הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
exclusivity

למה למכור נכס בבלעדיות


מוכרים את נכס שלכם אך מתלבטים אם לתת אותו לשיווק על ידי מתווך? מהיום כבר לא מתלבטים- עושים צד חכם לעסקה מוצלחת!
 
הסכם תיווך בבלעדיות, זהו הסכם קצוב בזמן שבו מוכר נכס בוחר גורם אחד שייצג אותו בתהליך המכירה. בשנים האחרונות גדלה המודעות ליתרונות המכירה הבלעדית ולכן ישנה עליה במספר עסקאות שנעשו בבלעדיות. זוהי שיטה המביאה את התוצאות הטובות ביותר במידה שהמתווך מתמקצע בתחום התיווך ובאזור הספציפי בו נמצא הנכס.
בשל הסבירות הגבוהה שהמתווך ימכור את הנכס ויתוגמל, הוא מתומרץ ומוכן להשקיע יותר משאבים של זמן וכסף לשיווק מכירת הבית. פחות לחץ של זמן מופעל על המתווך כך שאורח הרוח מגדיל משמעותית את הסיכוי לתוצאה טובה יותר. יתרון משמעותי נוסף הוא ריכוז כל פניות הקונים לגורם אחד אשר מסייע ללקוח לשמור על פרטיותו, תאום פגישות עם קונים פוטנציאלים אמתיים ואין אפשרות להחמיץ לקוח.
הסכם מכירת בית בבלעדיות יוצר מחויבות להצלחה ורצון לעמוד בתנאים חזק יותר מפעילות ללא הסכם כזה. התחייבות ליועץ נדל"ן אחד מעלה חשש טבעי, לכן יש לבחור בקפידה את היועץ שעליו אנו סומכים. הסכם בלעדיות מוגבל בזמן ובנוסף יש לדעת כי ניתן לסיימו לפני תום התקופה במידה והמתווך התרשל בתפקידו, כלומר לא עמד בתוכנית השיווקית שנקבעה מראש. אחת ההתנגדויות לבלעדיות נובעת מהחשש שמתווכים אחרים לא יציעו את הנכס ללקוחותיהם, במקרה זה ההפך הוא נכון. חשיפת הנכס ע"י מתווך למשתפי פעולה אחרים באזור מתמרץ ונותן מוטיבציה לשיתוף פעולה, השגת המטרה ומקסום תועלות הצדדים.
איך בוחרים יועץ נדל"ן?
1.       בחר משרד/ יועץ אמין שניתן לסמוך עליו
2.       בחר יועץ מתמחה באזור בו נמצא הנכס שבכוונתך למכור
3.       דרוש שיתוף פעולה עם מתווכי האזור
4.       הגדר מראש את ציפיותיך בנוגע למחיר, לזמני הביקור וכו
5.       היה שותף לבניית התוכנית השיווקית המתאימה לך
6.       דרוש עדכון בכל שלב המכירה והשיווק. 


מה דעתך על למה למכור נכס בבלעדיות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה