, נדלן, איכות חיים, התחדשות עירונית