הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אמא-יוצאת-למסיבה

האלכימאית חוגגת במסיבות פורים


למה לאמהות אסור לצאת למסיבות עד אור הבוקר? התשובות אצלי. למעשה, מסיבות הן לא חלק מהשגרה שלי, סופי השבוע שלי בד"כ מתרכזים בלנסות לישון, ולהיות עקרת בית. וכך הגיע פורים עם הזמנה למסיבת תחפושות, הפעם יצאתי, חגגתי, נהניתי וכמובן שפולניה לא יודעת ליהנות וחייבת לשלם מחיר, גם אני.

 

 

מסיבה+ פורים = כייף אדיר. זו הנוסחה הפשוטה והמדויקת לכל החוויה שעברתי אתמול. יצאתי לבלות עם הקולגות מהעבודה, הכל מאורגן, האלכוהול חינם, רק תגיעו ותיהנו. החברה בה אני עובדת ארגנה הכל ודאגה שרק נהנה. מסיבות החברה ידועות בשם הטוב שלהן עם הרבה אלכוהול ומוסיקה. יש לנו אחת כזו בשנה בד"כ וכשיש כזו אז לא מוותרים עליה.

החצי נשאר בבית עם הקטנה היות והמסיבה היא בלי בני זוג אז גם לביביסטר לא היה צריך לדאוג. מראש התארגנתי על טרמפ, לנהוג בתל אביב לא כל כך בשבילי וגם רציתי לשתות. אני חננה שקטה כזו, האלכוהול חייב לעבור אצלי בגוף כדי שאוכל ליהנות וכך היה. על ראשי שמתי אוזניים של חתול/ארנב שקניתי לבת שלי אבל היא ישנה כבר... לא שזה הפריע לה שאמא לקחה לה חלק מהתחפושת..

האלכוהול כבר זרם לי בגוף, השתחררתי ואפילו הורדתי את המעיל, המקום התמלא, הרבה תחפושות ושמח, הייתה תחרות תחפושות עם רעיונות מקוריים, המנכל אמר כמה מילים לפתוח את הערב והכין לנו הפתעה ביחד עם הסמנכלים במופע רוק סטייל משינה, מצחיק, עוצמתי ועושה הרבה שמח. הופתענו, אהבנו והתחלנו לרקוד. יאלללה בלאגן!!

כבר שכחתי מה זה לרקוד, כל מסיבה שיוצא לי להשתחל אליה אחת לכמה חודשים אני מגלה מחדש את ההנאה מהריקודים ומתמכרת אליה מחדש. לא היה אכפת לי שכבר כאבו לי הרגליים מהעקבים, האלכוהול שמיסטל אותי ולא עמדתי כל כך ישר, הייתי בחבר'ה הטובים ונהניתי, פשוט כך.

אחרי כמה שעות על הרגליים שרקדתי עם כמה הפסקות שתיה גם זמנה של המסיבה הגיע לסיומו ויצאנו הביתה. השעה הייתה 3:30 כשנכנסתי למיטה. מה זו השעה המוזרה? יש אנשים שערים בשעות כאלה בכלל? נרדמתי מיד ואחרי שעתיים כבר הייתי ערה שוב.

כן, זה הבום שחטפתי בבוקר אל המציאות אליה התעוררתי. אני אמא, אני לא יכולה לישון עד מאוחר. בשבע וחצי בבוקר החצי ואני כבר היינו בגן עם הקטנה שחיפשנו לארנבת. החיים ממסיבה למסיבה, רק שאני כל כך עייפה ויש גם הפעלה ביחד עם ההורים. לקפץ, לרקוד, למחוא כפיים, רעשנים, פונפונים עוגה וכיבודים. הקטנה רצה לכל מקום, אני אחריה.

החצי יצא ללימודים אחרי מסיבת הגן והקטנה סחבה אותי גם לגן שעשועים. זה היה בוקר ארוך שבו אני מתהלכת אחרי הארנבת הקטנה שלי ונענית לרצונותיה.

מחיר המסיבה לא הסתיים כאן ואם לא מספיקה העייפות, הקטנה פתחה שיעול מוזר שנשמע כמו ניסיון להקיא, קמה לא רגועה משנת צהריים, יום שישי ולא חשבנו פעמיים ונסענו למוקד לביקור רופא. החום ירד הקטנה חזרה לעצמה ומתאוששת.

מחיר החופש לאימהות הוא יקר. התוצאה: עייפות, כביסה שרק הגדילה כמויות, מטבח שומם ללא בישולים לסוף שבוע, מצב רוח ככה ככה בגלל ההקפצה של הקטנה והכל בגלל מסיבה אחת, ארוכה וטובה שגרמה לי להרגיש קצת בת 16 שוב, לרקוד ללא חשבון, לשתות אלכוהול, לצחוק וליהנות ולנסות להיות רק אני בזכות עצמי לכמה שעות בלי דאגות על בית, משפחה, עבודה לימודים ודברים שבשגרה. גם לאימהות מותר ליהנות, מותר להרגיש את טעם החופש שבא על חשבון דברים אחרים. החופש הוא לא בחינם, הוא יקר כמו הזמן.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על האלכימאית חוגגת במסיבות פורים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ללי ב 20/03/2011 19:46כמו שכתבתי לחברותיי בפייסבוק יום אחרי שיצאנו בפורים. " כל הכבוד לבנות ישראל האימהות שיוצאות יום לפני שהן צריכות לחפש את ילדהם לפורים,תגובה לתגובה

ידוע כמסיבת פורים,מסיבה,לבלות,בילוי לילי,לרקוד,לעמוד על הרגליים
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 20/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302399 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!