הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בילוי_בחגים

אז איפה אתם בחגים?


אוגוסט עוד לא אמר את המילה האחרונה וכבר החגים נושפים בעורפנו, הזדמנות פז למצוא אטרקצייה לבילוי
חודש אוגוסט עוד טרם אמר את המילה האחרונה וכבר חודש ספטמבר נושף בעורפו ומביא עמו את חגי תשרי לטובה. לאלה מאיתנו שהשאירו כל אגורה שחוקה באטרקציות של הקיץ ולאלה מאיתנו שהשתדלו לחסוך, עד כמה שזה כמעט בלתי אפשרי עבור תקופה זו של השנה, ברור דבר אחד- חגים זה עוד סיבה למסיבה: חופש נוסף- יש, שעמום של הילדים- יש, נואשות של ההורים- יש, חגים עם הדודות / חמיות / סבתות / מחק את המיותר- יש, אם כך, חייבים להתארגן עם מסגרת חלופית לחודש החגים, או אם תרצו לתרץ זאת אחרת- לחופש שאחרי החופש.

חגים בבתי מלון

היות וחגי תשרי יוצאים השנה כל כך צמודים לחופש הגדול, הרי לנו תירוץ נהדר לסיבה מדוע לא מתחשק לנו להשקיע בארוחות החג ואירוחים למיניהם- אין כח וחשק וחודש אוגוסט הוציא מאיתנו כל טיפה קטנה של מרץ. עכשיו שיש תירוץ, צריך למצוא מלון לחג, רצוי הכל כלול, אם כי לא חייב, בקום שבו השקט (או הרעש, תלוי בכם) יחליפו את ההמולה המשפחתית שנסובה סביב השולחן באותו הזמן בדיוק. אז אולי המחירים עוד לא ממש במגמת ירידה, אבל תודו שזה מאוד מפתה וזה המשך מאוד טבעי של אוגוסט שבו כולם כבר בילו בבית מלון, חוץ מכם. סעו לכם לבית מלון, תתפנקו בבר עם איזה ברמן מקצועי שיידאג לכם למשקה, אל תחשבו על המשכנתא, על החובות, על העבודה ורק תהנו.

טיסות לחו"ל בספטמבר

אם כבר בחופשות עסקינן- חו"ל בספטמבר זה הכי קלאסי. כבר לא כל כך חם ומעיק ועדיין לא קר ומושלג וזה הזמן להתפנק באיזו חופשה ביוון או ברומא, או אפילו נסיעה של כל החגים (גם ככה כל ספטמבר זה חופש אחד ענק) לטיול באירופה או בארה"ב.  ביטוח נסיעות לחו"ל אחד קטן, חידוש דרכון ואתם שם. גם כאן אמנם המחירים לא יורדים, אבל פה ושם ניתן לראות כבר הצטננות שלהם, בעיקר ליעדי אירופה בגלל חילופי העונות וחוץ מזה, עבדתם קשה כל השנה, אכלתם קש באוגוסט- מגיעה לכם חופשה בחו"ל בסוכות.

הפלגה בים התיכון

אם כבר חופשה בחו"ל, אז חודש ספטמבר זה החודש האחרון ככל הנראה בו תוכלו לפרגן לעצמכם הפלגה בים התיכון, דקה לפני שמשתנה מזג האוויר לרעה, מתחילים הלימודים באוניברסיטאות ובבתי הספר, קחו לכם איזה חוף לחוף באניית פאר, תשאירו את הילדים אצל סבא וסבתא, גם ככה עם כל ארוחות החגים אף אחד לא ממש יבחין בהבדל וחוץ מזה, גם את זה הרווחתם ביותר, במיוחד אחרי אוגוסט המייגע.

אנחנו נשארים בארץ

לא נורא, באמת שלא, אפילו כדאי, מכוון שבחודש ספטמבר עוד חם אבל כבר לא מעיק כמו אוגוסט, אפשר בכיף לקחת איזו אטרקציה בצפון, טיול טרקטורונים או לינה בצימר, זה ה-זמן לעשות זאת, זאת חופשה של פעם בשנה, חגים מיוחדים בחיק הטבע.
כך או כך, חגי ספטמבר, או תשרי בשבילכם, זאת הזדמנות פז לנער את אוגוסט מהבגדים, לנשום אוויר ולהנות כמו שצריך, עם המשפחה או אפילו קצת לבד, מגיע לכם!


מה דעתך על אז איפה אתם בחגים? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת elifelet ב 11/09/2013 12:53 ( הפרופיל שלי ) נשמע מפנק חגים בבית מלון, שלא לומר בחו"ל... אבל אחרי החור בכיס שהחופש הגדול עשה לנו, את ספטמבר אנחנו נאלצים לבלות בבית ובשכונה, עם הרבה עזרה מההורים, מהאחים ומהחברים. שתהיה שנה טובה!תגובה לתגובה

ידוע כמה אתם עושים בחלגים? הפעלה בחגים, חופשת החגים